Jump to content
Red Line

Какво трябва да променя за да сложа джанти с 5 болта на сивик 5та хеч

Recommended Posts

Здравейте!Понеже съм харесал едни джанти с 5 болта момо (тези http://www.motoexpert.bg/image.php?name=dXNlcmZpbGVzL2dhbGxlcmllcy9wcm9kdWN0LzE3LzUxMjc0Y2FlMzVmZDUzYWMwNzMwYzI2MzJjODlhMmJkLmpwZw== За размери не съм сигурен)а както знаете на сивик 5та хеч са с 4 болта, въпросът ми е какво трябва да сменя по ходовата част за да мога да сложа джанти с 5 болта и от кой модел на хонда може да се използват части. Колата е Сивик 93 5ген. сивик хеч. 1.5 ЛСИ 90 кс. d15b2Благодаря предварително

Редактирано от 5g_CiviC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-безболезнено е да ти направят преходни фланци,Иначе се вкарваш в ебати филмаПубликувано изображение а пък и щом не ги разбираш много нещата по-добре не се захващай че ще сте здерат от пари ако тръгнеш по майсториПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за преходни фланци около 120лв са 4-те но е голяма играчка наистена щот като ги сложиш и изхварлят джантето на вън да не опират в калниците после но ти си решаваш аз ти дадох само цена да се орентираш кво да праиш, иначе каплите са супер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред ще ти е по лесно ако отзад си с барабани.Попринцип може да се направи свалят се главините и се дават на стругар да ги разпробие на 5-те болта зависимо от размера и разтоянието между тях и се правят нови шпилки и става ама филма си е много голям направо цял сериал.Джантата е супер яка като гледам май ще ги копуваш нови направо си поръчай с 4 болта и не си мотай главата с глупости.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори най-вероятно ще се поръчат с 4 болта но все пак да попитам какво представляват тези преходни фланци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преход от 4 към 5 болта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнато реално не е чак такова главоболие стига да имаш наличните части. Отпред само се избива от лагера и се набива новата главина. Отзад направо махаш окачването, че ще е по красиво на тая джанта и диск да блесне ;) 1 ден работа е, но наистина не си заслужава да намериш и платиш тези части. Относно избора на джанта мисля, че е просто чудесна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще правиш преходни фланци , направи така.Провери модела джанта който си си харесал колко е широка и с какво ET се продава.Намери тази широчина и ET , които ти пасват на колата.Питай колко ще е дебел фланеца в мм.Купи джанта с толкова единици по-голямо ET , колкото ти е дебел фланеца , така джантата ще стои на правилното място спрямо калника.Примерно , джантата която ти пасва е 7J ЕТ35 , фланеца е 15мм , вземи джанта 7J ЕТ50 , така спрямо калника новия размер джанта с фланец ще стои както стария без фланец.Най-добрия за мен вариант ти го е дал колегата ZERO , но цената на тези комплекти си е весела , дадения от него е на доста добра цена м/у другото.Сивиците не спират , така че тази конверсия ще оправи проблема , ще имаш 5х114,3 главини , където има голям избор на джанти и ще изглежда по-добре.Но си ориготви и спирачната помпа ако не е 15/16 да я смениш с такава.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се огледах в 17" джанти BBS Sport ЕТ 37-7,5 J 4x100 с гуми Dunlop Sport 9000 , 205-40-17 та дали ще се вместят в хеча

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това не го разбирам ! Колега с тези джанти и гуми тази Д15 ка ще 'умре' сложи си едни 185-60-14 и не се занимавай с глупости . Няма да сбъркаш ако ме послушаш и някой лев ще спестиш по време на криза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш диска и барабана отиваш на място кадето имат кордината за пробиване и ти правят дупки за 5 болта така ще имаш и за 5 и за 4:) става и най-евтино ще ти дойде,е няма да можеш да свалиш от 4 и да сложиш 5 ще местиш болтове:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се отнася за интегра, и за четвъртата генерация сивик, нейното окачване е доста идентично с петицата, мисля че е полезна статийка. :)http://technet.ff-squad.com/how-to/5lug.ef-da/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...