Jump to content
ivaivalito

Civic D15B2 100 000km

Recommended Posts

Хвала колега и нека да продължава да те радва колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............

 

Колега напред си с материала, аз за 4 години и малко съм минал само 70К ... и странно но без да съм правил сметка ни се засичат сменените неща - аз освен изброеното от теб смених и спирачна помпа + дребни неща (датчик задна, 1 семеринг, клаксон сигурно още има....)

Единствено при мен че правих задни вежди+прагове, и след 4ри зими може би пак трябва да се поогледа

 

Но - тракащи пластмаси и тресене на волана дори и с балансирани гуми като натиснеш сирачката си тресе - това за коя кола си го писал?!? Никога не е имало при мен тракащи пластмаси или тресене във волана :lol:. Смених преди година спирачните дискове - SKF (100лв двата) + накладки TRW (70)

 

PS: Забравих - съединител, стария беше неоригинален и износен тотално, иди вярвай, че съм я купил на 168000, след като оригиналния би трябвало да изкара над 100К ... да да, точно на толкова :D. Ти сигурен ли си че твойта е на 268? :hondarulez:

Също моя бута масълце, последно 0w-40 изяде към литър за 4500км градско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАХААХАХ сега се сетих на 28,08,2010 съм сменял спирачна помпа и хубаво че ми напомни за веждите и те са сменени :lol: май тва е всичко .Да колата като я взех съм сигурен че беше на 168 000 чакам го вече година и половина да умре съединителя :D ама явно е куче марка

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е Д15-ките са супер здрави двигатели много са яко на всякакво каране искат само навре да се прави профилактика и не се плаши от каране.Ако искаш да ти изчезне тресенето като натискаш спирачките смени си дисковете а неги престъргвай няма да се оправят. Имаш крив диск затова се получава тресенето. Сменяй дискове и накладки и си перфектен.Грижи ли се човек за колата си тя се отблагодарява.Найстина тази тема е много полезна за хора които искат да си купят такава кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия автомобил за една година му навартях 25000 км . Сменил съм само предните накладки и масло 3 пъти и помпата на съединителят ми сълзи от 4 месеца но губи съвсем малко течност от порядъка на 10 мл. на месец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) този модел ме накара да стана фен

Не знам за вас колеги,но аз преди да си купя хонда съм сменил 3 лади 6 опела 1 волво ,но като си взех хондата разбрах защо ги хвалят! 4-та година си карам Д15-ката и мисля още да си я покарам! За обема,вървенето и горенето няма равна,е навъртял съм около 40 хиляди,не са много но като се замисля са предимно градско,а това наи-много убива колата! Не познавам хонда която да не пипа маслото хич,но може би зависи и от маслото.Моята си пипа на 8-9 хиляди около 500 грама и мисля че си е нормално!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те запозная с мойта за100000 км не знам какво е да доливаш масло.Е хапва си но като я направя на максимума като го сменям след 10 000 км е на средата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е разход на масло от 0.5 литра / 10 000 км. :) Иначе поздравления и поне още толкова безаварийни километри! ;)

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

истински фен е колегата,браво.Грижи се за колицата и ще направиш няколко пъти по толкова !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се учудвам,моята я взех от един познат който я беше взел на 100к километра и за 4 год.е навъртял още 100 ,той пък не е сменял нищо,само задните тампони бяха скъсани.Обаче масълце понагорява.

Редактирано от Gergi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от скоро съм фен на марката и модела и се сдобих на 10.11.2010 и от както съм е взел ,една смяна на масло и фитри, селенови втулки че от 95г. не бяха бутани, големите тампони, амортисьори с прожини някви спортни коиловер, задни накладки ,задните спирачни цилиндарчета че се прецакаха след свалянето на носачите,задна лагер главина ама то си беше последствие от лигавене, горен шарнир а колата като е взех беше на 161000км. да кажем и като е зимах беше сменено : 2-предни диска с накладки горни и долни шарнири без един които смених в последствие ремък ролки и водна помпа ги беше сменил преди 1000 км.преди да е зема така твърдеше стария собственик , и по всички ваши разкази значи сега ми предстои да тествам и в следващите 100 000км. да не бутам нищо но едвали ще се задържи толкова много при мене и дано в следващите 2 - 3 години да не се разваля нищо и да излезе толкова здрава колкото е хвалите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тя твоята `нова` още бе градски. Я гледай тук http://www.youtube.com/watch?v=CnZ28UoUM_c&feature=related . Обърни внимание на клиповете отдясно колко още има на по 300 -400 000 мили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...