marabunta 0 #1 Публикувано 20 Февруари, 2011 Здравейте приятели , въпроса ми е това 4х4 постоянно ли е или се включва само при определени условия. Мисля че в второто, но искам да съм сигурен...В някои обяви е написано, че 4х4 е постоянно, но из нета информацията е друга. Искам да закупя един такъв красавец за съпругата ми, която не е лош водач, но е добре да се знае, как реагира колата при определени ситуации.Благодаря предварително за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #2 Отговорено 21 Февруари, 2011 Здравей, поздрави за добрия избор на кола(джип) Задвижването не е постоянно 4х4 рабира се, включва се задния мост само когато превърти някое от предните колела с повече от 5 градуса спрямо другите. Питаш за ситуации, какво имаш в предвид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #3 Отговорено 21 Февруари, 2011 И е постоянно, и не е. Към задните колела имаш постоянно задвижване, но е някакъв процент, не знам точно колко. Както е казал колегата, при забоксуване на едно от предните колела, тогава вече усилието се прехвърля пълноценно и към задните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #4 Отговорено 21 Февруари, 2011 доколкото знам, в Япония са продавани и с опция за постоянно зацепване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marabunta 0 #5 Отговорено 23 Февруари, 2011 Здравейте пак . Имам в предвид конкретно как се отразява на поведението на автомобила това включване на задния мост/ например в завой/. Все пак се канализира определен въртящ момент към задните колела. Получава ли се някакъв кик, приплъзване или поднасяне...изведнъж става като със задно предаване ли...тези мисли ме терзаят. Нямам познати с такъв тип задвижване и затова питам Вас . Иначе джипа е страхотен, половинката ми го хареса /повече от Рав4/ и пристъпваме към реални огледи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 24 Февруари, 2011 караи си колата много се вманиачаваш, като всички нас ще станеш Явно идеята ти на въпроса е дали тоя сув можеш да го караш в завои като ланча делта интеграле е не можеш, не е същото, щото на оная кат и дадеш газ в завоя фърля чакъл и с 4 те колела а на твоята като и дадеш газ ще усетиш само едно леко почти недоловимо пробуксуване на някое от предните колела и колата ще си поеме нормално. В сняг е същото, минава през преспи дето на пръв поглед ти се струва че нема да мине и там не усещаш нищо освен чат пат леко превъртане с четвърт или дори по малко оборот на предните. Ако идеята ти е за стабилноста в завои..... не е като постоянно 4х4, не трябва да позволяваш да се пързулнеш , имаи предвид 4х4 е налично само при пребуксуване на предно колело през другото време си обикновена кола но пък тва ти икономисва гориво Японецо го е измислил не случаино тва е наи добрия сув за времето си караш и не мислиш предни задни али бали Ако толкова ти е мерак е ся като наваля снега иди на некои голям паркинг и се повърти малко голям кеф е ще се учудиш как върви тва чудо в снега и колко е надежно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marabunta 0 #7 Отговорено 24 Февруари, 2011 Да...идеята ми беше за стабилността в завой. Аз за съпругата ми се притеснявам(х), не за мен. Прочетох доста материали тези дни и нещата ми се изясниха. Благодаря за отговорите и топлото посрещане . Всичко добро и много безаварийни километри на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове