Mahadeva 6 #1 Публикувано 14 Февруари, 2011 (Редактирано) ЗдравейтеПреди седмица ми се наложи да сменям крайно гърне (ах тези високи бордюри...) и като бях в сервиза ми предложиха да махнат катализатора ми, понеже бил доста запушен. И сега между 2000 и 3000 оборота като ускорявам се появява един шум, нещо между ръмжене и "пърдене" малко е смешен този звук. Ходих в сервиза да питам данеби нещо да не е заварен/завито както трябва, те казват че всичко е наред и без катализатор такъв звук трябвало да издава колата. Така ли е или се опитват да ме лъжат и да ходя при някой друг сервиз да ми погледнат дали всички заварки са ОК. За миризмата на бензин когато е студена няма да коментирам (това вече предполагам е нормално, преди като беше с катализатор не миришеше така)или греша?Количката е сивик с д15б2 мотор. Редактирано 14 Февруари, 2011 от Mahadeva Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #2 Отговорено 14 Февруари, 2011 Резонаторно гърне ли сложиха или тръба? Проверена ли е цялата система, т.е. от удара да не си спукал заварки по средното гърне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #3 Отговорено 14 Февруари, 2011 Казват че всичко било наред, но аз се съмнявам, защото като ходих втория път да ги питам това нормално ли е с този звук между 2000 и 3000 оборота и те ми обясняват и гледат така, сякаш не им се занимава. Отделно като видят че съм жена и незнам дали не ме гъбаркат нещо. Затова се чудя дали да не ида в друг сервиз за второ мнение (но честно казано ми дойде до гуша от сервизи и от даване на пари наляво и надясно).Казаха че права тръба са сложили, това забравих да напиша още в първия пост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 14 Февруари, 2011 (Редактирано) Ами колежке с права тръба май си е нормално. Ако ти се дават пари ходи да ти сложат резонатор. По принцип не си струва но в предвид че си дама току виж си дала пари за единия "пърдеж" . Въпрос на вкус и пари. Ако сложиш резонатор и пак нещо не ти хареса предполагам че ще има място и за още един резонатор . С права тръба вместо катализатор няма как да не стане малко по шумна. Редактирано 14 Февруари, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #5 Отговорено 14 Февруари, 2011 Бил съм с прави тръби отдолу и не ми е "пърдяла" колата така, че смени сервиза..! А теикато си жена има и вероятност даже да не ти е бил запушен катализатора! Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #6 Отговорено 14 Февруари, 2011 Аман от сервизчета, българска му работа. Не че е дразнещо много това ручене, но явно ще трябва да се свиква с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 14 Февруари, 2011 И аз съм с права тръба. От катализатора стоеше само кожуха и се чудех 2 месеца какво трака щото само поставен без заварка без нищо... Сега нито трака нито работи някво шумно или "пърдящо". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #8 Отговорено 14 Февруари, 2011 А катализатора взе ли си го? Каква кола караш? Ако наистина ти ручи много, сложи си резонатор. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #9 Отговорено 14 Февруари, 2011 (Редактирано) Само с тръба естествено че ще `ручи-пърди` -както казваш. Трябвало е да ти сложат резонансно гърне, и ако си оставиш катализатора при тях няма и да плащаш. Ако си им платила за едно парче тръба, и си оставила кат. - честито - минала си се. И как установиха че ти е запушен катализатора ? С този сервиз имаха ли газ анализатор ? Редактирано 14 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #10 Отговорено 14 Февруари, 2011 Ако се съмняваш в заварките, можеш да се направиш на майстор и да вземеш един по голям парцал и да запушиш ауспуха за малко и като си го държиш така силно натиснат за да не излизат изгорелите газове слушаш дали не съска от някъде, гледай да не я изгасиш като почнат да падат оборотите махни парцала. Ще загрее малко повече парцала в ръката ти това е от повишилото се налягане.А ако намериш някой услужлив момък още по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #11 Отговорено 14 Февруари, 2011 Ох вече незнам какво да кажа.Бях си оставила колата за половин ден и освен крайното гърне което претъпя инцидент при връщане на заден ход им казах "проверете всичко дали е наред" и те след това казаха, че според тях катализатора е запушен, незнам как са го установили това. По принцип направиха някаква отбивка от ремонта, платих си само задното гърне, за труд не ми взеха пари, т.е. дадох катализатора за труда (смяната на крайното гърне + отстраняване на катализатора). Здраве да е, явно са ме минали, че не са сложили резонаторно гърне за което казвате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sparco_civic 1 #12 Отговорено 14 Февруари, 2011 Колежке аз съм със същия двигател махнах си катализатора при един приател и той е хондаджия и ме предопреди точно за това ако слойи труба само ще се получи един кофти звук какъвто ти описваш. За това ми предложи не много скъп вариант даже безплатно ми седна: той ми взе катализатора понеже някъде ги изкупуват и ми сложи резонатор който иначе струва 30 лв и така сега звука е супер и няма никакви странни рученета и така на татък . И ако тези са ти взели катализатора без да ти дадат пари за него още повече са те излъгали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #13 Отговорено 14 Февруари, 2011 Колега ако беше си продал катализатора и си платил за труда щеше да си на далавера Аман от пишман майстори как разбраха че катализатора ти е запушен само като погледнат колата Ренген ли имат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #14 Отговорено 14 Февруари, 2011 Aз бих ти предложил да си изградиш навик за паркиране, който не включва влизане с ауспуха в бордюра.Другото е да минеш през някоя среща и да го чуе някой на място преди да отидеш на "майстор".Ако не те притеснява звукът, не го мисли и си карай така, няма да се отрази върху функционалността на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsurko 39 #15 Отговорено 14 Февруари, 2011 Мен се опитаха да ме финтират по същия начин, че катализатора ми бил запушен и трябвало да се махне, но не им се вързах. Явно им е някакъв масов номер. Даже ще си позволя да направя анти-реклама на сервиза - в София, намира се на Климент Охридски и Ляпчев - където се отива за Младост. Не ходете при тези - не стават!P.S. Да не се бъркат с другите момчета, които сменят и продават гуми - те са друга фирма и не съм имал вземане даване с тях.Така че да не съм и аз офтопик - определено смени майстора. Ако кажеш от кой град си даже може колегите да те насочат към някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #16 Отговорено 14 Февруари, 2011 Е колежке да ти е за урок бъди по внимателна вече. Да не ти пука това са само някакви мижави пари, карай си колата и да не ти пука, не се само наказвай сама като си разваляш настроението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #17 Отговорено 15 Февруари, 2011 Днес едно приятелче покара колата и поогледа ауспуховата система и каза, че всичко си е наред, рученето между 2000 и 3000 оборота докато колата ускорява, казва като и вас - от правата тръба е. Явно всичко е наред, мен това ме интересува, дали всичко е безопасно и нормално за количката. А иначе самия звук не ме притеснява като "звук", просто се зачудих защо така.По-натам може и да потърся от някой сервиз резонаторно гърне. Горе долу на какви пари се намират, знае ли някой ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #18 Отговорено 15 Февруари, 2011 Незнам как е при другите, но аз съм махнал катализатора и на негово място сложих резонатор. Резултата е, че при 2500 оборота се чува лееко това изрязване и като се замисля, ефекта идва просто от тънките стени на резонатора който усилва тоя звук, както и звука от двигателя като цяло (колата е малко по-шумна). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове