Jump to content
kolegata

Моля за помощ при избор на Аccord coupe 93-98 USA

Recommended Posts

Здравейте колеги,харесал съм си Accord V Coupe (CD7) 2.2 i ES (150 Hp) с ръчни скорости 93-98г. Забелязвам, че автомобила е доста рядък и не се знае дали изобщо ще си намеря запазен. До колкото разбрах е правен в Америка, а и поради рядкото му срещане в България не знам как стои въпроса с намирането на частите и тяхната цена. Ако знаете места където се предлагат, моля да ми ги препоръчате за да си направя сметка колко струва реално обслужването на тази кола. Освен обслужването, дали се намират детайли по интериора и екстериора - при евентуално счупване на нещо в купето или външен удар. По моргите явно няма да намеря или греша? Някакъв доверен сервиз, най-малкото за цялостна диагностика преди или вече след покупката в София(във форума попаднах на сервиз Омбре)?На колата имам намерение да сложа газов инжекцион и очаквам разход 14л/100км газ в София и 13л/100км бензин(извънградското 10/9) - някой има ли впечатления? В краен случай, поради каквато и да било причина, да се преориентирам ли към двулитровият агрегат 136Hp? Не можах да намеря тема за тази кола във форума, дано не съм изпуснал нещо. Има дълга тема за седаните и от прочетеното разбирам, че правените в Англия са по проблемни, а за тeзи(купетата) имаше няколко положителни кратки коментара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега.Аз карам точно такава,но автоматик.Колата е железна и хич не мисли да слизаш на 2.0-много муден и със същия разход.Обслужването им е идентично,така че си вземи 2.2.Мойта кола е с газов инжекцион от малко над 10 000км,има какво да се желае повече щото газта дето ни я продават е много мръсна и съответно се сменят филтрите й по-често(евтини са),но е доста по-поносимо за джоба като караш на газ.Разхода на мойта на бензин лятото беше 11-12 в София,8 и надолу извън града ако спазваш ограниченията.На газ зимата ми се върти 14-16 в София ама й давам зор,извън града харчи 9-10 ако й давам зор.Ако карам с 90 харчи 7.5 газ:hondarulez: Споменах ли че колата си върви на карате с този двигател въпреки автоматика? 2.0 с ръчни скорости има един приятел- много е мъртва.Мойта специално е след фейслифта,т.е. 96-97.Има такава същата като мойта в доста добро състояние дето се продаваше в мобилето.Абсолютно същата на цвят отвън и вътре ама май пак беше автоматик.Динамиката на автомата е много добра и ако само това те тревози и затова искаш ръчни скорости-не си заслужава.Няма по-яко нещо от автоматика в града:lol:Ремъците с ролките са ти 300лв май,не помня ква беше хавата с водната помпа.Но за тези коли има части както тук,така и в САЩ на много добри цени.Така че не се тревожи за това.Изработката е готина,въобще колата е качествена.Мойта е от Австрия,но купето няма грам ръжда-явно няма проблеми с това.Ръждясали са само тръбичките за спирачките и горивото , които минават по пода.Но и това се оправя,не се коси.Просто е свързано с инвестиция от 100-200лв.Така че като я гледате колата я огледай и за това.Виж как е със спирачките,мойта имаше проблеми-тресяха й дисковете.Там цените са по 100 и малко отгоре на диск,накладките в САЩ оригинални са 45$ а тук също има избор.Лагерите на главините са цифра- 77$ за брой отпред в САЩ ако не ме лъже паметта,а Koyo-тата тук бяха по 180лв на страна.Аз си купих и две карета,че мойте бяха за смяна и бяха по 100лв бройката на Ruville.Цените са съвсем нормални.Отделно щатската модификация на Акорда отговаря на щатските изисквания за сигурност,съответно под бронята има един сериозен винкел дето другите Хонди го нямат.Аз сгазих една лисица на магистралата с 110км/ч и колата не мръдна грам.Ако бях с Прелюдката щях да съм за радиатор гаранция.После ударих един Пасат с 20 км/ч и само се напука бронята щото имаше кит отдолу явно.Мен специално това ме кефи много щото ми е писнало от някакви смешни контакти да се вкарвам в ебати разходите за части.На моя Акорд му смених и радиатора че протече казанчето нещо-190лв Нисенс,чудесна цена.Вътре колата е просторна,дълга е колкото Акорд седан 2003-2004-та щото баща ми има такъв и го спира до моя.4 човека се возят съвсем спокойно.Климатици,круз контроли,нагреваеми огледала.....има си всичко чумата.Много приятна кола всъщност,така че взимай смело.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям на 100% мнението на Иво. Имах такава, 2200 кубика, след фейслифта, автоматик, с всичките екстри...перфектна кола и за дълъг път за 4 човека! Всичко останало Иво го е казал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук имаме две мнения за автомат, а сега, аз ще ти дам мнение за ръчка при мен разликата идва единствено в разхода, който пада с разликата от 1л. до 1.5 като съответно извън градско с скорост от 120, 130 километра дава разход от 7.5л. на сто.а в града зависимост на какви растояния ще я караш, може да ти даде и 10 може, 13 най много 14 и то зимата.За здравината няма да говоря особено окачването е супер след 2.5год. каране чак сега смених, долни шарнири предни и то смених оригиналните, имай на предвид на колко години е и кво се сменя, ако имаш средства за подръжка и то не много спокойно можеш да си позволиш лукса да я караш и тя няма да те ядосва бъди сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американските хонди са по добри от другите и не само хондите. Ако можеш да си вземеш американска хонда не се замисляй и за миг стига да не е гробница :). Стига ти само това че ръждясват по трудно. На по добрите хонди VIN-на започва с 1 или 2 ;) . Ще ти дам пример с канадцки сивик модификацията е STD тоест базов модел от 91(преди 91) И сигурно си мислиш че за базов модел няма нищо но грешиш отдолу въпреки някой удърчета няма грам ръжда, едва сега започна да се появява тук там на странни места, има кожен салон климатик и регулатор на силата на осветлението на таблото и за съжаление беше с 1,5L 70 коня(вече е 90 ;) ) и нямаше запалка(букса, срещу 6 лева вече има) и на сивика броните са усилени както един колега беше споменал по горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йоане,не си напълно прав щото най-яки са Японските Хонди.Но останаха малко такива,затова ако ще избира Акорд от тези години е по-добре щатски от английски поне според мен.Просто имат разни благинки,дето за мен имат значение.Пък и явно съм предубеден,щото в семейството имахме и английски Акорд.Здрав ама правен в час по трудово.Имаше един тест едно време на Сивик-3 коли правени съответно в Англия,САЩ и Япония.Май бяха чисто нови,тамън сглобени и свалени от конвейра.Тестът беше да ги разглобят до съставни части и пак да ги сглобят.Английската не успяха,щатската стана криво-ляво,а японската си стана перфектно.А днес имах честта да покарам купе като мойто с ръчни скорости,но имаше много трафик и не му давах зор.Обаче Светльо,собственикът,ми показа габаритите си и мигачите си......направо ме разби.Хем съм човек дето цени оригиналното и мрази циганските подобрения....Какво да ви кажа, забравих си речника като ги видях неговите.Ще гледам да го накарам да направи снимки и да ги качи,за да видите за какво става дума:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ме донадъхахте момчета. И аз съм на мнение, че големият мотор е по-добър(от към разход и вървене), но може и да тествам някоя 2.0, поради малкият избор. Да не говорим, че в София няма нито една за момента с ръчни скорости(предпочитам такава да взема). За една от Бургас знам, че главината на предно ляво колело е заминала(а разбирам не е евтина), а и преди това е джиткана на газ незнайно колко време. Намирането определено ще е тегаво, а и не искам да я взимам в окаяно състояние и да я правя, че ще я намразя. По-рано от лятото, ако нещо не се убърка, няма да имам възможността да я взема, така че ще видим какво ще предложи пазара. Външни и вътрешни детайли на някой налагало ли му се е да търси? От еврото частите бива ли си ги или има и по-добра алтернатива като качество(кои магазини)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

prelude, признавам си без бой грешката забравих за японските, май ги правят най често и с няколко коня отгоре с малко но от сърце :) не знам как са от към ръжда? но английските определено обичат ръждата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах една четири врата CD5ца (същата като CD7, само че с четири врати) с автоматична кутия и никога не съм имал проблеми с нея, продадохме я на 330 хиляди километра. След това си взех същия цвят, само че двуврата с ръчна кутия и същата работа, нищо не съм пипал, само масло и бензин. Сега е на около 300 хиляди километра и ще си я карам още доста време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам купе 2.0 IES от 94г. американка.Колегите горе са раказали много подробно и не мисля да повтарям.Ще допълня от четири години я имам и разходите по нея за части, труд и прочие (без консумативите разбира се) възлизат на 1100 лева от който в началото беше най - голямото изваждане за ремъци, ролки, маншони, масла, филтри - 700 лева. След това съм сменил само биалетки, помпа на съединителя (долна беше заминала още когато я купих ама кой да гледа), едни дребни неща по предното окачване (но в нашата мила родна страна такива са ни пътищата) и общо взето това са нещата. Виждаш, че това като пари във времето не е болка за умиране и сумата не е фрапираща.За частите не съм имам проблем да си ги намирам дет се вика който търси намира. А тука във форума колегите правят и поръчки от щатите ама аз още не съм го правил (да ме пита човек защо :rolleyes:).Сега ми заминава притискателния диск на съединителя ама мисля е време над 300 хил. км. е колата, а я взех на 240к км.Не съм карал с 2.2 мотор, но моята с двойка си се държи добре т.е. като трябва да изпреварвам бия трета и няма грижи. Държи се стабилно на пътя ако имаш хубави гуми тествал съм го и гарантирам за това.От както я взех я поддържам само в сервиза на Омбре и съм доволен затова ако си от София може там да ходиш стига да искаш разбира се. Има и други сервизи до колкото знам ама аз не съм ги тествал.За тест драйв може да ти направя един, но не съм състезател и не знам какво ще очакваш от колата. За 4 год. не съм я настъпвал така, че да включа прекъсвача не знам дали е добре или зле ама такъв ми е стила на каране.За финално бих казал, че ако колата е запазена няма да съжаляваш ако я вземеш.А за газта сори нямам и съм твърд противник на газта. Аз си мисля, че ако колата трябваше да е на газ още от завода щеше да излиза така и затова никога няма да си сложа на моята кола (каквато и да е) газ. Това е от мен.Успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колата ми харесва на визия, а и всички Вие за сега ми потвъеждавате, че е надежден и качествен автомобил. Благодаря за искрените отговори! Ще видим след време дали ще имам и късмет с избора на купето, с който и да е от двата мотора. Навит съм да се повозя при някои колега за да придобия още по-реална преценка преди огледите, но това по-натам. И все пак детайлите по колата също са важни, тъй като не винаги евентуален удар зависи само от самия теб, а и липсващи неща по интериора също дразнят. На един приятел, например, му помляха паркираната пред блока кола и не видя и една стотинка, а човека нямаше и каско.

Редактирано от kolegata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова си направи каско щото няма да е сериозна сума,а ако стане нещо ще ти платят малко или много.Иначе проблеми с детайли както се изразяваш ти-няма.Какви детайли имаш предвид обаче?Такива коли има вкарани на части от Англия от наши колеги тук,така че дори едногабаритни неща има.По интериора също,а ако те кефи можеш и от САЩ да си викаш каквото може да се докара по пощата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да кажа като копувате коли от щатите много внимавайте. Там често се наводняват. Ако е евтинка и е пребоядисана или претапицирана изцяло според мен е изкарала една добра баня!!!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кой купува коли от там?Аз поне не познавам такива.Ние коментираме модела,че го има и в щатите.Иначе за кола от този ценови сегмент не си заслужава инвестицията да е от САЩ просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В cars.bg има едно купе с 2.3, 163 к.с. двигател, той дали е В-тек? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно не, предполагам че е Н23.

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под външни детайли имам предвид най-вече калници, бронии, огледала , не дай си боже и цели врати, стъкла и т. н. Като хубавото на масовите автомобили е, че тези неща, а и много други могат да се намерят на много добри цени по моргите : ), а за тази е малко на късмет.Относно споменатата кола в "карса" за мен е доста зле - не е карана поне година, интериора е захабен и мръсен, тръгнала ръжда по прагове и калници, разбита ключалка на шофьорската врата, нямаше почти никаква вода в системата, счупено стъкло на шофьорското огледало - и огледа приключи до тук. Не разбирам от двигателите на тези хонди, аз намерих че базовите са 2.2 150Hp и 2.0 136Hp, а на този двигател пишеше V - TEC и тоя дето беше в авто къщата вика, че е 2.2 литра - някой знае ли нещо за него или нещо тоя ме менти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има vtec-и на това купе ама са само за САЩ май....Цъкни си в wikipedia,там има повече инфо по темата с кви мотори излиза тая кола.А относно това с масовите коли и колко лесно се намират части за тях,това е нож с две остриета-сещаш ли се защо?Щото ще почнат да ти крадат разни неща или цялата кола ако е масова.Така че аз го приемам за плюс , а не за минус в случая.Както казах-има донори достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...