Jump to content
Doomwisher

Олекотяване на купето!

Recommended Posts

Каквото и да му коства решенето си е негово.Зависи от целата на колата. Много олеква колата и като се махнат задните седалки и кори, но вътре става все едно си на пътя. Ако колата е само за кеф-ок, но иначе...Иначе ако се сваля който иска да сваля от където каквото може. 1кг си е 1кг. Аз лично ако си вземем 3та кола ще оставя вътре само таблото с уредите и 2те седалки- другото навън, в т.ч. и корите на вратите. Резервна гума и крик, климатици и све- на вънка :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 15 годишен пък и повече еърбег не разчитам :) Още като взех колата светеше SRS лампата за това махнах и волана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето една доста интересна тема, свързана с масата и по-специално с въртящата се такава: http://www.w8ji.com/rotating_mass_acceleration.htmКато обобщение, излиза че най-ефективно е да намалим теглото на външния край на въртящите се елементи, понеже там ъгловата скорост е най-голяма. Във зоната, която е близо до оста на въртене, почти няма смисъл да намаляме теглото, дори е противопоказно за здравината на цялата конструкция.

Редактирано от Kwot
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа.За да не отварям нова тема искам да запитам разбиращите люде от форума.Колата както може би повечето занят се подготвя само и единствено за драг.Сменил съм преден и заден капак (Общо тегло =8кг).Сменил съм вратите (2 броя врати = 8кг).Таванът ще се сменя след направата на ролл кейджа.Колата е с по леки спортни седалки.Няма да има интериор.Джанти + гуми + спирачки + дискове са олекотени на максимум.Рейката е механична.Всички прозорци ще са от лексан.Голяма част от инсталацията е в кофата,което доста олекотява.Ще има олекотени детайли по ходовата част.Изпускателната система е едно коляно от турбото през предния капак.Въпроса е колко далеч мога да стигна и дали няма да направя така ,че колата да не може да си стъпи на гумите и само да буксува от прекалено много олекотяване??Мислех си за смяната на пода с тръбна конструкция и лека ламарина 0,5мм на места 1мм, но ме отказаха.Другото което ще правя до 1-2 месеца е направата на матрици за задните панели и отливането им от карбон или от стъкломат(зависи от цената която ми обявят тези дни).Едната матрица е към 600 лв.За двата панела 1200лв + материали и работа.В американските драг проекти не съм виждал олекотяване на задни панел.Дали братята хамериканци не са олекотявали на макс за да не предобрят и да си седят и да боксуват на старта????Моля знаещите дайте съвет какво да правя....Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сложиш походящи гуми няма да буксуваш. Да търсиш сцепление от теглото на колата е като да махнеш огледалата за аеродинамика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТЕглото няма да ти пречи на старта ако използваш подходящи драг радиали и още повече ако си на лепило.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и спринторите са по-леки .ама стартират по-добре от един сумист....подходящи гуми , твърдо окачване (да не вири муцуната) и си ти..евала ти до тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

окачването мисля да е D2 за драг а гумите са закупени вече - Mickey Tompson 24.5x9x13 Slicks

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави тръбна конструкция и покривай с леки панели, колкото по-лек си, толкова по-бързо ще ускоряваш, сцеплението ще зависи изцяло от качествата на гумите и покритието на пистата. Окачването втвърди колкото можеш, особено отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегите. НО! Направи си сметка кое е оправдано и кое не. Ако от тия задни панели смъкнеш 5кг, а ти костват 1200лв, смисъла е точно никакъв. По-добре с тия 1200лв си купи окачване, ще ти помогне много повече. Видях че си споменал спирачки, явно ще са големи. Какви точно джанти ще ползваш за да ги намъкнеш в 13 размер (защото видях, че гумите ти са такива)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за драг спирачките са малки и леки :)/>ако направите яка клетка може да режете после доста от купето ,но аз лично бих се захванал с елементите по окачването там са дебелите железа.

Редактирано от edikoisi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джантите са Weld Import Magnum 13x8 доста лека джанта и доста използвана в драг рейсинга в Америка.Спирачките ще са малки двубутални с тънък надупчен диск като на мотор.Искам да направя всичко на макс.Няма да пестя грам лев за олекотяването.Все пак в клас С при големите шамари трябва да направя нещо доста различно от това което се прави до момента, за да имам някакъв минимален шанс да не съм последен :)/>Окачването си е предвидено в точка 20 от бюджета, :)/>Задните панели ще се правят на 100% само чакам да ми дадът цена за карбон и за стъкломат.

Редактирано от B E X 3 M
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами направиго по различно тогава,погледни по окачването какво е необходимо да минеш 402м направо...пътят към победата не е само да изкупиш всичко

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...