Ryuugan 251 #1 Публикувано 9 Март, 2011 Гледам информация относно двата двигателя и тъй като се чудя, какво да си сложа в коша, реших да се допитам за чуждо мнение.Друга алтернатива е Б18Ц, дето ги има в интагра тайп-аР. Има ли причина да избера Ф серия пред К ?И има ли нещо общо с ф20ц от любимата s2k ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #2 Отговорено 9 Март, 2011 (Редактирано) Като гледам се оглеждаш за нещо около 200к.с.Друг вариант е х22 JDM Виж и B20Vtec .,като аз избрах Б20Втек заради уникалноста , цената и сходимоста с други детайли на Б-серия (монтажа му в сивик е безпроблемен) Редактирано 9 Март, 2011 от M&M Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #3 Отговорено 9 Март, 2011 Ако не греша някъде Б20 е нон-втек и става втек с друга глава.Ако не се лъжа, тук вече има доста комбинации - някакви предложения?Също така Б20 не е ли нискооборотен с ранна пикова мощност и въртящ момент? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 9 Март, 2011 (Редактирано) Да б20 е "бавноборотен" в сток вид трябва да се излят бая пари да стане нещо добро .Според мен от написаните к20 е наи добре, труден монтаж и скъпа подръжка са му недостатъците.Другия перфектен вариант е Б18ц5-6 . Редактирано 9 Март, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #5 Отговорено 9 Март, 2011 Аз мисля че и х22 не е за изпусакане , в каква кола трябва да влиза този двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #6 Отговорено 9 Март, 2011 Какво значи скъпата поддръжка на К20, в какво се изразява, ако приемем е под поддръжка се има предвид консумативи, а не да се чупи и ремонтира. К20 е с верига до колкото знам. F20B е за японския пазар и няма общо с мотора на С2000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #7 Отговорено 9 Март, 2011 (Редактирано) К20 е с верига,брутален е двигателя,тегли много прилично и е доста икономичен.Ф20С е 240к.с. доста по обортен двигател и доказал се също като надежден,само че за да го сложиш трябва да му търсиш кутия или знам някви преходни фланци се слагат.Н22 е добър мотор също,но аз бих заложил на предните два .Ф20В мисля беше подобен на Н22/23 т.е. не е I-VTEC като К20п.с.По спомен веригата +водачите+обтегача за К20 от сайта,който поръчвахме излизаха около 160-170$ Редактирано 9 Март, 2011 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogydm 11 #8 Отговорено 10 Март, 2011 Така, колега най-добре щеше да бъде ако беше казал в каква кола ще влиза това и за какво ще се полза, примерно Н22ката е доста тежичка за Civic за ежедневна употреба, идеален е за драг. Н22 си е класика в жанра, едно Р28 с Хондата S100/200/300 (или Р72 че има knock сензор и IAB) примерно и хубав тунинг ще бяга доста. F20В най-много прилича на Н серията, малко по-високо оборотен е но няма толкова въртящ момент, главно заради кубатурата, ще може да се донастрои със същия компютър. В18 е супер избор според мен лек, високо оборотен и в Интегра дърпа доста. К20 ще ти излезе най-скъп като покупка и ако имаш намерения да слагаш други части в него като бутала, камове... Тунинга за него също изисква по-скъп компютър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #9 Отговорено 10 Март, 2011 (Редактирано) K20 е по-съвременен, но Х22 е доста по-ефтин, както и компонентите за него са значително по-ефтини.От Х22 се раждат Ф20Ц и К20! Редактирано 10 Март, 2011 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #10 Отговорено 11 Март, 2011 K20 е по-съвременен, но Х22 е доста по-ефтин, както и компонентите за него са значително по-ефтини.От Х22 се раждат Ф20Ц и К20!Раждане ? Ебаси лафа хахаха какво раждане те нямат нищо общо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gospod 4 #11 Отговорено 11 Март, 2011 K20 е по-съвременен, но Х22 е доста по-ефтин, както и компонентите за него са значително по-ефтини.От Х22 се раждат Ф20Ц и К20!Раждане ? Ебаси лафа хахаха какво раждане те нямат нищо общоРазбира се че имат общо, еволюцията е такава- след х22 се ражда ф20б който е ф20 с х22 глава грубо казано,(този двигате го има в състезателни версии 300кс в япония) като след опита с ф20б се ражда ф20ц ,който също е заимствал от ф20б Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #12 Отговорено 11 Март, 2011 А к20 какво общо има ?!?! в тази рода освен ,че е хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #13 Отговорено 11 Март, 2011 А к20 какво общо има ?!?! в тази рода освен ,че е хонда.K1r1l трай си ще ни бият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #14 Отговорено 11 Март, 2011 А к20 какво общо има ?!?! в тази рода освен ,че е хонда.Кво ти пука?Достатъчно, е че коляновите им валове са съвместими, междуцилиндровото разстояние е еднакво, размерите на клапаните и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове