Jump to content
v1k7or

Шеста генерация чек лампа

Recommended Posts

Колеги може да ви се стори глупав малко въпроса, но все пак :ebanjeee: Може ли да светне чек лампата, ако са износени накладките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, може да светне една червена. :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо просто не видиш коя грешка свети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъдето следва и моят въпрос: Как да проверим каква е грешката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно може да се провери като се отиде на диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да даваш пари на някой калъф, като може сам да свършиш работата? Някъде под жабката на колата се намира един кабел с куплунг с 2 пина. Взимаш кламер или някакво телче и правиш мост (окъсяваш двата пина). След това даваш на контакт и гледаш миганията на чек лампата на таблото. Дълго светване = десета, късо = единица. Ако имаш две дълги и едно късо = 21 грешка. Проверяваш коя е грешката ето тук и решаваш какво ще правиш.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега ще пробвам утре, че вече почна да става тъмно и не ми се занимава да си вадя очите долу на тъмницата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля :) Кабелчето трябва да е подпъхнато някъде, но реално не е толкова късо, като го извадиш си виси достатъчно надолу за да не лежиш под колата че да го видиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един такъв кабел под вонала някъде до бушоните, или е под жабката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On an 6th gen its a blue or gray 2 pin conector between the glove box and pasenger door. under the dash. might be slightly behind the carpit.---------------------------------------------------Ah ! I finally found it !It was actually hidden behind the ecu, so I had to remove it before I could access the jumper plug.But with all your help I finally did it !взето от: тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще се ровя, мерси за помоща колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са грешките кадето започват с PO-P-U?Тях как да ги разчетем , иначе тези с 1,2,25,89 и т.н.т ясно и мерси много за инфото , но какви са тия под тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги справих се с самодиагностиката, но нещо не мога да си ги преведа грешките и ще ви помоля, ако може да ми помогнете малко(превеждам си ги по мой начин, но не мога да разбера в кое е проблема при колата). Благодаря ви предварително.17 VSS - speed sensor54 CKF - crank fluctuation sensor61 Primary oxygen sensor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз се справих с самодиагностиката, просто питам за грешките, че нещо не мога да си ги преведа както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, колега, само че дали видя в линка, който ти дадох една таблица - та в нея пише какъв може да е проблема със скоростния датчик, тоя за скоростта на въртене на коляновия вал / Цък / и ламбда сондата.

На първо време изкарай куплунга на всеки, напръскай с контактен спрей, ресетни ЕКУ-то и тогава пиши пак какво става с колата.

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за невежеството си, но не схванах.Какво ще рече да искарам куплунга на всеки от тях ? Каде да търся ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писане 6 дни :) Знам поне 2 сервиза във Варна дето извършват процедурата БЕЗПЛАТНО за 1 минута.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като знаеш кажи ги, че и ние да ги знаем, мисля че не всеки е толкова добре информиран.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно се включвам по темата. Почти сигурен съм , че колегата както мен е объркал и е прочел грешка 54(датчика на коляновия вал), вместо правилното 45 (богата горивна смес). Предупреждавам колегите да внимават със самодиагностиката, защото аз загубих доста време преди да си разбера грешката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено, светва, заради ламбда сонда, но ходи, на диагностика.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...