Jump to content
vtec91

Избор Сивик англичанка/японка

Recommended Posts

Здравейте! Отскоро си търся първи автомобил. Прочетох за доста модели, сега съм се ориентирал май към Хонда Сивик. Изискванията ми за кола са: да е с 4 врати, двг до 100 коня, да е здрава(сравнително евтина поддръжка), да е бензин(евентуално за газифициране), да мога да се вместя с обслужване и регистрация около 3000лв. Като гледам Хонда Сивик 5-та генерация 1.4 или 1.5 Втек седан ми отговаря на критериите. Поразгледах и форума и прочетох хубави неща за тези колички. В интернет обяви има за 2000-2500лв за Сивик Англичанки. Въпросите са ми:1.Добре ли съм се ориентирал към модела- като здравина и поддръжка?2.Много по-лоши ли са англичанките от японките?3.Кои са им слабите места?4....ако се сетите нещо- благодарен съм на всякаква информация !!!Благодаря предварително и лека вечер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, благодарско! Пак хубави неща прочетох- явно ще се търси !!! Очаквам още мнения !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дай още някой лев и си потърси D16Y2-126к.с. или B18C4-169к.с. пак англичанка,но да е VTEC.Поне ще ти правят кеф с тия мотори и разходя няма да е много по-голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зрдавей колега немога да ти кажа дали да е англичанка или зпонка,защото съм карал 5ген.хеч , 6ген.хеч а сега карам англичанка и съм доволен и трите колици.Само за мотора според мен е по-добре да е по-голям.Когато я взех беше с  д16у2 незнам дали нещо не му беше вред или просто си е малко тромав но просто не отговаряше на изискванията ми :cool:.Миналата година си взех б18ц4 и не съжалявам ни най маолко.Във вървенето разликата е огромна а и ако не я карам като на състезание и разхода и е по-нисък от този който ми даваше д16ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам идеята да е под 100 коня ще оправдава данъка :cool: Не е лошо човек да ги мисли и тия работи.След като искаш такъв мотор не очаквай много :cool: Значи брат ми кара англичанка с d16y3 и трябва да ти кажа, че колата е добра, но е 114 коня. Аз лично бих потърсил 5 ген седан с D15b2 90 коня. Просто ми е по-красива а и винаги можеш да замениш моното с пълен инжекцйон и да стане по пъргава :lol: Това за мене е варянта да си под 100 коня по документи а да имаш пъргав мотор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво да ти кажа,в момента съм с англичанка б18ц4,върви предоволно,имам англичанка д14,куцо мнагаре,на дълъг път имзаря,имал съм и 2 седана единия 101коня,другия 90,седана 5-та си е друг тип кола,единствения недостатък при него е годинките,ръждите и това че повечето са масларки и трябва добре да си отваряш очите при покупка на такъв автомобил!И не на последно място УСПЕХ! :cool:

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско на всички, другата седмица има доста почивни дни и почвам да звъня по обяви :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, спешно се нуждая отново от вашето мнение!Ей сега разглеждах един Роувър 214 - търговецът ми каза, че е с 1.4 двигател - знам, че са им хондовски двигателите на тези коли-нали? Това трябва да е този, който монтират в сивик 1.4 90 коня мисля :P Колата беше хечбек, но 4 врати, което е важно за мен. Нямаше видимо ръжди, 1999г. каза,че е, с платено каско за 2011г., обслужена, КАЧВАШ СЕ И КАРАШ, разбира се :) За 2500лв оферта ли е? :honda: Моля ви, кажете си мнението :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,да,да , благодаря за бързата реакция! Хич няма да го гледам- може да си е хубава кола, но ще търся сивик.... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде отново ми се налага да ви притесня-днес огледах 1 англичанка- 1995-а, внесена от Австрия, на 230к км, неръждясала. Това са положителните неща(освен,че количката много ме кефи). Отрицателните-задни тампони за смяна, 2 маншона за смяна,неплатена гражданска, необслужена относно ангренажен ремък и ролка. Тези неща не ме спряха в покупката(2400лв). Притесни ме(а и майсторите), че вероятно гори масло. Продавачът каза, че преди 3000км е сменил маслото, а сега имаше само на края на пръчката...От какво може да гори масло? Правилно ли съм се "отдръпнал"? Сега ще звъня по обяви да видя някоя друга...:plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да разбираме ли , че си си купил вече колата ? Ако имаш въпроси относно поддръжка , горене на масло и други технически такива , моля разгледай отдел Технически въпроси , потърси с търсачката и ще намериш отговори на твоите въпроси :beer: Ако ли не , може да създадеш нова тема с конкретно запитване :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не си купил кола изчакай малко. С покачване цената на бензина трябва и колите да поевтинеят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни Англичанка D15Z3 икономична комфортна и малък разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега да разбираме ли , че си си купил вече колата ? Ако имаш въпроси относно поддръжка , горене на масло и други технически такива , моля разгледай отдел Технически въпроси , потърси с търсачката и ще намериш отговори на твоите въпроси :) Ако ли не , може да създадеш нова тема с конкретно запитване :plane:

Извинявам се, НЕ СЪМ Я КУПИЛ! :beer: Редактирано от vtec91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, Аз карам сивик англичанка, а сестра ми сивик японка. И двете коли са с двигател 1.4. Икономични са и за тази мощност на двигателя са сравнително пъргави. По мое мнение англичанката е по-комфортна и не отстъпва с много пред японката. Проблем при англичанките може да е висналия таван, но се оправя за 70-80лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж,колега,няма значение от модела на колата щом ще е хонда!Гледаи да е читава и да не ти създава проблеми и да ти харесва на тебе де,не да я купиш само за идеята! УСПЕХ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно д15з3 мотора,гледаи хубаво ламбда сондата да работи че е 5 жилна има я само оригинална и излиза скъпо,а и не се хвърляи на първите 1,2 видяни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1.Добре ли съм се ориентирал към модела- като здравина и поддръжка?

Отговор- Според мен идеално

2.Много по-лоши ли са англичанките от японките?

отговор- Не

3.Кои са им слабите места?

Отговор- 1.Англичанка...Проблем с уплътненията на прозорците (даже си мисля че е така и с японките но не пиша защото нямам японка) Проблем с провисналия таван както каза колегата на повечето англичанки имат този проблем.

Японки- Незнам нямам наблюдения

4....ако се сетите нещо- благодарен съм на всякаква информация Публикувано изображение

От икономичният Втек ще си доволен от към разход ако прежалиш по високият данък (независимо англичанка или японка)

При англичанките комфорта е маалко по голям.

При дизелите (англичанка) двигателят е на Роувър (за моделите до 2000). Друго...друго... а да УСПЕХ С ТЪРСЕНЕТО Публикувано изображение

П.

при англичанките може да е висналия таван, но се оправя за 70-80лв

с малко четене даже има и тема във важни технически за претапициране на таван....тези 80 лева стават автоматично 30 литра бензин или 4 литра масло или 2 бутилки да полееш новата кола Публикувано изображение

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да се оринтираш към Англичнка с икономичния В-тек(но е с по-висок данък, при положение че колта е седан мисля че е по-добре обаче), другия плюс е че купето е подцинковано а пета генерация вече си погниват и трябва доста внимателно да избираш ако се спреш на вариант 5ген.(Лично мен 5ген повече ме кефи но да е купе :rolleyes: )Поздрави и успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...