barsi 265 #121 Отговорено 11 Март, 2012 Каквото и да му коства решенето си е негово.Зависи от целата на колата. Много олеква колата и като се махнат задните седалки и кори, но вътре става все едно си на пътя. Ако колата е само за кеф-ок, но иначе...Иначе ако се сваля който иска да сваля от където каквото може. 1кг си е 1кг. Аз лично ако си вземем 3та кола ще оставя вътре само таблото с уредите и 2те седалки- другото навън, в т.ч. и корите на вратите. Резервна гума и крик, климатици и све- на вънка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #122 Отговорено 11 Март, 2012 Аз на 15 годишен пък и повече еърбег не разчитам Още като взех колата светеше SRS лампата за това махнах и волана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #123 Отговорено 11 Март, 2012 (Редактирано) Ето една доста интересна тема, свързана с масата и по-специално с въртящата се такава: http://www.w8ji.com/rotating_mass_acceleration.htmКато обобщение, излиза че най-ефективно е да намалим теглото на външния край на въртящите се елементи, понеже там ъгловата скорост е най-голяма. Във зоната, която е близо до оста на въртене, почти няма смисъл да намаляме теглото, дори е противопоказно за здравината на цялата конструкция. Редактирано 11 Март, 2012 от Kwot 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #124 Отговорено 22 Април, 2013 Такаааа.За да не отварям нова тема искам да запитам разбиращите люде от форума.Колата както може би повечето занят се подготвя само и единствено за драг.Сменил съм преден и заден капак (Общо тегло =8кг).Сменил съм вратите (2 броя врати = 8кг).Таванът ще се сменя след направата на ролл кейджа.Колата е с по леки спортни седалки.Няма да има интериор.Джанти + гуми + спирачки + дискове са олекотени на максимум.Рейката е механична.Всички прозорци ще са от лексан.Голяма част от инсталацията е в кофата,което доста олекотява.Ще има олекотени детайли по ходовата част.Изпускателната система е едно коляно от турбото през предния капак.Въпроса е колко далеч мога да стигна и дали няма да направя така ,че колата да не може да си стъпи на гумите и само да буксува от прекалено много олекотяване??Мислех си за смяната на пода с тръбна конструкция и лека ламарина 0,5мм на места 1мм, но ме отказаха.Другото което ще правя до 1-2 месеца е направата на матрици за задните панели и отливането им от карбон или от стъкломат(зависи от цената която ми обявят тези дни).Едната матрица е към 600 лв.За двата панела 1200лв + материали и работа.В американските драг проекти не съм виждал олекотяване на задни панел.Дали братята хамериканци не са олекотявали на макс за да не предобрят и да си седят и да боксуват на старта????Моля знаещите дайте съвет какво да правя....Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #125 Отговорено 22 Април, 2013 Като сложиш походящи гуми няма да буксуваш. Да търсиш сцепление от теглото на колата е като да махнеш огледалата за аеродинамика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #126 Отговорено 23 Април, 2013 ТЕглото няма да ти пречи на старта ако използваш подходящи драг радиали и още повече ако си на лепило. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #127 Отговорено 23 Април, 2013 Те и спринторите са по-леки .ама стартират по-добре от един сумист....подходящи гуми , твърдо окачване (да не вири муцуната) и си ти..евала ти до тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #128 Отговорено 23 Април, 2013 окачването мисля да е D2 за драг а гумите са закупени вече - Mickey Tompson 24.5x9x13 Slicks Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #129 Отговорено 23 Април, 2013 Прави тръбна конструкция и покривай с леки панели, колкото по-лек си, толкова по-бързо ще ускоряваш, сцеплението ще зависи изцяло от качествата на гумите и покритието на пистата. Окачването втвърди колкото можеш, особено отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #130 Отговорено 23 Април, 2013 Подкрепям колегите. НО! Направи си сметка кое е оправдано и кое не. Ако от тия задни панели смъкнеш 5кг, а ти костват 1200лв, смисъла е точно никакъв. По-добре с тия 1200лв си купи окачване, ще ти помогне много повече. Видях че си споменал спирачки, явно ще са големи. Какви точно джанти ще ползваш за да ги намъкнеш в 13 размер (защото видях, че гумите ти са такива)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #131 Отговорено 23 Април, 2013 (Редактирано) за драг спирачките са малки и леки :)/>ако направите яка клетка може да режете после доста от купето ,но аз лично бих се захванал с елементите по окачването там са дебелите железа. Редактирано 23 Април, 2013 от edikoisi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #132 Отговорено 23 Април, 2013 (Редактирано) джантите са Weld Import Magnum 13x8 доста лека джанта и доста използвана в драг рейсинга в Америка.Спирачките ще са малки двубутални с тънък надупчен диск като на мотор.Искам да направя всичко на макс.Няма да пестя грам лев за олекотяването.Все пак в клас С при големите шамари трябва да направя нещо доста различно от това което се прави до момента, за да имам някакъв минимален шанс да не съм последен :)/>Окачването си е предвидено в точка 20 от бюджета, :)/>Задните панели ще се правят на 100% само чакам да ми дадът цена за карбон и за стъкломат. Редактирано 23 Април, 2013 от B E X 3 M 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #133 Отговорено 23 Април, 2013 ами направиго по различно тогава,погледни по окачването какво е необходимо да минеш 402м направо...пътят към победата не е само да изкупиш всичко 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове