freem4n 4 #1 Публикувано 5 Април, 2011 Здравейте ! Имам един въпрос :Гледах турбо китове за Б16А1 и попаднах на това ТУРБОЗаслужава ли си , ще издържи ли мотора или ще трябва да сменям други неща (биели,бутала и тн.)Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 6 Април, 2011 Определено няма да издържи "485 китайски кончета" .... п.с. колега разгледай малко темите в раздел "Проекти" виж поне хората с какви части, какви коне вадят и какви пари струват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #3 Отговорено 6 Април, 2011 Според мен ако искаш да изкараш 300-400 коня, ще трябва да сменяш почти всичко по двигателя, за да издържи. Иначе ако я караш на 0.2 до 0.4 бара налягане, не мисля че ще има проблеми със сток карантията на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freem4n 4 #4 Отговорено 6 Април, 2011 Не искам да вадя 300-400 коня Искам 50-100 и затова се чудя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #5 Отговорено 6 Април, 2011 (Редактирано) Моето лично мнение, е че ако надуваш този мотор на 0.2-0.4 просто няма смисъл, по добре се ориентирай към N/A сетъп, демек остави го атмосферен и добави интейк, спортен изпускател,генерация,евентуално валове, след читава настройка ще е в пъти по добре отколкото с турбо на 0.2-0.4. Особено ако турбо-то и другите части покрай него са китайски боклуци. Това е моето мнение, аз тоя кит бих го сложил на д15б2 ще живне и като се счупи ще взема друга д15-ка за 100тина лв. При положение,че б16а1 е рядък и скъп мотор не бих рискувал п.с. не ангажирам никой с мнението си. Редактирано 6 Април, 2011 от chirenski 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freem4n 4 #6 Отговорено 6 Април, 2011 Според мен , пак казвам - СПОРЕД МЕН от атмосферния тунинг няма смисъл - за същите пари турбо кеф Аз имам генерация от - до правена при Драго и мисля или турбо на този мотор или края на годината swap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #7 Отговорено 6 Април, 2011 Съгласен съм,че атмосферния тунинг е скъп и за парите, които ще дадеш за N/A ще имаш много повече коне от турбо, но СПОРЕД МЕН китайския тунинг е най-безсмислен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freem4n 4 #8 Отговорено 6 Април, 2011 Това имах в предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 6 Април, 2011 Според мен , пак казвам - СПОРЕД МЕН от атмосферния тунинг няма смисъл - за същите пари турбо кеф ...ми то какъв кеф като ще караш на малко налягане.Като ти е мерака за турбо поне да е като хората всяка добре пипната атмосверка ще те разтяга и после ще се хвалят бих ТУРБО Хонда Отделно ако изгърмиш двигателя почваш отначало а тия пари за предното турбо на вятъра.Парите са твои съветите наши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #10 Отговорено 6 Април, 2011 с тая степен 10,2:1 не знам къде си тръгнал да турбинираш на сток карантия.Аз лично над 0.3 бара не бих я пробвал..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #11 Отговорено 6 Април, 2011 на сток блок няма да усещаш въпросният турбо кеф и от а1 с китайски турбо кит като този на половин бар ако прескочиш 200 на колелата ще е доста добре а вече и в бг има "безсмислени" н/а хонди с по-сериозни резултати ако си се решил на турбо то моя съвет е събери и достатъчно пари за да го направиш качествено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #12 Отговорено 6 Април, 2011 (Редактирано) С подходяща турбина и останалите неща на 0,5 бара можеш да изкараш 220 коня ,това е икономичният вариант без да отваряш двигатела.Ако изкаш повече коне трябват доста повече средтства.Ако не бързаш много аз мога да ти направя турбо кит който ще е по добър от китайските,след лятото обаче виж снимки във галерията ми Редактирано 6 Април, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #13 Отговорено 7 Април, 2011 Имам готов турбо кит за теб.Тук в България - НАЛИЧЕН. С доста истински части и готов за монтиране Гаранция с турбината , която е в него ще извадиш около 200кс на стоков мотор при добър такъв Ангелwww.NoLimit-bg.com088888 76 75 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #14 Отговорено 7 Април, 2011 (Редактирано) Ачо стига ги казва тея работи, да не ходя пак до банката , заради тебе гладен ще седя, като ми пускаш мухи за двигател, сега гледам пак за турбо говориш, няма да ти чета постовете. По мойто скромно мнение ме съмнява да излезе нещо безгръбначо без пари и да върви , ако не е намесен Ачо де . Редактирано 7 Април, 2011 от Dominiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #15 Отговорено 7 Април, 2011 (Редактирано) Турбо кит правен от менеТуки още Тук Редактирано 7 Април, 2011 от Yordan Stoyanov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #16 Отговорено 8 Април, 2011 Колеги ако може говорете с орентировачни цени направо че може и други да проявяват интерес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никой 1 #17 Отговорено 8 Април, 2011 Такива теми има и от преди 4-5 години... Б16А1 е доста стар мотор вече и на 100% ще се наложи да се обслужи целия за евентуален турбо проект.Не питай ентусиастите,а питай патилите!Една смяна с по-голям и по-нов мотор би ти дал и по-добра основа за евентуално турбо.Двигателя си е твой,но знай,че няма да се разминеш само с парите за турбо кита,приготви си още пари,иначе хич не се захващай.Да не говорим после за поддръжката на един евентуален турбо мотор,бил той и на 0,1-0,3 налягане.Настройки,уреди,по-скъпи масла,по-добри спирачки,памперси,хахаххах! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freem4n 4 #18 Отговорено 8 Април, 2011 Споко и маслото ми скъпо и спирачките са подбрани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Teodor Aynadzhiev 64 #19 Отговорено 8 Април, 2011 Аз досега не съм виждал турбо кола на 0.2-0.4 налягане ?Явно колегите само са чували някакви неща и изказват грешни мнения Сток мотор б16 изкарва без никакви проблеми 220-250 whp според настройката,която всъщност при тези стокови сетъпи е най-важна !!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #20 Отговорено 8 Април, 2011 Съгласен съм с колегата Тодор .Настройките на електрониката и какъв е компа са много важни за колко коня ще изкара един мотор и колко време ще ги има тези коне.Какъвто и турбо кит да се сложи без добре настроена електроника е като самолет без крила.А във връзка със това че Б16 е стар двигател не виждам някакъв проблем ,за 1,6 литра мотор е номер едно пред доста други по нови в същия клас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никой 1 #21 Отговорено 8 Април, 2011 Определено колегите нещо не ме разбраха... Дали двигател на 300 000 км. е годен колкото такъв на 10 000км.?? И ако е поддържан както тези,с които аз съм имал допир,определено ще му е необходимо доста обслужване,дори и да пърди в колекторите...Както и да е ,МОЛЯ ДА МИ СЕ ИЗТРИЯТ ВСИЧКИ МНЕНИЯ И ТЕМИ В ТОЗИ ФОРУМ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #22 Отговорено 8 Април, 2011 Определено колегите нещо не ме разбраха... Дали двигател на 300 000 км. е годен колкото такъв на 10 000км.?? И ако е поддържан както тези,с които аз съм имал допир,определено ще му е необходимо доста обслужване,дори и да пърди в колекторите...Както и да е ,МОЛЯ ДА МИ СЕ ИЗТРИЯТ ВСИЧКИ МНЕНИЯ И ТЕМИ В ТОЗИ ФОРУМИзвинявай колега ,грешката е моя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #23 Отговорено 8 Април, 2011 (Редактирано) около 1600лв кит за Б серия с истинска турбина и то чисто нова маркова,не китайски ментаци !Другите неща също ще са нови Има вариянт да падне цената с истинска турбина но 2ра ръка ! Ако си заинтересован пиши ми Редактирано 8 Април, 2011 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове