Jump to content
SH3M37A

ходова ,двг и задвижваща част

Recommended Posts

Колеги събрах някой друг лев и реших да си сменям някой чаркалаци ;)

 

съединител,дискове,предни горни шарнири ,задни тампони + нови амортисьори ,както и части за основен ремонт на двг-то.

понеже не съм запознат ако можете да ми дадете насоки за части и що годе сайт с цени може и без или фирма В ВАРНА

 

Въпроса ми е :

 

след като отворя съединителя и ако притискателния диск е видимо добре

дали ефекта от подковаването е добър и дълготраен ако не то какъв да търся марка,модел и Т.н

 

*Дисковете // бях чел някъде из форума как колега се оплакваше от дисковете много бързо се износили ???? //

някакви насоки марка фирма и дали мога да сложа по големи дискове ? и с какви карам в момента :P;) нямам АБС

 

шарнирите те ясни 130 лв парчето //но 1 приятел с д13 изрязал стария шарнирен бол и заварил нов бетон било ;)

някакви мнения за тази манипулация

 

четох много мнения за амортисьори и вече се обърках тотално ;) колата е на 203 000 хил МИЛИ от който 45 хил мили са лично мои и още съм със оригиналните делхи не са сменяни ...

омаслени са но мисля че още държат ,

някой да е правил следната глупост с амортисьори ??? Да се пълнят с грес дупчат се и се пълнят с грес ставали като нови ?? после заварка или болт за да уплътни дупката

 

 

Относно окачването съм се насочил към марка 555 накрайници съм сменил и съм доволен за сега.редовно я блъскам из дупките за ся не са поддали ;)

 

 

Благодаря много ;)

 

Поздрави :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега извинявай но си написал даста глупости,1 от каде взимаш тия шарнири по 130 лв,притискател не се кове а феродоф диск който иначе струва около 70 лв,а за амортесиори още не сам чувал да се пълнят с грес---по твоите цени и ремонти по добре си купи друга кола (а читави амортесиори варвът около 20-30 лв парчето:rolleyes::P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнира моеш да го рециклираш/тука един ги залива/ и доволни има, ккато и недоволни...Но по принцип-НЕ ПРАВИ ГЛУПОСТИ:rolleyes: Окачване и спирачки са доооста важни неща по принцип. Или сменявай като хората или карай така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

амортисиори пълнеха на ладите едно време, ама с масло-нищо не става. шарнирите ако не са ти едно цяло с носача/а те не са/ ще са по-2-30 лв парчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега извинявай но си написал даста глупости,1 от каде взимаш тия шарнири по 130 лв,притискател не се кове а феродоф диск който иначе струва около 70 лв,а за амортесиори още не сам чувал да се пълнят с грес---по твоите цени и ремонти по добре си купи друга кола (а читави амортесиори варвът около 20-30 лв парчето;) ;) ;)

колега в случай че притискателния ти диск е износен можеш ли да ми обясниш какъв е смисъла да подковаваш феродовия ??? Не четеш добре мислех че логично съм го написал но явно не съм ;) в случай че не става нищо от феродовия трябва да купя комплект ;)а едно подковаване е 25 лв ;)Моя грешка горен шарнир преден върви цял с носача , на доста места ми казаха да направя тази манипулация с шарнира ,както и колега с любимата марка процедира така вече 2-ра година ??? 130 лв най скъпия по спомен не искам да копувам менте за 80 лв // не че има гаранция че най скъпия не е // колега де ги видя тези амортисьори по 20 -30 лв нови :) :) кажи мястото да си поръчам 2-3 комплекта .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кви са тия глупости да си режеш носача да смениш шарнира. Майкоо, тва сериозно ли??? Първо, че не е много добра идея да се заваряват елементи по ходова част, а освен това после как ще си сигурен, че шарнира ще е на точното място, а няма да е мръднал навънка примерно с някой милиметър.Второ - шарнира не е капсулован с носача и може да се сменя. Наистина в оригиналната програма на Хонда шарнира не фигурира като отделна част и повечето производители на окачване не го предлагат (аз предполагам че е защото шарнира има посока и може да се обърка като се монтира)И трето ако държиш за цял носач има и носачи на много по-ниска цена и с добро качество. Мога да ти кажа и къде конкретно можеш да го намериш, а и шарнира.Тва като цяло ми звучи като Scrapheap Wars - наковаване, пълене на амортисьори, заваряване на носачи - абе верно секи иска евтино ама тва са все важни звена в колата.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кви са тия глупости да си режеш носача да смениш шарнира. Майкоо, тва сериозно ли???

............

 

моя грешка колега :D

Имах предвид че го е избил не изрязал ;) и на негово място е сложил нов като го е капнал 3 пъти да не изскочи :)

 

какво лошо има да си наковеш феродовия диск ??? при положение че съм го сменил преди 3 години ни лагер вие ни дявол ? // верно докато не се отвори не може да се каже но съм сигурен понеже не съм купувал частите от БГ //

 

За амортисьорите търся алтернативен вариант с който да запазя пружините да не заминат и те, се пак и те пари струват ...

 

Това са алтернативи ,който по добре човек да ги направи отколкото да карам без амортисьори и да се хвърля някъде ,понеже колега от форума ме е сметнал за луд да си пълня амортисьора с грес или каквато и да било течност за да изкарам още някой месец докато ги сменя ???

 

Не знам кое намираш за абсурдно ??? Както се казва нито ти знаеш моето положени с парите нито аз твоето,гледам колата ми да не е опасна на пътното платно ,а и аз да съм спокоен и сигурен в нея ,че при дадена маневра от моя страна тя ще реагира адекватно поне на 90% от 100% .

 

Има хора от форума,който знаят още доста алтернативни начини как човек да си "закърпи" колата поне докато му се отдаде възможност за смяна на тази част...

 

Искам мнение и съвет дали действа , дали има някакъв смисъл да го правя и т.н ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега в повечето случаи горните шарнири имат зегерка в долният краи и не се налага заварка,за съеденителя ако го ковеш занеси да ти замерят и притескателя,защото ако е много крив няма смисъл от цялата процедура.ще кара известно време и пак проблем.най добре вземи комплект и си реши проблемите.по вазможност EXEDY.на горният шарнир цената е м/у 25 и 35лв зависи от марката на акорда 97г на делфи е 30лв.амортисьорите провери за КАЯБА МОНРО БИЛЩАИН едни от най добрите на пазара за момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги казаха ми че съединителя не е заминал ... понеже съм на помпа а като е на помпа съединителя като започне да заминава ще тръгне да отделя от долу .... а на мен ми отделя много отгоре ??? Има ли опция да се регулира съединителя ??? и без да се отвори може ли да се каже поне на 50% от какво е притискателен диск или хидр помпа ??? Поздрави !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги казаха ми че съединителя не е заминал ... понеже съм на помпа а като е на помпа съединителя като започне да заминава ще тръгне да отделя от долу .... а на мен ми отделя много отгоре ??? Има ли опция да се регулира съединителя ??? и без да се отвори може ли да се каже поне на 50% от какво е притискателен диск или хидр помпа ??? Поздрави !!

Малко са се объркали.Точно това са симптомите като си заминава.Отделя горе :lol:Няма реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...