Jump to content
Бай Тошо

Prelude 3G

Recommended Posts

Здравейте! Потърсих ,чрез търсачката ,но нищо не излезе за това се извинявам ,ако някъде има подобна тема.От доста време 3 gen. Prelude ме "превличат" [1990-'91] facelift-a особено ,но и от предните да е ,не пречи =P3G не е от най-разпространените (извинете ме ,ако бъркам) 4-та са много повече ,но не ме радват толкова и се надявам ,че има хора които да споделят за този модел. Въпроса ми е може ли да споделите + и -те на колата? B20A8 предполагам е най-често срещания двигател. Колко гори ,как се държи на пътя ,заслужава ли си т.н. Рексовете също грабват окото и съм на кантар към кое да се ориентирам... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ей тука ти изрових една доста стара тема с инфо - http://forums.hondab...?showtopic=1070

Редактирано от Dotz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

B20A8 - това съм го виждал само в Акорд B20A9 - този е най-честия мотор в Европа,говоря за инжекциона.B20A7 - този е по-рядкия и най-силния заводски на това купе-150к.с.Среща се в Англия и Холандия най-вече.За колата като модел......познавам хора собственици на всички генерации Прелюд и 3-та им е фаворит.Това мисля че говори достатъчно.До голяма степен е напълно функционална колата,особено на фона на 4-та генерация.Говоря за място зад шофьора,стига самия шофьор да не е 190 или да не кара легнал.Колата е уникална с много неща-единствената кола в света с 4WS,но чисто механичен.Единствена имам предвид и единствена сред Прелюдите.Също така е колата с най-нисък преден капак и предно предаване в света.Има адски тънки и здрави колонки,прекрасна видимост във всички посоки.През '87-ма , когато е излезнала с въпросната система 4WS е била с първо време и най-висока скорост в слалом и то срещу коли като Корвет и други такива.Готиното на тия коли е че ги няма вече,но това също така е и тяхното проклятие.Зависи дали ще ти понесе този факт.А и от 20 годишна кола трудно можеш да очакваш чудеса,в смисъл като я купуваш на 20 години с неясно минало:)Така че трябва да си наясно,че пари,време и нерви ще отидат по нея със сигурност.Аз имам такава.Започна като обикновена стокова следфейслифта инжекционова кола.След което мина наводнение,реставрация,изваждане на двигател,изхвърляне на АВS,претапициране на салон,трансплантация на Н22А,доста модификации,не знам и аз вече колко пъти я разглобявам до нула....сега тамън се върнах от нея че е в Асеновград.Преди малко й сложихме 4WS-а,че мойта е излезнала от завода без него.Двигателят е отново навън,отворихме скоростите-там пак някакви бради.....Абе филмът е сериозен:)Та крастата като те хване няма пускане,прецени си добре дали да се занимаваш.Колко пари имаш за инвестиране в такава кола,какво очакваш от нея?Ежедневна ли ще е или ще ти е за кеф по магистрали,писти и т.н.?Ако е ежедневна не й барай стоковото окачване,от опит ти го казвам:DИзчезвам,ще лафим по-натам че още съм целия омазан от вратата.По принцип колата е много истинска,една от най-истинските хонди според мен.п.п.Не сме много хората с такива коли тук,като ти видят темата ще те налазят всички и ще ти задоволят любопитството;)Има 2 турбинирани във Варна,2 сме в София с Н22А,останалите са стокови=има и карбове има и инжекциони.Ама сме си все познати и приятели.Ти като гледам си от Варна,ще има кой да те поеме там:)

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата модела са култови, аз лично съм за Прелюда, тъй като имах такъв. Минуси трудно се намират, освен ако предишния собственик не е бил някой мърляч...Аз лично смених един зле лепен радиатор, тампони на носачи и водачи на спирачни апарати. Все пак говорим за кола на 20г. Нормално е някои детайли да им е дошло времето. Но за сметка на това удоволствието от шофирането на такъв автомобил си струва цената на разни дребни ремонти. Кефа е голям, а ако е и с 4WS, нямам думи...Абе удари ме носталгията май нещо...

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Prelude - Това ,че са на "изчезване" не ми пречи ,а точно обратното - предпочитам да карам кола ,която ще ме радва и да не се вижда всеки ден (т.е. както е в България всяка 2ра кола дето се вика VW Golf 2 , 3 (нищо лично към гоУфовете)). За годините е ясно ,че няма как да не мине някой друг ремонт ,нормално е. Естествено като се взима ще се гледа колата да не е измъчвана кат' муле на нивата от предишния собственик ,понеже не всеки обича да си пази колата и ги има големи палачори :) .

От начало предполагам няма нищо сериозно да правя ,но рано или късно ще се наложи :) Не съм чак толкова голям 'маниак' ,че да се пускам по писти ,по-скоро от време на време може да се отрази някоя права отсечка с някой стига да имам добър старт. За начало можеби ще е повече градска от колкото състезателна,а след време според парите може и да минем на друга вълна. За инвестицията - предполагам ,че полувината заплата може да се отделя за колата ,ще го мисля ,като се вземе колата и лека полека... =p

А за турбинираните във Варна - едната съм я виждал ,колегата се е пускал на картинг пистата в кв.Виница (дори имам 1 клип докато е на пистата и 2-3 снимки) Има го и на клип от миналогодишната национална. И доста радва, поздравявам го за което!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бай Тошо ... един съвет ... намери представител на модела за тест ! Вариантите са 2 след теста. Или ставаш "сектант" или си бръмкаш със Сивика !
До преди 1 година имах и двете ! Сивика му знаех и "кътните зъби" за 6г каране. И двете си имат своя чар , но определено Прелюда е няколко нива нагоре във всякакво отношение ! Сядайки в Сивика след каране на Людията , се намествах по 15 мин на седалката ... :) !
Мързи ме да пиша .. но разликата е голяма в полза на Прелюда и то конкретно 3г.
Карал съм всичките генерации на Прелюд ... на мен лично най ми пасва 3г. Четвъртата изобщо не ми допада ... 5-та по бива ! Ама това си е лично усещане и мнение ! Страхотна видимост .. много чисто управление .. хидравликата е страхотна .. на място е много лека .. в движение втвърдява ! Моя е със стоково окачване и стои доста добре ... въпреки че е височък ! Не съм карал карбураторните модели , но инжекционните имат добра динамика !
B20A7 , който е 150к.с ... е със степен на сгъстяване колкото H22 ! :) Абе .. колкото и да ти пиша ... няма да усетиш магията на 3г. , докато не се качиш да покараш ! Усещането в тая кола е много различно от всичко останало .. вкл. и модели на Хонда !
След 2г. и половина все още сядам с усмивка и трепет зад волана .... :)

Ааа и остави настрана мисълта за поддръжка ... тва е кола за душата/жениш се доживот , като Рексистите/ .. почнеш ли да правиш сметки ... по добре си карай Сивика .. по лесен е за "коландрене" !! :)


п.п.... Митак .. ти си на ред .... !! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тошо,Митака дето е с турбо прелюда сега е из София та няма как да ти отговори:cool:Както и да е,идеята ми за поддръжката беше че след 20г. дори да са я пазили пак ще има за смяна разни неща.А части няма,та дори и да ти се дават пари няма какво да купиш.Отиваш само на оригинално,а в Бултрако махат глави.Аз си търся жило за ръчната сега,че взех последното от САЩ ама ми трябва за от другата страна.Няма никъде,дори в Бултрако на цена над 200лв.Та идва момент в който нещата са проблем.Едни втулки няма от къде да вземеш дето се вика,аз затова минавам на полиуретани.....И като питах колко пари имаш да даваш нямах предвид на месец бе,а колко имаш да купиш колата?Ако имаш 2000лв е едно,ако имаш 5000лв е друго:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4000лв трябва да вземеш много изпънат такъв според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми взимай на другаря от пост номер 6.Той е в горната ти граница,а за читаво... :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се разпиша и аз...видимо съм пристрастен, но все пак.. :cool: Всичко около Прелюд 3г. може да се опише просто с една дума - УСМИВКА!Просто когато се качиш се усмихваш!Може да не е най-бързият автомобил, но удоволствието, когато го караш е несравнимо.Това ти го казвам като човек карал доста бързи и прехвалени коли. Все още потръпвам понякога и се учудвам като влизам в завоите, макар че си го знам какво може Прелюдеца. :cool: Предавките са така сметнати, че ускорението да е много добро почти от всякакви скорости. Аз лично бих желал още малко по-дълга първа, но и така си е супер. Относно поддръжката...наистина има някои неща, които ги няма. :cool: Тоест намират се малко по-трудно. От гледна точка консумативи, ремъци, ролки, филтри и тн, не се различава като цена от един Сивик 6г., дори в някои неща са по-евтини. Според мен би имал някакви затруднения, ако трябва да сменяш съединител на B20A9 мотор. Като сменях моя не можаха да ми намерят притискател и се наложи да го поръчвам от Хонда Кипър. Разликата от другите мотори е, че на В20А9 е 220мм. Амортисьорите също са малко кът по мои наблюдения. Нека колегите ме поправят, ако греша. Когато търсих за мен, нямаше задните амортисьори. Иначе съм сменил всички спирачни дискове + накладки и нямаше проблеми с намирането, дори има разнообразие при тях. Най-големият недостатък обаче е, че води до пристрастяване и НЕжелание да погледнеш друга кола, освен, ако не е NSX, примерно... :cool: Другите неща са ти ги казали, колегите. п.п.: Да не забравим, че с едно H22 в коша става нещо мнооого яко... :ph34r: Мечти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Едно мнение и на не собственик: някога когато бях тръгнала да купувам кола, избрах Сивика който сега карам, но преди него гледах именно Прелюд 3. Возих се, карах го, на няколко огледа бях (даже в сервиз го карах да го гледат) и в момента в който бях с парата в торбата :) се отказах от Прелюд и предпочетох Сивик по няколко причини: разхода на 2000 кубикова кола си е разход като на 2000 кубикова кола (2 литра си горят поне 13 в града в добро топло време и под 8 извън града едва ли би паднала, така поне ми каза нейния собственик когато я оглеждах, не са 1.5 или 1.6 като Сивика където разхода се движи от 5 и нещо - 6, до 10 макс, в много редки случаи се надвишават тези 10 литра в града), отделно динамика, ряз, бързина аз не усетих кой знае каква "бегачка" (вярно че тази която гледах най-слабия двигател- карбуратор, мисля 110 кончета го водят, вероятно инжекционните модели са по-бързички). Отвътре тази кола според мен е по-тясна от Сивика. За мен Прелюда е компромис, хем отвън е голяма (дълга) кола, но интериора не предлага големина и обширност, отделно хем голям двигател с апетити от към бензин, но не е особено бърза и динамична кола, че да оправдае лакомията. Аз лично не забелязах фрапираща разлика в кой знае колко по-добра (мека и стабилна) возия спрямо Сивика, пак си вози твърдичко, в смисъл возила съм се и карала Акорд, там ситуацията вече е друга.Дизайна е нещо субективно (вдигащите се фарове), мен лично ми харесват тези Прелюдки, но много хора пък не ги харесват и казват че формата е демоде, всеки има вкус в крайна сметка. За мен по-добрия вариант е Акорд - има същите "отрицателни" (в кавички е, защото Прелюда е хубава кола, не ме разбирайте погрешно, просто всеки човек си подрежда приоритетите и важните неща, които са нужни за една кола) според мен черти като на Прелюда, в смисъл голяма кола с голям двигател, но има плюсове които прелюда няма, а именно - по-добра возия, купето отвътре е по-широко и удобно. Въпрос на вкус :D Както каза едно момче над мен, най-добре намери такава кола за проба, покарай, виж дали е "твоята" кола и ако ти хареса, скачай на такава и сменяй Сивичето. Всичко останало са приказки, с които кола не се кара и не се избира, трябва сам да решиш.Успех

Редактирано от Mahadeva
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми взимай на другаря от пост номер 6.Той е в горната ти граница,а за читаво... :)

Тоз другар му писнА да си предлага бижуто за "жълти стинки" ... Цената вече е за ценители ! Много по-здрави на останалите .... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mahadeva, добре си направила че не си взела Прелюда защото модела с карбураторите е таралеж в гащите.И разликата е много голяма като динамика от инжекциона,особено когато карбураторите са разцентровани.Както и да е,аз като собственик на Прелюд 3-та и Акорд купе ти казвам че грешиш.Двете коли нямат база за сравнение откъм поведение на пътя.Акорда е да се возиш,а Прелюда е да караш.И Прелюд-а не е тесен или малък отвътре,а точно колкото трябва да бъде за да му се насладиш по начина по който е измислен.Не е обективно да го сравняваш със Сивик-а понеже като погледнеш сивика какво виждаш?Аз виждам кола направена да върши работа,един вид еднообемна.Вместо да имаш багажник и дълга муцуна,купето е максимално просторно за сметка на другите елементи.Нещо което при Прелюда е точно наобратно.Там са гонили характер и разни други неща и не са правили компромиси.Така че ако взимаш кола да ти върши работа е Сивика,ако искаш чистокръвна Хонда взимаш Прелюда:DА иначе няма Акорд , който да дава същия кеф при каране-гарантирам ти.Просто е прекалено голям и прекалено тежък,за да го лашкаш с кеф по завоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mahadeva, колегата Иво ти е обяснил другите неща...Аз да ти кажа за разхода на този гоолям двигател- Нормалният разход в градски условия е 10,5л. при здрав двигател, нормална стъпка и читаво гориво, тоест при мен. :lol: МАтора е шпринцовка 140 к.с. Засичан е многократно! Извънградско между 7,5 и 8л. Аз лично мога да преглътна едни 5лв. на 100 км. за сметка на кефа, които ми доставя Прелюда. Както се казва, всичко е въпрос на вкус и характер, затова има толкова различни коли.Като цяло Прелюд, Сивик и Акорд са несравними. Просто са различни класове автомобили и всеки от тях си има предимствата и недостатъците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз плюсове няма да изброявам за прелюда.По горе колегите са обяснили що за кола е. :lol: Все пак и аз карам такъв екземпляр.Но понеже имам и сивик 5-чка от около месец(по-точно е за приятелката ми),единственото за което мога да го похваля е че ми гори страшно малко газ и че за това за което ми помогна и все още помага е супер кола,но всичко свършва дотук.Супер неудобен за извънградско каране.Отиване и връщане до София и слизам като нае.ан(в буквалния смисъл)голяма каручка е и доста слаб за изпреварване,но все пак е 1.3 де :cool: Място вътре има,но за багаж не,пак казвам не е лоша кола но е единствено да ходиш на работа с нея,а за комфорт м/у двете просто няма база за сравнение.пп.А за разхода,колега вярвай ми ако не е карбураторна и всичко и е наред,лятно време в града не гори повече от 10 а извън-7 до 7,5 на 100.А колкото до динамиката?Прощавай ама си в грешка.Просто си искал сивика и това ти е било оправданието.Поздрави на всички

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре,ако още имаш желание за Прелюд 3-то поколение-виж тази обява:Прелюд 3-тоКолата май е с В20А7,т.е. 150 конски сили.Доста прилична на смешни пари,а ако наистина е на 110 000 мили.....няма какво повече да говорим:blink:Тая кола ще ти е 2000лв в БГ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че много е казано за Prelude 3gen, но искам да се включа и относно карбураторната версия. Не разбирам точно какъв е проблемът на хората с този мотор (B20A3). Карам такъв Прелюд от три години и не разбирам защо се плюе по него. Да, не дърпа като B20A7(какъвто съм пробвал също), но и не е тромав в никакъв случай. Скоростите са много къси и изстрелват купето доста рязко дори и само със 109-те коня или колкото бяха там. С карбураторите не съм имал проблеми, имам стабилни обороти на празния ход (само докато е студена държи 1300-1500), за частите - даже намерих оригинални ремонтни комплекти за карбовете, не са и толкова сложни за ремонтиране, всичко се прави (обикновено проблемите идват от някоя вакуумна тръбичка или тампоните в основата, от където почват да смучат, а що се касае до останалите части по колата - с малко повече желание, всичко се намира. Относно плюсовете на прелюдчето - това което колегите преди мен са пропуснали да кажат е че окачването е така нареченото double wishbone, което няма нищо общо с макферсоните по повечето коли и за сметка на това има много общо с окачването на NSX :) Мноооого шарнири има тая кола, за сметка на това окачването е супер здраво, на мен ми свалиха миналата година оригинален шарнир отзад, 20 годишен :) Относно разхода на карбураторната версия - при мен нещата са 10-13 градско (според карането и сезона) и 7-8 извънградско (зависи от скоростта - над 4000 оборота наистина започва да лапа, но ако се кара под тези обороти, разхода е споменатия 7-8). Все пак бих ти препоръчал да търсиш инжекционен Прелюд (но не и B21), едно заради повечето мощност, но и обикновено вървят с повече екстри (споменатия механичен 4WS, ABL (ABS), по-големи дискове и т.н.) Въпреки че това ми е любимата кола ever, ще спомена и няколко минуса относно този Прелюд: 1. Купето е шумно. В града не прави впечатление, но извънградско на магистрала доста ти се надува главата дори и със сток ауспуси (именно заради късите скорости - на 5-та със 100км/ч вече минаваш 3000об., смятай каква совалка става при 140 или 160км/ч). Не че Акордите или Сивиците са много тихи. Като цяло Хонда не са най-обезшумените коли принципно. 2. ГНИЯТ. Много мразя ръжда, и за съжаление с тия тънки ламарини, Прелюда гние като Опел. Много трябва да се пази. Почти невъзможно е да намериш Прелюд каран в града през зимата без да е гнил или правен на задните вежди и праговете (не дай си боже да е тръгнал и по гредите). 3. Много лош коефициент на безопасност при челен удар. На краш тестовете от 1 до 5, този Прелюд е 1 при челен удар, демек не се блъскай (да чукаме на дърво). Иначе отстрани, отзад, и по таван е добре (трябват изключителни способности за обърнеш тази кола по таван... ) За сметка на това в завои стабилността на тази кола дори и без 4WS е нечовешка :P Взимаш завои на които другите коли набиват спирачки, без изобщо да се налага да намаляваш ;) голям кеф е. В този ред на мисли - наскоро един така с едно лъскаво Ауди А8 мисля че беше, ми се лепна на излизане от Панчарево в посока Самоков защото искаше да ме изпреварва, обаче почнаха завоите и го загубих назад някъде :D (ако ме разбираш)Прелюдчето не е кола за всеки. Или ти говори или не. Ако е не - почваш като Mahadeva да търсиш кусури, сравнявайки Прелюда с конвенционалните коли (btw изобщо не е тесен отвътре - между двете предни седалки има място сигурно да мине още 1 човек, и има предостатъчно място за краката да си ги изпънеш напред). Отзад не е за високи хора иначе съм возил хора на дълъг път - не се оплакаха. Таванът е много нисък и това създава усещане за малко купе. Имаш и гигантски багажник :P Колата си носи наследството на US дизайна, от който японците се вдъхновяват още от ерата на мъсъл моделите и кефи как всичко в тази кола е помислено и просто РАБОТИ. Това е от мен, готина тема и успех, да се похвалиш какво си взел :)

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам колегата е пуснал линкче към обява, та се сетих за една обява която май от доста време стои.http://www.cars.bg/u30726 Някои гледал ли е конкретната кола? На снимките изглежда едва ли не безупречна, а и цената ми се струва добра!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина отдавна седи, някой бургазлия да каже ако я е гледал, но може би причината е карб версия + липсата на екстри + преди фейслифт спрямо цената. Хората като цяло избягват екзотични модели като Prelude 3gen :) Миналото лято 4 месеца седя един B20A7 с 4WS, ел. пакет, под 100 хиляди км и втори собственик... Нямах възможност да го взема тогава, а пък после продавачът се отказа да го продава... А и вече никой не иска коли без климатик :cool:

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='Preluded

Колега аз само да допълня.На теб ти се струва че е шумна и е така заради това че караш карбураторна версия,която е с по къс диф.Тя е направена така заради по слабия двигател.При мен не са точно така работите,макар че съм и с турбо

пп. http://prelude3web.com/specyfikacje/skrzynie-biegow-mt-edm = Ето ти и линкче да си разгледаш спецификациите

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси doggy, предполагах че го има и тоя момент, да. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели, и аз отскоро съм част от :D семейството на Прелюд 3 Г, макар и с десен волан :D Както знаят тези дето могат да карат - това не е никакъв проблем, кефа е огромен! Аз съм си свкнал с дясната дирекция понеже търкалям и едно Сузуки за лов и риболов пак с десен волан ;) Прелюда е пълен и уникален кеф, който не съм изпитвал с друга кола, а съм карал бая... няма да сбъркате с тази кола, има само един проблем - жена ви ще ви ревнува много от нея :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти ... "фтасал" си я ... :lol: , са нема оттърване от таз краста ... ! Може да се похвалиш и с некоя снимка и повече инфо за колата ! п.п... Тошоооо кфо стана бе пич ... купи ли , не купи ли ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

prelude_love, Да ти е честито! Добре дошъл в сектата Прелюд 3г. Това със жените наистина се превръща в проблем... Особено, ако имаш навика да се измъкваш по късна доба скришом да потъркаляш из завоите! :P После почват едни "драми"... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от достга време се заглеждам по прелюд 3 ген.В Шумен има един бял прелюд,много подържан,който редовно събира погледите.Не знам дали е на някого от форума.

Ако не се лъжа прелюд 3 ген ускоряваше за около 8,5 сек до 100 км с големия двигател 140 коня,което е много добро постижение за тези коне и за масата на автомобила.Разбрах че автомобила се държи чудесно на пътя и в завой,и определено май ще е новата ми мечта.:)Само ме притесняват дефицитните части,които с течението на времето ще стават още по дефицитни,но 100% щастие няма.:)

Ето и една добра снимка на красавицата.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само няколко км ти трябват зад волана ... и си "фтасал" !

Еиии тоя червения даже е с 4ws .. :wub:

 

Публикувано изображение

 

Много трудно се намират вече фейслифтови с 4ws читави , а има и с клима ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази бялата в Шумен е старата кола на Дидо(един приятел моторист).Буквално я даде без пари,с В20А7 и климатик:)Има чистачка на задния джам и май беше 4WS ама не съм сигурен.Беше преди фейслифта......хубаво е че е попаднала в читави ръце.Аз имам след фейса и с 4WS,явно не са толкова рядки:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам след фейса и с 4WS,явно не са толкова рядки:)

Твоя Люд бих го купил веднага .. хуу че нямам кинти ... а 4ws-а не се ли появи скоро по "ваште екрани" ?! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,той вече не се продава Люда.Няма смисъл просто.По-добре да ми седи за украса в гаража,отколкото да го подаря на някого с 30 000лв загуба.Намерих и къде ще го боядисвам,та нещата си идват на мястото.Иначе 4WS-а ми е от скоро,така е:)Май има нещо вярно,че преди фейса повечето са били с тая система.След него са рядкост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...