Jump to content
Слави CR-V

Въпрос към дизелджии - Honda Civic VI

Recommended Posts

Здравейте, брата е решил да сменя колата, аз съответно го навивам за Хонда, ама тои е почти заклет дизелджия.До колкото знам дизела на сивик 6 е Исузо. Нещото което ми направи впечатление в ауто.ру е разхода на тоя мотор, едва 4.5 на 100 извън града и 7 в града.Ха кажете дизелджии колкото и да сте малко в този форум, верни ли са тези цифри, как е като поддръжка, има ли някои слаби места които често се обаждат по мотора (за купето ясно) има ли нещо на което да се обърне особено внимание при покупка на този мотор освен стандартните неща при всеки дизел?п.п. баси изял съм една буква от заглавието да са ева :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизела до 2003 год е на Ровер ....можеш да прочетеш за него в Ровер форума ....за разхода е вярно и аз карам такава.... :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 2001-ва е на Ровър (6-та генерация англичанки), а от 2001-ва до 2005-та (7-ма генерация) е на Исузу (има го в доста Астри и Вектри). И за двата не съм чул лоши работи, като само за втория имаше някакви проблеми с турбината (имаше тема из форума по въпроса, отделно има и цяла тема само за дизеловите 7-ми генерации). A иначе напиши едно "rover" или "ровър" (може би с допълнение "disel/дизел") и ще попаднеш на мнения за двигателя на 6-та генерация, да речем това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, поразгледах :) достатъчни ми бяха първите няколко мнения за двигателя :) Щом не почват с: мани го тоя мотор тва и тва и тва ..... :D. Та аз така си купих ЦРВ-то , само като видях първите мнения за тази машина :D Сега остана брата да се отърве от стария си форд и да започнем търсене на хондака :worthy:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я вземете, сложете една газова и ще си на твоя територия. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хаха, да, жалко че е дизел инак още от автосалона щях да я обгазя ;) Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�. Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я виж хубаво линка (ГАЗОДИЗЕЛ) първо. ;)

Самата идея се състои във възможността, автомобилът да може да работи както на дизелово гориво, така и в режим газодизел. При това не е необходимо сериозно вмешателство в конструкцията на двигателя. Този вариант - прилагане на ГБО на дизелов двигател, позволява на практика да се преоборудва всеки дизелов мотор. В този случай се налага вмешателство само в горивната система на мотора, контролирайки и балансирайки количеството на газта и дизеловото гориво. Принципът на действие е да се дозира една част дизелово гориво, 20%-30% което да се запали и останалата част от 70%-80% гориво да се прибави под формата на газ вместо дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само бях чувал до сега но реално никога не бях виждал монтиран ГИ на дизел, а ето че можело ;) изгря светлина в тунела и за дизелджиите :honda: светлина подпалена от газ, както би се изразил поета ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има монтирани, как да няма. Посети forum.offroad-bulgaria.com, там има цяла тема. Ето снимки от Mercedes 200D.Общо взето, от изчетеното оставам със смесени впечатления. Икономията не е много голяма, ако движението е предимно градско (тръгни-спри), защото тогава колата работела предимно на дизел. За дълги извънградски пътувания имало смисъл, защото тогава дизелът можел да остане до 15%, а останалото да е газ. На български впечатления тук, на английски - тук.Напиши едно "дизел на газ" в Google или пък "lpg diesel uk" и ще има доо-о-оста да се забавляваш. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря приятелю ;) бая четене падна, ама тряя да съм подготвен, утре ако се появи някои с Аеродек дизел и ти си на почивка нал тряя му се помогне на човека :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и малко теми за дизеловият двигател на Rover (хем ти да си дочетеш, хем гледал си засилил един нов съфорумец насам :lol:): съвети и мнения за хонда акорд 97 (имам мерак да си купя такъв авомобил)

...А иначе за 2.0 дизел, Ровър, да перфектен е.

Accord 2.0tdi 1997г ? (Искам да сменя Сивика.)

Не се заблуждавай от това че дизела е на Роувър,мотора е прилично пъргав и доста здрав.Обичайния преглед при хора които разбират от дизели и ще бъдеш много доволен. :lol:

Карам същият дизелов двигател (2.0i TD, Rover), само че без кулър (86к.с.). 10.5 от 0-100. И от моите скромни 3 години опит с подобен агрегат ще кажа само едно... адски здрава машина;) Въпрос на поддръжка колега, както винаги!

Хонда Акорд 2.0ТД (Двигател Хонда Акорд 2.0ТД)

Ако става въпрос за стария 2.0 tdi двигателят наистина е на Роувър, с интеркулер, 105 кончета и 210 нютонметра въртящ момент. Доста е пъргава, от 0 до 100 съм я засичал, прави го за 11 секунди, това при кола 1400 килограма, на равно с двама души си вдига 200, перфектна е за дълъг път - чудесна возия и поведение на пътя. Над 2000 оборота на 4-та е просто фурия, много е гъвкав двигателя и се изпреварва много лесно. Разхода е повече от добър, към 6 извънградско при стабилно каране. Колата е добър избор!

АКОРД + И - ЗА ДИЗЕЛА (+ve i -si)

Мога да ти разказвам доста но нали карам точно такъв и ще излезе че съм пристрастен.Отиваш в Супер Дизел на околовръстното-при Цецо Дизела,търсиш приемчика,помоли го да ти отдели 5 минути и дати даде компетентно мнение и ще си наясно от достоверен източник.Хонда не са го избрали случайно точно тоя Двигател.Дюзите му са двустепенни,работи с ниска степен на згъстяване,Предкамерно пълнене,електронна помпа.Градско,зима/лято няма значение разхода е м/у 7 и 7.5 литра.До преди седмица съм палел с 1-на работеща подгряваща свещ без да разбера даже,те по принцип са 3 на тоя двигател.

хонда сивик 2.0 Tdi 1997 г (хонда сивик 2.0 tdi 1997 г)

Този двг е едно от малкото неща(да не кажа единственото), при направата, на което Ровър не са си оставили ръцете. Имах Ровър с такъв двг и останах изключително доволен. Икономичен, достатъчно мощен двг, стига да не гониш спортни изяви! Двигателите всъщност са два - 86 к.с. и 105 к.с. Вторият е с интеркулър, но не съм сигурен дали и двата ги монтират на Сивик. Подкрепям избора ти.Успех.

Това от този форум. Ако ще всички други да го плюеха този двигател, мненията на Krasi-mir и Hronos биха ми били с достатъчна тежест, че да не го отхвърля с лека ръка.В другите пише ето това за различните конски сили:

Двигателите са 2 (говорим за моделите след 1995-а) - 2000 кубика, турбодизел, с директно впръскване. По-слабият е 86 коня, с механична помпа. По-мощният е 105 коня с интеркуулър и електронна помпа. Нямат изявени слаби места. Топлообменника се случва да се поомасли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам дизел 2003, пак на исузо и мога да ти кажа,че са си реални.Даже по книжка моя е 6.2 разход,на мен ми дава 6.5-7,а на дълго мога да ти кажа само до село,където се преминава през искърското дефиле го засекох и ми даде 5 разход,но там главно на трета и четвърта съм карал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси след такива отзиви почвам да завиждам на брата ква кола съм му намислил да си купи :lol: Някои ден ако тряя да взема на жената що ли да не гризна един такъв дизелак. А иначе съм помъкнал и още двама кандидати за форума ама с тях ще ми тябва повече време, все пак голфоманията и БМВ заразата не се лекуват лесно :lol: Но скоро ще ги ваксинирам с един прелюд и един акорд ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, много ме кефеше, както си караш, на 2-ра или 3-та, настъпваш газта и в момента, в който включи турбото, си залепен за седалката и се изстрелваш.

Ровър 420 SDi turbo седан '98-а на 200000 МИЛИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!Да дам още едно мнение за двигателя - естествено облъчено :)Така ускорява:http://vbox7.com/play:dfbd0562Така доускорява на баир(че) на 4-аhttp://vbox7.com/play:57602407И толкова гори градско във Варна:http://carspending.com/bg/profiles/Chefo/rover-400-rt-diТова е на купе, 150 килограма по-тежко от това на Аеродек-а и на кола на 255К км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...