Jump to content
росенKN

Семерига на балансиращ вал

Recommended Posts

Мисля че ми пуска семерингата на балансиращия вал на акорда омаслено е болтчето което даржи предпазния капак и самия капак кадето се допира до двигателя.Загубата на масло е незначителна но ме притеснява влиянието на маслото върху ангренажните ремъци.Та въпроса ми е за смяна на семерингата трябва ли да се вади двигателя,защото ми се вижда доста тясно там,и има ли някои които е извършвал подобна манипулация,на F20Z2 двигател,и дали и двата ремъка трябва да се откачат или само на балансиращия вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с F20Z1 и съм сменял тази семерина. Ако става въпрос за задния вал към купето. Разбира се не вадиш двигател. Сваляш капаците на ремъците, махаш ремъците и действаш.Тъжната новина е,че само семерина там не можеш да смениш. Тя се сменя с целия капак, който е със зъбното колело, което се върти от малкия ремък. Струва около 600 лв. от БултракоУспех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията колега,но по хубавото е че маи няма да се налага да я сменям течът идва от разпределителния вал 90% сам сигурен само незнам семерингата или гарнитурата на капака пропуска-още не съм свалял капака на ремъка.В момента търся семерингата на разпр. вал-кажете някои марки качественни,а и също ако някои знае размера на въпросната семеринга защото икам да я купя предварително-а и тия О-пръстени на свещите са ми нещо трудно откриваеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих ЕЛ ринг или нещо подобно ..читав е държи вече две години , размера не го помня но струваше 12 лева, сменяй го щот ще ти омазневи ангренажа и става лошо.Последно като си правих клапаните моите о- пръстени на свещите също бяха зле...наблегнах на силикон,грешка или не....п.п - семеринга се открива лесно по каталог.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За опръстените при свещите с силикон за гарнитури става доста добре но ако ги намериш на приемлива цена казвай че следващия път като преварявам/настройвам клапаните предпочитам да ги сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спазвай посоката на въртене на семерингите ;) По размери лесно се намират,но не вярвай на "универсални" дето нямат посока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще сложа само истинска семеринга надявам се да намеря на ,,Готце,, затова искам да я имам а не да отворя колата и после от зор заман да слагам каквато има.Колега ,,Емундо,, ти сам ли си я сменя и ако да ще опишеш ли евентуални тънкости,аз вече разучих мануалите но друго е да си го правил,а на хонда специално аз не съм.Доколкото разбирам ремъка ще мога да си го опъна без да свалям долния предпазен капак-или бъркам?

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...