PiPuRs`` 6 #1 Публикувано 2 Март, 2011 Здр колеги.Имам следния проблем!Скоро ми протекоха инжекторите и една сутрин неможах да запаля,след което им смених опръстените,дадох ги за почистване,смених свещите,почистих и делкото и на другата сутрин отново нямам палене Казаха ми да сменя и маин релето но ефекта беше същия Та вапроса ми е дали като престои пада налягането към дюзите (пробвах да дам няколко пъти на контакт преди да я запаля,пак нямаше ефект)или проблема е свързан с токовете или някои датчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sankao5 7 #2 Отговорено 2 Март, 2011 (Редактирано) бензиновата помпа ако си работи тя си потдържа налягането,провери ли дали има ток до свещите,ако е на гас те ще са запушени Редактирано 2 Март, 2011 от sankao5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #3 Отговорено 2 Март, 2011 Ток да те убие,бензин да те удави 1-път запали ли никви проблеми после пали с чукването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #4 Отговорено 2 Март, 2011 Ток да те убие,бензин да те удави 1-път запали ли никви проблеми после пали с чукването.Провери ли датчика за температура на охл.течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #5 Отговорено 2 Март, 2011 Ако е датчика за охладителната течност ще му прави този номер постоянно докато колата не загрее.ЕКУ-то не показва ли някоя грешка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #6 Отговорено 2 Март, 2011 Светва по някое време маи и ламбда сондата откача.Този датчик за температурата на главата ли които е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #7 Отговорено 2 Март, 2011 Светва по някое време маи и ламбда сондата откача.Този датчик за температурата на главата ли които е?да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 2 Март, 2011 Еми като светне няма да е лошо да я провериш коя грешка е... А като тръгнеш да палиш и ако подадеш газ пали ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #9 Отговорено 2 Март, 2011 Този датчик за температурата на главата ли които е? Uploaded with ImageShack.us Картинката е от D16A6 но доколкото знам е същия като D16Z2,ако греша някой да ме поправи червения датчик е за отчитане температурата на охладителната течност за ЕКУ-то (това е датчика който може да ти прави проблеми,буксата която влиза в него е с 2 кабела) заления датчик е температурата на охладителната течност за уредите синия датчик е за перката на радиатора Провери първо коя е грешката която показва ЕКУ-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 3 Март, 2011 не ти държи налягане в рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 3 Март, 2011 Мернете налягането в бензиновата системаhttp://i639.photobucket.com/albums/uu115/RonJ_HT/picture_3700.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maniq 9 #12 Отговорено 5 Март, 2011 Колега, моята откачи по същия начин един ден и палеше много трудно сутрин, но веднъж като запали нямах проблеми след това - и така до следващата сутрин.Моят съвет е да смениш комутатора. Откакто смених моя ( вече около 2 месеца ) нямам проблем с паленето.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове