Jump to content
civicgonemad

D16y3+VTEC-E глава?

Recommended Posts

Колеги замисля се следната интервенция. D16y3+ глава от икономичен втек. Колата е англичанка 96 година. Целта е да се постигне икономия на бензин разбира се.Гледам че има 2 или 3 вида vtec-E. За 2 съм сигурен че ги има ама за 3-я може и да бъркам. 1. 1.5 втек-е 90к.с. 2. 1.5 втек-е 115 к.с.3. Май имаше и един втек-е който е 1.6. Пак казвам не съм сигурен.Коя глава ще ми свърши най добре работа и какво ми трябва като чаркове? Ще чакам отговори. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво ще ми трябва? Глава 100% , Компютъра и той. Друго? И коя от 3-те ще запази най много от конете. D16y3 е 113 мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 17.03.2011 г. at 18:32, 'CivicGoneMad' написа:

И какво ще ми трябва? Глава 100% , Компютъра и той. Друго?

 

И коя от 3-те ще запази най много от конете. D16y3 е 113 мисля.

 

И дистрибутора , колега това е-витек за икономия ............. главите са горе долу еднакви , за конете зависи от ecu и смукателните траби .

 

Освен ако не си решил да правиш и нещо друго по мотора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами целта е да се свали малко разхода. Дтуго не смятам да пипам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На D15Z6 портовете и клапаните са по-големи, клапаните са същите като на D16Y8, за разлика от D15Z1/Z3, които са доста по-малки. Така че за малко повече коне D15Z6 трябва да е по-подходяща. А и D16Y5 е май е точно със същата глава, като съм ги гледал на снимки и те са с кобилици с ролки.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Y5 е хамериканският еквивалент, на D15Z6. Отливката на главите е идентична, с D16Y8, клапаните и горивната камера - също.Замисли се, дали няма да ти е по-евтино/здраво, да продадеш англичанката и да си вземеш заводска, с d15z8.--- LAMER ---

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15з8 го чувам за първи път. Ще потърся тук-там и дано открия нещо. Компютър и инсталация трябва да се сменят и те нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z8 е абсолютно същия като D15Z6 но се монтира на англичанките. Най-подходяще за теб е да сложиш глава от D15Z6 (Z8), но имай предвид че голямо значение за икономичноста на тези мотори е скоростната кутия. Вярвай ми, правил съм обратната трансплантация (от икономична към вървяща) стъпка по стъпка и знам кое колко вдига разхода. Скоростната кутия - около 1л на 100км разлика, ако караш иконмично на 5-та, разликата може и да мине 1,5 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май най-резумно ще е един газов инжекцион и толкова. Темата е за закючване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...