Jump to content
Soichiroo

Exhaust system Civic 5 generation

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам Сивик 5 Генерация Купе, което най вероятно както на много от вас им се е случило му са скапани ауспусите,тръбите,гърненцата и въобще цялата система отдоло не е в час.Не искам да правя заварки да закрепям и други подобни,те достатъчно са изкарали колко да искам повече от тях.Та въпроса ми към вас е кой е най оптималния вариант да се заменят. Дали тези от тук- http://cgi.ebay.com/...=item5d2d6c6f43 http://cgi.ebay.com/...=item19c3110367 Дали цената и качеството им е добър вариант и дали най вече колата ще реве силно от този тип система,защото от това ме е страх най вече да не наруша спокойствието на машината хаха.Мерси на всички и чакам други предложения.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видя ли си доставката, че ти е 460$ до БГ?И изходящия колектор ако се смени си с 10к.с. up!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич по твойта логика с генерация и спортен филтар една д15б2 ще стане 115к.с ами ако е така то няма да има смисал да си слагаме пълни инжекцйони ,турбини и т.н. него разбирай като подигравка но говориш глупости.

Редактирано от ivo099

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеПич, научи се да пишеш на БЪЛГАРСКИ и тогава изказвай мислите си в писмена форма.

Soichiroo, според мен действително по-добре е да си купиш един хубав изпускател, а иначе в България генерация на приемлива цена може да ти изработят на много места.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхмм интересно могат да ми изработят по старите тръби нови такива ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не знам дали щте дигне 10кс но щте пищиш като изтребител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл ще пищя как да го разбирам и за кое по точно.1. За тези генерации които съм дал за пример в ибей.2. За тези които ги правят тук. И да поясня целта тук не е колата да тръгне повече или да реве повече и тнк. Целта е най оптимален вариант да си заменя старата генерация, защото тръби, резонатори всичко е леш.Мерси.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава си купи 2те гърнета от магазина/средното и крайното. Смени катализатора с резонатор и отиди да ти направят гърнетата и готово :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава си купи 2те гърнета от магазина/средното и крайното. Смени катализатора с резонатор и отиди да ти направят гърнетата и готово :)

е това е правилният отговор за теб---с тези ибеиските ще ти гръмне главата(гарантирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич по твойта логика с генерация и спортен филтар една д15б2 ще стане 115к.с ами ако е така то няма да има смисал да си слагаме пълни инжекцйони ,турбини и т.н. него разбирай като подигравка но говориш глупости.

Пич, филтъра според теб дига 15к.с.май! :) Глупоста е в твойте думи! :)sl300, лекинко намали тона.Пиша на чист български, не се заяждай за една думичка.Ако си нервен пий си лексотана.И не крещи тук! Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кой крив кой прав незнам ама един конкретен отговор няма до сега ,престанете с тези коне и глупости аз ако искам да вдигам коне ще и сложа една турбинка и ще карам няма да са чудя от къде да извадя два коня и да си мисля,че върви повече. Благодаря на barsi и hienata.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре да кажем да взема средно гърне и нови тръби стандартни , а крайното ако сложа от тези които са japan style дето ги водят такова каквото е в линка дето съм дал само,че за крайното говорим вече ще ми гръмне ли главата пак ,гледам доста колеги са с такива.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

darius сл-а имаше предвид изказването на иво099 ако се не лъжа.колега, направи си генерацията както си ти е оригиналната-гърнета от магазина като твоите-има хубави полски на добра цена. тръбите ще ти ги огънат на почти всеки тръбогип-осъс същия диаметър си ги направи, може и от неръждавейка да не ти гният,ама тогава може да ти звънти. кво толкова има да питаш и да разпитваш, че и се сърдиш на колегите. като искаш да си е като оригинална, си я направи като оригиналната. и да- с гърне тип джапан ще ти реве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сърдя на никой колега,просто събирам такива ценни мнения като твоето и получавам отговорите за което ти благодаря и на теб.Няма как да знам иначе дали ще реве с japan нали тъка,просто ме кефят как седят,но щом ще реве спираме с тях до тук.Другото което ме интересува е какъв е диаметъра на оригиналните тръби,защото ми се струва,че са сменяни моите.И крайното гърне ми е BOSAL което ми харесва и не е изгнило попринцип и най вероятно ще го оставя него ,иначе това оригинално ли е на ХОНДА крайното гърне BOSAL или е сменяно в Германия,в смисъл използват ли bosal за заводско вграждане.мерси

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начетох се на какви ли не простотии тука !!!Колега и аз имам същия проблем с тези изпускателна система сигурно съм дал 60 лв до сега да кърпя, но установих че при махането на катализатора колата се осеща как не се тормози толкова мн като преди за коне дали дига незнам , но варви по добре.Както са казали и другите колеги горе ако не искаш да ти ръмжи не се занимавай с тези Спортни генерации ако мога така да се изразя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега и аз се отказах вече от тях.Ще си оставя след оглед разбира се крайното гърне което е BOSAL ,а тръби нови ще сложим и средно гърне и резонатор от тези полските или walker ще вида какви са разликите в цените и въобще цените.Иначе катализатора е махнат моя само, че съм с цяла тръба в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам купе 98 преди да сложа турбината,бях колектор 4-2-1 , 50 мм генерация ,метален катализатор,без резонатор, спортно гърне ,звукът беше добър.после K&N въздушен филтър ,помпа нова валбро,регулатор на бензина на 3.0 бара и бях смъкнал главата с 0,3мм .Мисълта ми е ,че с тия работи колата от 105 коня отива на 115.коне лесно не влизат под капака !!!

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...