SH3M37A 5 #1 Публикувано 24 Февруари, 2011 Колеги събрах някой друг лев и реших да си сменям някой чаркалаци съединител,дискове,предни горни шарнири ,задни тампони + нови амортисьори ,както и части за основен ремонт на двг-то. понеже не съм запознат ако можете да ми дадете насоки за части и що годе сайт с цени може и без или фирма В ВАРНА Въпроса ми е : след като отворя съединителя и ако притискателния диск е видимо добре дали ефекта от подковаването е добър и дълготраен ако не то какъв да търся марка,модел и Т.н *Дисковете // бях чел някъде из форума как колега се оплакваше от дисковете много бързо се износили ???? // някакви насоки марка фирма и дали мога да сложа по големи дискове ? и с какви карам в момента нямам АБС шарнирите те ясни 130 лв парчето //но 1 приятел с д13 изрязал стария шарнирен бол и заварил нов бетон било някакви мнения за тази манипулация четох много мнения за амортисьори и вече се обърках тотално колата е на 203 000 хил МИЛИ от който 45 хил мили са лично мои и още съм със оригиналните делхи не са сменяни ... омаслени са но мисля че още държат , някой да е правил следната глупост с амортисьори ??? Да се пълнят с грес дупчат се и се пълнят с грес ставали като нови ?? после заварка или болт за да уплътни дупката Относно окачването съм се насочил към марка 555 накрайници съм сменил и съм доволен за сега.редовно я блъскам из дупките за ся не са поддали Благодаря много Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #2 Отговорено 24 Февруари, 2011 колега извинявай но си написал даста глупости,1 от каде взимаш тия шарнири по 130 лв,притискател не се кове а феродоф диск който иначе струва около 70 лв,а за амортесиори още не сам чувал да се пълнят с грес---по твоите цени и ремонти по добре си купи друга кола (а читави амортесиори варвът около 20-30 лв парчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 24 Февруари, 2011 Шарнира моеш да го рециклираш/тука един ги залива/ и доволни има, ккато и недоволни...Но по принцип-НЕ ПРАВИ ГЛУПОСТИ Окачване и спирачки са доооста важни неща по принцип. Или сменявай като хората или карай така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 25 Февруари, 2011 амортисиори пълнеха на ладите едно време, ама с масло-нищо не става. шарнирите ако не са ти едно цяло с носача/а те не са/ ще са по-2-30 лв парчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #5 Отговорено 25 Февруари, 2011 колега извинявай но си написал даста глупости,1 от каде взимаш тия шарнири по 130 лв,притискател не се кове а феродоф диск който иначе струва около 70 лв,а за амортесиори още не сам чувал да се пълнят с грес---по твоите цени и ремонти по добре си купи друга кола (а читави амортесиори варвът около 20-30 лв парчето ;) колега в случай че притискателния ти диск е износен можеш ли да ми обясниш какъв е смисъла да подковаваш феродовия ??? Не четеш добре мислех че логично съм го написал но явно не съм в случай че не става нищо от феродовия трябва да купя комплект а едно подковаване е 25 лв Моя грешка горен шарнир преден върви цял с носача , на доста места ми казаха да направя тази манипулация с шарнира ,както и колега с любимата марка процедира така вече 2-ра година ??? 130 лв най скъпия по спомен не искам да копувам менте за 80 лв // не че има гаранция че най скъпия не е // колега де ги видя тези амортисьори по 20 -30 лв нови :) кажи мястото да си поръчам 2-3 комплекта ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #6 Отговорено 26 Февруари, 2011 Абе кви са тия глупости да си режеш носача да смениш шарнира. Майкоо, тва сериозно ли??? Първо, че не е много добра идея да се заваряват елементи по ходова част, а освен това после как ще си сигурен, че шарнира ще е на точното място, а няма да е мръднал навънка примерно с някой милиметър.Второ - шарнира не е капсулован с носача и може да се сменя. Наистина в оригиналната програма на Хонда шарнира не фигурира като отделна част и повечето производители на окачване не го предлагат (аз предполагам че е защото шарнира има посока и може да се обърка като се монтира)И трето ако държиш за цял носач има и носачи на много по-ниска цена и с добро качество. Мога да ти кажа и къде конкретно можеш да го намериш, а и шарнира.Тва като цяло ми звучи като Scrapheap Wars - наковаване, пълене на амортисьори, заваряване на носачи - абе верно секи иска евтино ама тва са все важни звена в колата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #7 Отговорено 1 Март, 2011 Абе кви са тия глупости да си режеш носача да смениш шарнира. Майкоо, тва сериозно ли??? ............ моя грешка колега Имах предвид че го е избил не изрязал и на негово място е сложил нов като го е капнал 3 пъти да не изскочи какво лошо има да си наковеш феродовия диск ??? при положение че съм го сменил преди 3 години ни лагер вие ни дявол ? // верно докато не се отвори не може да се каже но съм сигурен понеже не съм купувал частите от БГ // За амортисьорите търся алтернативен вариант с който да запазя пружините да не заминат и те, се пак и те пари струват ... Това са алтернативи ,който по добре човек да ги направи отколкото да карам без амортисьори и да се хвърля някъде ,понеже колега от форума ме е сметнал за луд да си пълня амортисьора с грес или каквато и да било течност за да изкарам още някой месец докато ги сменя ??? Не знам кое намираш за абсурдно ??? Както се казва нито ти знаеш моето положени с парите нито аз твоето,гледам колата ми да не е опасна на пътното платно ,а и аз да съм спокоен и сигурен в нея ,че при дадена маневра от моя страна тя ще реагира адекватно поне на 90% от 100% . Има хора от форума,който знаят още доста алтернативни начини как човек да си "закърпи" колата поне докато му се отдаде възможност за смяна на тази част... Искам мнение и съвет дали действа , дали има някакъв смисъл да го правя и т.н ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joromaistora 0 #8 Отговорено 3 Март, 2011 колега в повечето случаи горните шарнири имат зегерка в долният краи и не се налага заварка,за съеденителя ако го ковеш занеси да ти замерят и притескателя,защото ако е много крив няма смисъл от цялата процедура.ще кара известно време и пак проблем.най добре вземи комплект и си реши проблемите.по вазможност EXEDY.на горният шарнир цената е м/у 25 и 35лв зависи от марката на акорда 97г на делфи е 30лв.амортисьорите провери за КАЯБА МОНРО БИЛЩАИН едни от най добрите на пазара за момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #9 Отговорено 10 Март, 2011 Колеги казаха ми че съединителя не е заминал ... понеже съм на помпа а като е на помпа съединителя като започне да заминава ще тръгне да отделя от долу .... а на мен ми отделя много отгоре ??? Има ли опция да се регулира съединителя ??? и без да се отвори може ли да се каже поне на 50% от какво е притискателен диск или хидр помпа ??? Поздрави !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #10 Отговорено 10 Март, 2011 Колеги казаха ми че съединителя не е заминал ... понеже съм на помпа а като е на помпа съединителя като започне да заминава ще тръгне да отделя от долу .... а на мен ми отделя много отгоре ??? Има ли опция да се регулира съединителя ??? и без да се отвори може ли да се каже поне на 50% от какво е притискателен диск или хидр помпа ??? Поздрави !!Малко са се объркали.Точно това са симптомите като си заминава.Отделя горе Няма реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове