Jump to content
Ryuugan

K20A vs F20B

Recommended Posts

Гледам информация относно двата двигателя и тъй като се чудя, какво да си сложа в коша, реших да се допитам за чуждо мнение.Друга алтернатива е Б18Ц, дето ги има в интагра тайп-аР. Има ли причина да избера Ф серия пред К ?И има ли нещо общо с ф20ц от любимата s2k ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като гледам се оглеждаш за нещо около 200к.с.Друг вариант е х22 JDM Виж и B20Vtec .,като аз избрах Б20Втек заради уникалноста , цената и сходимоста с други детайли на Б-серия (монтажа му в сивик е безпроблемен)

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не греша някъде Б20 е нон-втек и става втек с друга глава.Ако не се лъжа, тук вече има доста комбинации - някакви предложения?Също така Б20 не е ли нискооборотен с ранна пикова мощност и въртящ момент?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да б20 е "бавноборотен" в сток вид трябва да се излят бая пари да стане нещо добро :).Според мен от написаните к20 е наи добре, труден монтаж и скъпа подръжка са му недостатъците.Другия перфектен вариант е Б18ц5-6 .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че и х22 не е за изпусакане :) , в каква кола трябва да влиза този двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи скъпата поддръжка на К20, в какво се изразява, ако приемем е под поддръжка се има предвид консумативи, а не да се чупи и ремонтира. К20 е с верига до колкото знам. F20B е за японския пазар и няма общо с мотора на С2000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

К20 е с верига,брутален е двигателя,тегли много прилично и е доста икономичен.Ф20С е 240к.с. доста по обортен двигател и доказал се също като надежден,само че за да го сложиш трябва да му търсиш кутия или знам някви преходни фланци се слагат.Н22 е добър мотор също,но аз бих заложил на предните два .Ф20В мисля беше подобен на Н22/23 т.е. не е I-VTEC като К20п.с.По спомен веригата +водачите+обтегача за К20 от сайта,който поръчвахме излизаха около 160-170$

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, колега най-добре щеше да бъде ако беше казал в каква кола ще влиза това и за какво ще се полза, примерно Н22ката е доста тежичка за Civic за ежедневна употреба, идеален е за драг. Н22 си е класика в жанра, едно Р28 с Хондата S100/200/300 (или Р72 че има knock сензор и IAB) примерно и хубав тунинг ще бяга доста. F20В най-много прилича на Н серията, малко по-високо оборотен е но няма толкова въртящ момент, главно заради кубатурата, ще може да се донастрои със същия компютър. В18 е супер избор според мен лек, високо оборотен и в Интегра дърпа доста. К20 ще ти излезе най-скъп като покупка и ако имаш намерения да слагаш други части в него като бутала, камове... Тунинга за него също изисква по-скъп компютър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

K20 е по-съвременен, но Х22 е доста по-ефтин, както и компонентите за него са значително по-ефтини.От Х22 се раждат Ф20Ц и К20!

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K20 е по-съвременен, но Х22 е доста по-ефтин, както и компонентите за него са значително по-ефтини.От Х22 се раждат Ф20Ц и К20!

Раждане ? Ебаси лафа хахаха какво раждане те нямат нищо общо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K20 е по-съвременен, но Х22 е доста по-ефтин, както и компонентите за него са значително по-ефтини.От Х22 се раждат Ф20Ц и К20!

Раждане ? Ебаси лафа хахаха какво раждане те нямат нищо общо
Разбира се че имат общо, еволюцията е такава- след х22 се ражда ф20б който е ф20 с х22 глава грубо казано,(този двигате го има в състезателни версии 300кс в япония) като след опита с ф20б се ражда ф20ц ,който също е заимствал от ф20б

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А к20 какво общо има ?!?! :) в тази рода освен ,че е хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А к20 какво общо има ?!?! :) в тази рода освен ,че е хонда.

K1r1l трай си ще ни бият. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А к20 какво общо има ?!?! :) в тази рода освен ,че е хонда.

Кво ти пука?Достатъчно, е че коляновите им валове са съвместими, междуцилиндровото разстояние е еднакво, размерите на клапаните и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...