Jump to content

Recommended Posts

Здравеите на всички колеги.Нов сам във форума и искам да ви питам нещо.Имам б18ц4 и искам да му сложа глава от б18ц6,според вас ще има ли някакъв ефект.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има като смениш и буталата. (после настроиш и електрникатА). :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я разредиш малко, но и със сравнително ниската степен ще се усети доооста живина в мотора след настройка. Най-малкото тайпер главата е портната от завода, с по-кадърен всмукателен колектор, и доста по-кадърни валове. :blink: Хубаво е обаче както е отбелязал колегата да се догоди по-височка степен, поне 11:1, било то с бутала или шлайф на главата. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори колеги, смятам да шлаифам главата и да е згъстя до 12.5:1 за да има и по голям ефект.Електрониката съшто щте се пипа както и валовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с какъв бензин мислиш да караш тоя сгъстен мотор 12.5:1? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявам се но тука не става въпрос ц какъв бензин ще карам заштото знам коли с такава степен и си вървят нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей, извинявам се за офтопика, моля някой колега да изтрие и 2те ми мнения в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Кало що се занимаваш с глупости, колегата кара б18ц4 и е напълно наясно с всичко освен какво ще стане ако си смени главата с такава от ц6.И за да не съм офф - колега todorov365 освен главата и буталата ще ти трябва и нов смукател и ново ECU айде сега направи си сметката дали си струва да се хващаш да го правиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и смукател сам купил и друго ецу също съм взел и ако обичате не се заяждай те не знам всичко затова ви питам но не сам и бос извинявам се ако сам обидил някои.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

земи си тайп ар буталца смени и кутията ако имаш възможност и няма да си познаеш колата :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кало, освен че ц6 валовете са с доста големи фази, колегата казва че и те ще се пипат, което значи че ако се подменят с още по-Убави степента от 12.5:1 не му оказва абсолютно никакво влияние, заради дългите фази и големия овърлап (презастъпването им) се получава така нареченото динамично разреждане на мотора, т.е. компресията спада, за това се компенсира с висока степен при използването на по-гърбави валове. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за отговорите само не знам колко трябва да се шлаифа главата за да се постигне тази степен на згъстяване,не мога да намеря колко е разликата между двете глави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕМОЖЕ ДА постигнеш 12.5 без бутала за по висока степен .Главата повече от 0.5-6 не ти препоръчвам да шлаифаш. ( и ще изкраш малко над 10)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за отговора някаде бях чел че до 1мм не е проблем но явно нещо се бъркам,ако полирам всмукателните отвори и изпускателните ще имам ли някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тайп ар главата е полирана заводски :D и с какви валове смяташ да караш че гониш степен от 12:5?ако не е тайна деПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е таина колега,не сам се спрял на определена марка но ще са STAGE 3 още сабирам имформация коя марка да са.Ако искате може да ми препоръчате коя марка да си взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, малко офф топик, за което се извинявам! Къде в Пловдив ще правиш всички тия процедури?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е таина колега,не сам се спрял на определена марка но ще са STAGE 3 още сабирам имформация коя марка да са.Ако искате може да ми препоръчате коя марка да си взема.

колега виждам че не знаеш какво точно искаш и ще правиш моя съвет е почети малко повече посъбери информация за готови работещи сетъпи и следвай нечии пример дал резултат ;) поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не познавам такъв маистор за тази процедура,но като доиде времето да се прави ще питам колегите каде да отида да ми го направят и се надявам да ме пратят при най добрия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме разбра имам предвид какво ще правиш с мотора си ! какъв сетъп ще избереш защото валовете независимо от стеидж на всяка различна марка са с различни характеристики спрямо тях трябва да си сметнеш степента и тн и тн всичко е от значение.Това имах предвид разгледай кой какво е правил кое дава и кое не до там резултата който търсиш и си избери конкретен сетъп по който да работиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кам колегата EGocentric знам какво точно искам,не си мисли че не сам чел закупил сам повечето от нещата които ми трябват, но не споменавам какво сам закупил защото ще се започне защо избра това ами не си купи това и така нататака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми къв е смисъла на темата тогава ;):P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисала е такъв,че не можах да получа отговор на въпроса ми,а постояно се заяждате с мен вместо да си помагаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич аз не се заяждах с теб а се опитвах да помогнаЗащото всичко е правено вече и можеш нагледно с графики да видиш кое как и в какви обороти работи да си направиш сметка и да решиш какво точно искаш от твоят билд.Защото ще ме прощаваш но " решил съм да са стеидж 3 но незнам какви " не е достатъчно категорично затова ти казвам порови малко из хонда тек виж темите за ол мотор б18ки за пурмен тайп-ари а те повярвай ми не са малко разгледай графиките на момчетата и така , това ще ти даде ясна представа какви валове да си купиш и тн

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе пич,Напиши какво си купил, каква ти е целта, колко пари имаш/ никой няма да те издой като кравата милка ;) / , напиши си колко можеш да ровиш по мотора и може и да ти помогне някой. Никой няма да ти каже шо си купил тия валове а не ония-това си е твойта кола и никой няма и желание да ти дава наклон на у..я . Могат да ти помогнат с инфо, със сервизи, четене на спицификаций и тяхното тълкуване... Никой няма да ти смеля инфото до прост български без пари. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега спрял съм се на валове Brian Crower Stage 3, не съм ги купил още, обръщам се към вас, добре ли са, и ако не са кои ми препоръчвате. Закупените неща ми са титаниеви пружини и ритейнари, нови клапани, всмукателен колектор, нова бензинова помпа с по-голямо налягане, по-големи дюзи, регулатор за горивото, раздвижени ролки. Целта е ясна искам да повиша мощноста, колата ще ми е всекидневна. Може и да забравям нещо в момента.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...