Jump to content
Guest samurai

даите малко инфо

Recommended Posts

Guest samurai
:D привет симпатяги някои има ли снимки и информациика эа прелюд 3-та генерация 2.0i EX 16V който е 137 кончета или эа версията 2.0i EX 16V който е 150 hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

:D привет симпатяги някои има ли снимки и информациика эа прелюд 3-та генерация 2.0i EX 16V който е 137 кончета или эа версията 2.0i EX 16V който е 150 hp

хе хе хе Първо няма прелюд 2.0 ЕХ i 16 v, нещо бъркаш. Това са две различни модификаций.

Първата е 2.0 EX 12 V SOHC (мотор B20A3) каквато е точно моята. Мощност 109 конски сили (или 80kW при максимален въртящ момент 5.800/min). Ускорение 0-100 - 10,4 секунди. Модела е известен още като prelude ba4. Двигателя е с 12 клапана под капака и един разпределителен вал, разход на гориво (поне при мен дава такива показания - около 7 литра на 100 километра извънградско и около 9 в града) Както сигурно след малко ще каже и колегата ADH-Honda - това е един прекрасен псевдо-спортен автомобил :o Ето и малко снимки на слабата версия Prelude III generation BA4

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Интериора :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

И гореспоменатия мотор B20A3 12V SOHC :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Още снимки и информация можеш да видиш на http://www.prelude-fan.de ; http://www.3rd-prelude.com и снимки на моята кола на http://prelude.hit.bg :o

 

Продължаваме напред със по-големия мотор слаган на това купе или B20A9 който е двулитров, двувалов инжекционен двигател (DOHC 16 V PGM-FI ) със "скромната" мощност от 137 до 140 конски сили :blink:

Ускорява от 0-100 за 8,4 секунди и достига максимална мощност от 103 kW при 6.000/min :rant:

Ето и малко снимки :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

купето :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Ако забелязваш по преднатаброня вече има има малки промени - вградени халогенни фарове, както и задните стопове изглеждат по-различно :(

Интериора си остава непроменен.

 

Още една модификация (за която почти нищо незнам, знам само че е предлагана за Америка - Prelude 2.0SR (eigentlich 2.1i, US-Version, 149 PS)

Мотор 2100 кубически сантиметра, 16 клапана, 149 конски сили, но никъде не откривам повече информация за него.

Предпоследната модификация на прелюд 3-та генерация е 4WS-а или 4-те завиващи колела :D

 

Публикувано изображение

 

За съжаление нямам много подробни снимки :D

 

И последната от прелюд 3-та генерация - произвеждана само за Япония - просто лек фейслифт с двигателя B20A9, но без вдигащи се фарове :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

И нещо като бонус - Prelude III Generation Cabrio :blink::o

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Дано съм бил полезен :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Една корекция: модела е произвеждан от 1987-а до 1992-а, като от 1990-а се прави лек фейслифт - за ЕВРОПА този фейслифт се изразява в по-различен дизайн на предната и задната броня, по-различни мигачи вграждани в предната броня, различни стопове и капак за багажника. За Япония, този фейслифт се изразява с абсолютно същите промени по задната част, Но ОТПРЕД най-голямата новост е че са заменени "дигащите фарове" с обикновени, стъклени :rant: Така че, е ГРЕШНО да се говори че за по-якия мотор, дизайна на Екстериора е бил различен - нищо подобно :D Всичко си зависи от годините в които е произвеждат даден автомобил - дали е ПРЕДИ или СЛЕД фейслифта (т.е. ПРЕДИ или СЛЕД 1990-а година).Затова и за Европа са се предлагали ДВА 2.0 16V PGM-Fi мотори, които през годините са били 137 (B20A7 се водеше модела, ако не се лъжа) и вече СЛЕД фейслифта (демек след 1990-а година) е 140 конски сили (B20A9).Системата 4WS (4 завиващи колела) е предлагана САМО за по-мощните мотори - за версията с B20A3 мотора (двата карбуратора 109 коня) тази система НЕ Е предлагана.PS: тези снимки на Кабрио версията..., да не си помислите че е предлагано такова нещо в сериино производство :blink: Нищо подобно - това си е изгъзица - уникат един единствен брой на някой...... ентусиаст, така че.... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Е нещо поне от твоите лекций ми е влязло в главата и това е добре :blink: Има резултат :D :D Колкото до това :

 

PS: тези снимки на Кабрио версията..., да не си помислите че е предлагано такова нещо в сериино производство  Нищо подобно - това си е изгъзица - уникат един единствен брой на някой...... ентусиаст, така че....

Някъде по сайта (не помня точно къде беше - годинките си казват думата :blink: )пишеше, че този прелюд кабрио е творение на някакъв ентусиаст от клуба на почитателите на прелюд 3-та генерация и му е отнел 3 години и половина работа. Колата е в този вид следствие катастрофа търкаляне през таван :( Купето и било онищожено на 60 %, но ... както се казва - за любовта граници няма и това показва, че стига да имаш желание - НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА :rant: Поздрави :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest samurai
:blink: значи ако пак баркам информацията oops I did it again обаче такава беше информацията която прочетох в един руски саит следователно руските братя ипат малко вина :blink::rant::(:o а ba4 твоята красавица какви пари ти легна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

купих я за 2 800 и с ремонти и подобрения (глезотии като спортен филтър, централно cd player, нови ауспуси) 3 500 :D Не мисля че е много за тази кола а и тепърва още ще вкарвам в нея :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest samurai
:blink: Браво братле взел си е на далавера не ще и дума :blink: За сравнение ще кажа само че едно приятелче преди година си взе GOLF III 93-ТА година 1.3 двигател и колата май беше удряна като се израси за тоя гълъбарник цели 5 бона и то уж е купи от приятел!!!!!!!!:rant::o:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...