d1ma 40 #1 Публикувано 23 Април, 2011 Колеги, помагайте. Интересува ме къде се намират релетата за управление на климатика на Хонда Акорд 2.о тди 1998г.Предварително благодаря и надявам се че не съм дублирал някоя тема.Весели празници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 23 Април, 2011 Привет!За "0" не се ползва "о".Еку-то управлява климатика с информация от 2 ключа и едно реле, ама нямам идея кое къде се намира. Единият ключ е за налягане, другия за температура.П.П. Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #3 Отговорено 24 Април, 2011 Ти, ако си знаел - да съм ти се обадил по телефона И релетата са 2 + някакъв диод, поне Autodata така казва, но мълчи по въпроса къде се намират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 24 Април, 2011 "The A/C relay on your Honda, like most vehicles today, is computer controlled. The relay will have electrical power at two terminals of the relay with the key on and power at only one terminal with the key off. If there is no electrical power present at the relay, then you have to inspect the fuses. There are two fuses for the relay. One can be found in the under dash fuse panel. It will be a 7.5 amp fuse and will be located in position #6 of the fuse panel labeled A/C clutch relay/cooling fan relay. The other fuse is located in the under hood relay and fuse box. This is a 15 amp fuse and will be in position # 34 and labeled condenser/fan. If both fuses are good and there is electrical power to two of the terminals at the A/C compressor clutch relay, then you have a control problem. It could be as simple as a bad relay or the A/C system is low in charge. The A/C system has a pressure switch that stops the operation of the A/C compressor if the charge of refrigerant in the system becomes inadequate, too low. This is done to prevent damage to the compressor. To diagnose a control problem will require more specialized equipment, higher level of training and knowledge for diagnosis. At this point I would suggest that you involve a repair facility to perform this diagnosis."Превеждай си!Въпросът е - защо не пишат хората, които знаят??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 24 Април, 2011 Преведох си, ама пак не пише къде е релето. Бушоните са ясни. Системата е заредена с фреон, но има проблем - при пускане на климатика от копчето се забелязва промяна в оборотите, но не се чува характерния звук от включване на компресора и съответно не дУа лАдно. Ето затова ми трябва позицията на релето. Другия вариант е компресор ама даже не искам и да го помислям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #6 Отговорено 25 Април, 2011 Преведох си, ама пак не пише къде е релето. Бушоните са ясни. Системата е заредена с фреон, но има проблем - при пускане на климатика от копчето се забелязва промяна в оборотите, но не се чува характерния звук от включване на компресора и съответно не дУа лАдно. Ето затова ми трябва позицията на релето. Другия вариант е компресор ама даже не искам и да го помислям.а фреона в системата достатъчен ли е.....ходи до някой който се занимава с климатици да проверят компресора...... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #7 Отговорено 25 Април, 2011 "Релето" е точно до компа-тоест в краката на пасажера,като обърнеш мокета има една ламарина която крие компа,под ламарината има и една друга черна кутия това там е блока за управление на климатика,имах също проблем с климатика и майстора,найстина беше майстор и го оправи,но по-добре ако нямаш познания недей барай там,понеже не е само включване и исключване,а и той има някви режими,при рязко подаване на газта взима импулс от компа и исключва компресора 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #8 Отговорено 25 Април, 2011 Преведох си, ама пак не пише къде е релето. Бушоните са ясни. Системата е заредена с фреон, но има проблем - при пускане на климатика от копчето се забелязва промяна в оборотите, но не се чува характерния звук от включване на компресора и съответно не дУа лАдно. Ето затова ми трябва позицията на релето. Другия вариант е компресор ама даже не искам и да го помислям.премери дали ходи ток до шайбата след като го включиш,ако ходи ,а той не щрака"включва" си за съединител 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #9 Отговорено 25 Април, 2011 Преведох си, ама пак не пише къде е релето. Бушоните са ясни. Системата е заредена с фреон, но има проблем - при пускане на климатика от копчето се забелязва промяна в оборотите, но не се чува характерния звук от включване на компресора и съответно не дУа лАдно. Ето затова ми трябва позицията на релето. Другия вариант е компресор ама даже не искам и да го помислям.премери дали ходи ток до шайбата след като го включиш,ако ходи ,а той не щрака"включва" си за съединителБлагодаря! Нямам намерение да пипам по блока за управление, просто искам да проверя ходи ли ток по линиите и съответно дали релето работи.И пак благодаря много за информацията - получаваш виртуална бира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plam81 0 #10 Отговорено 26 Юли, 2011 Има ли някакво развитие по-темата ., Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #11 Отговорено 26 Юли, 2011 Да - има развитие. Проблемът се оказа, че е в датчика за температура на маслото. Решението се оказа лесно - дадох проводниците, отиващи към него на късо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове