Jump to content
jaydog

Спортен волан

Recommended Posts

Като цяло въпроса ми е, защото виждам че е по-малък да не би да е по-труден за въртене. Не се изисква супер сила, но все пак при маневри има разлика. Повечето ми приятели не ги слушам вече, защото говорят празни приказки и неточни работи ))Поздрави ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има разлика когато е по малък волана повече сила ще ти трябва за да маневрираш,а и честно казано с малък спортен волан за мен да караш с по високи скорости си е леко притеснително, но по скоро това си е лично усещане за мен

Редактирано от da6kata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя спортен е по-малък и ми е супер,щото така има малко повече място за краката ми :)На мен мие по удобен от стария.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен лично ми харесват много повече, но нямам излишни 70-80 лева да бутна. Мерси за отзвоваването, някой друг мнение ? :)Не развивам високи скорости често, пък и карам практично повечето време. Мисълта е да не се зоря чак толко, да се впрягам всеки път :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,с първото си изречение задаваш въпрос, а с второто си отговаряш. Невърмайнд, все пак и аз ще произнеса няколко слова. Азе съм с "детски" волан така да се каже :) Колата ми (същия модел като твоята) е спартанска (няма хидравлика) и си я карам без ядове. Разбира се, че физиката си казва думата и малкия геврек се върти по-трудно от големия, но не е чак толкова фрапираща разликата. Колата става малко като картинг, което мен лично ме кефи. С каквито и да е скорости не съм имал проблем с управлението. В началото ми беше адски странно, но се свиква бързо и в момента си ми е направо удобно. Като се случи да покарам кола с нормален волан ми се струва че карам камион. :P Това в кръга на шегата - въпрос на вкус. НО има един недостатък. Поради по-малкия диаметър е почти невъзможно да погледна с колко карам без да си счупя врата :huh: Това е може би единственото негативно нещо.Обаче колкото и да те навивам сега, съветът ми е да пробваш преди да действаш, защото парите не са малко. Един хубав волан + фланец ти стъпва поне стотак. От проба глава не боли! (Това може би е най-смисленото ми изречение в поста) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам със спортен също. Проблеми с управлението нямам, дори ми е по-удобен. Километража и оборотомера ги виждам перфектно(може би зависи и от позицията на седалката). В движение разлика няма да се усети. Само малко(ама малко) по-трудно би станало въртенето при паркиране, докато колата не е в движение(особено с по-широки гуми...).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го взех за 60лв.Два волана+фланец сложих си по-хубавия а другия продадох за 15 така,че ми излезна само 25лв за хубав кожен волан спортен+фланец.Втора употреба е ,купиг го от колега от форума и мисля ,че ако потърсиш и ти може да намериш нещо по-тънкана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо защо да съм си отговорил сам колега ? )) Харесал съм един син, като моята. Тя е металик син, може да е видите в галерията ми ) 32 см диаметър е волана, чисто нов е за 45 лева. Все още незнам дали да го взема, все пак съм и със зимни високопрофилни гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много волани спортни и да различни диаметри така че може да си избереш с по голям диаметър и пак да е спортен. Аз ти препоръчвам да си вземеш по голям, първо ще усещаш по добре колата и второ ще ти е по лесно да маневрираш с малка скорост или на място, а и изглеждат по добре :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще се разръчкам и ще видя ! Лек ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много волани спортни и да различни диаметри така че може да си избереш с по голям диаметър и пак да е спортен. Аз ти препоръчвам да си вземеш по голям, първо ще усещаш по добре колата и второ ще ти е по лесно да маневрираш с малка скорост или на място, а и изглеждат по добре :thumbs1:

A аз защо си мислих, че маневрирането с малкия е по-лесно :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

По-бързо е ,тъи като по-малкия диаметър на волана значи по-бърз оборот и по бързо завъртане.Като при скоростите на велосипедите по-малкото колело вървиш по-бързо,но е по-трудно. Редактирано от atoma
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jaydogСпоред мен сам си отговаряш на въпроса. Цитирам "Като цяло въпроса ми е, защото виждам че е по-малък да не би да е по-труден за въртене.Не се изисква супер сила, но все пак при маневри има разлика." Аз под "по-труден", разбирам да ти е нужна повече сила, а ти точно на тоя въпрос си отговаряш сам. Другия вариант е аз да не разбирам какво имаш в предвид "по-труден за въртене".@Valio_Колега, карал ли си някога кола с малък волан или говориш на изуст? Точно обратното на твоето твърдение - за чувствителност и усет ако говорим, при по-малък диаметър се забелязват повечко и от двете. За маневрирането няма да коментирам даже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички волани изглеждат еднакви като размери и форма, но има ОГРОМНА разлика между тях. На Прелюда бях с нормален-огромен волан. Замених го със по-малък - спортен, който ми е хиляди пъти по-удобен(там си имам и хидравлика де :thumbs1: ). На CRX-а също съм със спортен волан, който е още по-малък от този на Прелюда, но определено ми пасва повече и е много по-удобен за шофиране.Спортните волани и на Прелюда и на Рекса изглеждат еднакви, но като се кача на Прелюда все едно хващам два пъти по-голям волан. :ebanjeee: Така че, моят съвет е: пробвай няколко различни волана, и си вземи този който ти пасва най-много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй ли инъче е отворена тема за воланите някой кара ли велурен волан? Ако кара какво му е мнението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите аз преди карах със велурен волан усещането е мн приятно няма го приплъзването на кожения волани въобще усещането е мн по ралично но пък с велурения трябва ръцете ти винаги да са чисти защото един път хванеш ли го с мръсни ръце след това винаги цапа докато не го изпереш.поздрави

Редактирано от swift gti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при велуренията е, че се износва бързо. Още повече че трябва да си вземеш нов-Лично в предвид, нямам проблем особено с паркирането както виждате на снимката относно до сила ))Ще си взема спортен волан !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Valio_Колега, карал ли си някога кола с малък волан или говориш на изуст? Точно обратното на твоето твърдение - за чувствителност и усет ако говорим, при по-малък диаметър се забелязват повечко и от двете. За маневрирането няма да коментирам даже.Да ти кажа колега карал съм, и с малък, среден и голям :lol: и на мен ми е удобен средно голям ще измеря диаметъра на моя че него знам колко е. И в крайна сметка всички сме различни, на едни има харсва едно, а на други друго така че всеки трябва да намери това което му харесва на него. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 2 години карам със спортен волан англичанката. В момента съм със 16-ки джанти, преди това бях с 15-ки, но широки 8J, та проблем не съм имал. Волана ми е мисля най-малкият 30 или 29 см диаметър. Много по-удобно ми е отколкото с големия. Като се кача на ЦР-В-то имам чувството, че карам автобус заради големия геврек. С малкия ми се улесни маневрирането и управлението, усещам по-добре колата на пътя. Колега, един съвет, отиди на някоя седмична/месична и се качи в някоя кола със спортен волан, даже е по-добре 2-3 да усетиш разликата и да си избереш твоят волан. Предполагам няма колегите да ти откажат. Поздрави и лек ден :lol:

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди карах с велурен волан марка "Momo" и ми беше доста удобен, похарчих 100лв но си струваше, предпочитах го пред стария естествено! !!! За жалост не можах да го изхабя и го продадох... кризааааа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...