Jump to content
PiPuRs``

Трудно палене сутрин :(

Recommended Posts

Здр колеги.Имам следния проблем!Скоро ми протекоха инжекторите и една сутрин неможах да запаля,след което им смених опръстените,дадох ги за почистване,смених свещите,почистих и делкото и на другата сутрин отново нямам палене :) Казаха ми да сменя и маин релето но ефекта беше същия ;) Та вапроса ми е дали като престои пада налягането към дюзите (пробвах да дам няколко пъти на контакт преди да я запаля,пак нямаше ефект)или проблема е свързан с токовете или някои датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

бензиновата помпа ако си работи тя си потдържа налягането,провери ли дали има ток до свещите,ако е на гас те ще са запушени :)

Редактирано от sankao5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ток да те убие,бензин да те удави :) 1-път запали ли никви проблеми после пали с чукването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ток да те убие,бензин да те удави :) 1-път запали ли никви проблеми после пали с чукването.

Провери ли датчика за температура на охл.течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е датчика за охладителната течност ще му прави този номер постоянно докато колата не загрее.ЕКУ-то не показва ли някоя грешка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светва по някое време :) маи и ламбда сондата откача.Този датчик за температурата на главата ли които е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светва по някое време :) маи и ламбда сондата откача.Този датчик за температурата на главата ли които е?

да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми като светне няма да е лошо да я провериш коя грешка е... А като тръгнеш да палиш и ако подадеш газ пали ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик за температурата на главата ли които е?

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Картинката е от D16A6 но доколкото знам е същия като D16Z2,ако греша някой да ме поправи :)

червения датчик е за отчитане температурата на охладителната течност за ЕКУ-то (това е датчика който може да ти прави проблеми,буксата която влиза в него е с 2 кабела)

заления датчик е температурата на охладителната течност за уредите

синия датчик е за перката на радиатора

Провери първо коя е грешката която показва ЕКУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мернете налягането в бензиновата системаhttp://i639.photobucket.com/albums/uu115/RonJ_HT/picture_3700.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моята откачи по същия начин един ден и палеше много трудно сутрин, но веднъж като запали нямах проблеми след това - и така до следващата сутрин.Моят съвет е да смениш комутатора. Откакто смених моя ( вече около 2 месеца ) нямам проблем с паленето.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...