Honda user 20 #1 Публикувано 20 Март, 2011 Здравейте колеги,Преди 1 седмица си купих Сивик(Англичанка) с двигател D15Z8 - VTEC (114к.с)Мисля в близко бъдеще да слагам газова уредба, но гледам, че катализатора и ламбда сондата са разположени още в началото на изпускателния колектор. Ще е ли нужно да се прави нещо или може всичко да остане така и да се сложи газ? Няма ли да замине ламбдата по-бързо от газта?Всякакви съвети са добре дошли! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 20 Март, 2011 Не нямаш никакви проблеми в това отношение. От 4 години съм с газ и сондата още си ми работи и катализатора си ми стои. Ще имаш само един проблем- от газта се отделя и вода и малко по-бързо ще ти отиде генерацията, но и това си има решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 21 Март, 2011 Вместо да махаш катализатора, по добре си свали клапаните, щото след малко ще се появят поне 10 тина човека дето щи кажат че щи изгорят клапаните от газта А после ще бъдеш анатемосан дето слагаш думите "хонда" и "газ" на едно място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #4 Отговорено 21 Март, 2011 Ами фабричната хонда на метан ми е с ДВА катализатора!18160-PDN-A0218190-PDN-A00 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda user 20 #5 Отговорено 21 Март, 2011 Вместо да махаш катализатора, по добре си свали клапаните, щото след малко ще се появят поне 10 тина човека дето щи кажат че щи изгорят клапаните от газта А после ще бъдеш анатемосан дето слагаш думите "хонда" и "газ" на едно място Карам на газ от 12-13 години (тази ще ми е 5-та кола на газ) и все това ми се разправя - ще ти изгорят клапаните, ще ти се запушат дюзите, ще ти изгори бензиновата помпа, ще се износи двигателя по-бързо, ще видиш като вдигнат цената на газта....Така, че леко съм свикнал на "анатемосване" Благодаря ви за съветите - реших да си оставя (за сега) колектора сток - няма да пипам нищо, ще слагам газта, пък ако се наложи тогава ще махам катализатора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #6 Отговорено 21 Март, 2011 Не пипай катализатора няма да имаш проблеми с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda user 20 #7 Отговорено 22 Март, 2011 Разбрано - благодаря ви!Катализатора остава - считаме темата за приключена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове