kriviq 0 #1 Публикувано 11 Февруари, 2011 Явно ще трябва да се сменя и съеденителя на d14z4. Ако някой може да помогне с марки и цени нека сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #2 Отговорено 11 Февруари, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56405 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djolev 6 #3 Отговорено 10 Януари, 2014 Здравейте за да не отварям нова тема със същия въпрос пиша тук Тъй като и при мен идва време за съединителя а не мога да намеря за този двигател никъде излиза ми само за А8 някой който е сменял съединителя на d14z4 да каже каква марка и номер на съединителя е сложил моля само за сигурни отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #4 Отговорено 11 Януари, 2014 Бихте ли дали рамата на купето и ще се опитам да помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #5 Отговорено 12 Януари, 2014 (Редактирано) SACHS 1878 991 301 Смених само феродото, другото щяло да кара по думите на майстора, а аз му вярвам. Феродцето е бая скъпо - 210 лева без отстъпка, ония в магазина 2 пъти проверяваха дали няма и лагер и притискател за тая цена, но не би, само феродо. Към 500 стотака е целия комплект без отстъпка, такава беше цената до колкото помня. И голям зор докато се намери тоя съединител, в 5 магазина в Пловдив нямаха никакъв наличен, този го намерих и го взех, че колата на трупчета, събота и т.н. Номера на LUK 321 0045 50 Това е само за феродото, лагера го има и е около 50 лева, вече за притискател ми излизат тези: EXEDY HCC713 LUK 121 0029 50 SACHS 3082 637 101 Редактирано 12 Януари, 2014 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 987 #6 Отговорено 13 Януари, 2014 (Редактирано) Винаги отделно феродо , притискател , лагер са по-скъпи от комплект.Всеки майстор който прави такъв ремонт би препоръчал да се смени всичко а именно комплект.Ако си го правиш сам е едно но ако го прави друг на който му плащаш то едно сваляне на кутията е над 100.00лв.Не си заслужава след 10 000км да отваряш отново кутия. Редактирано 13 Януари, 2014 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #7 Отговорено 13 Януари, 2014 И аз като колегата Mkilla ти препоръчвам да го смениш комплект. При възможност си вземи EXEDY и забравяш за съединителя, държи и на тормоз. Ако не ти се дават толкова пари, и не си съзтезател може и по евтинита алтернатива VALEO. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #8 Отговорено 13 Януари, 2014 (Редактирано) Exedy-то за тая кола е 550 лева комплекта и за какъв тормоз говорим на D14Z4, та това е кола 90 коня на 1200 кила. Айде едни 150 лева за работа и отиде на 700 лева. Аз ако трябва да дам за тая купчина ламарини толкова пари ще трябва да е карам до края на живота и. Предпочитам да си оставя оригиналния притискателен диск на колата, колкото да бутна некво Валео,Мекарм или тем подобни произведения на китайската живопис.20 000 км вече и няма проблеми с колата, та кой какво препоръчва е си е негова работа, но не винаги е обосновано.Докато някой не ми се обоснове защо трябва да се смени или да не се смени някой чарколяк по колата, препоръките могат да си ги заврът някъде. Редактирано 13 Януари, 2014 от jijane 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 987 #9 Отговорено 13 Януари, 2014 После не храни колега , че колата която купуваш е боклук и се трошала.Ей така става като собственика преди теб ти казва , че всичко е сменено а всъщност вътре са части за 70.00лв.И какво сега , опитваш се да ме убедиш , да дам 150.00лв за да ми сменят само феродовият диск и то с един от най-евтините възможни на пазара ? Хайде няма нужда и после не храни колите и другите марки автомобили като цяло , те не са виновни , сещай се защо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djolev 6 #10 Отговорено 14 Януари, 2014 Благодаря за отговорите 100 процента комплект тъй като в момента ми е много твърд педала и почти съм сигурен че лагера е заминал и е тръгнал да се вкопава в ламелите на притискателя колкото до цената и ментаците по същата логика купуваш си втора употреба и си ти щом не ти се дават пари да стане както трябва това е машина и никога нищо не се знае кога ще замине вместо после пак да даваш пари за сваляне качване или ти да се занимаваш по добре ги дай за комплект и да забравиш за него колата върви доволно какво като е 1.4 върви колкото фолксваген груп 1.8 90 коня така че има тормоз 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #11 Отговорено 19 Февруари, 2014 (Редактирано) И моя съединител беше много твърд , така карах 5 години и 60К км , но в послдния месец почна да буксува. Новия е Herth Buss Jakoparts Ето какво свалихме , май е оригиналния Редактирано 19 Февруари, 2014 от logoH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #12 Отговорено 20 Февруари, 2014 Така като го гледам феродовият диск не е оригинален! Ако беше оригинален вместо пружини са гумени ! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 987 #13 Отговорено 20 Февруари, 2014 Ko ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #14 Отговорено 3 Март, 2014 Така като го гледам феродовият диск не е оригинален! Ако беше оригинален вместо пружини са гумени ! няма как да са гумени просто варху прожините има (шлаука) при износване да недранкат прожините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #15 Отговорено 3 Март, 2014 за около 300лв.може да си намериш комплект екседи,да нете излажа твоя трябва да е на 200мм (и комплект валео ще те слуша което е по евтино). пс.каквато и марка да избереш сменяи комплект.успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #16 Отговорено 4 Март, 2014 Така като го гледам феродовият диск не е оригинален! Ако беше оригинален вместо пружини са гумени ! няма как да са гумени просто варху прожините има (шлаука) при износване да недранкат прожините. Сигурен ли си в това което пишеш, или пишеш ей тъй за спорта ? .. Дай си адреса да ти пратя истинско Екседи и да му махнеш "шлаука" и да ни покажеш "прожините" дето ги няма . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #17 Отговорено 4 Март, 2014 Екседи комплект в косер е 230 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #18 Отговорено 4 Март, 2014 (Редактирано) гр.монтана офис еконт театъра 0877407240 чакам саединителя! Редактирано 5 Март, 2014 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #19 Отговорено 9 Март, 2014 Така като го гледам феродовият диск не е оригинален! Ако беше оригинален вместо пружини са гумени ! няма как да са гумени просто варху прожините има (шлаука) при износване да недранкат прожините. Сигурен ли си в това което пишеш, или пишеш ей тъй за спорта ? .. Дай си адреса да ти пратя истинско Екседи и да му махнеш "шлаука" и да ни покажеш "прожините" дето ги няма . Да колега! Сигурен съм в това което пиша ,ако ти пишеш за спорта аз не го правя! Адрес ако желаеш ще ти пратя на лични ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #20 Отговорено 9 Март, 2014 kosio76, добре ли си бе ? .. Ти хубаво пишеш, ама четеш ли това което аз съм написал ? .. Предложението не беше към теб, а към колегата от Монтана, дето не ще да каже, на кого да го пратя съединителя .. Ако се зачетеш по старателно, ще разбереш, че поддържам същата версия като твоята, че няма пружини и шлаухи, а само тампони .. Даже съм му го приготвил на колегата съединителя и съм извадил единия тампон и планките, ако реши да шмекерува, да покажа от какво се състои сглобката .. Само го чакам да даде имената си и дума, че няма да отказва пратката и му го пращам в ето това състояние, да търси вътре пружини ..http://media.snimka.bg/s1/3256/032755820.jpg?r=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #21 Отговорено 11 Март, 2014 (Редактирано) Ох извинявай,но съм спал когато съм го писал и въобще не съм обърнал внимание Много съм зле! Още веднъж приеми извиненията ми Редактирано 11 Март, 2014 от kosio76 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #22 Отговорено 2 Април, 2014 Някои тука пишат колкото да не е без хич. Искам да ми вземете Exedy комплект за D14Z4 за 230 лева и да ми го пратите, щото като проверявах последно в Косер комплекта беше 550 лева без отстъпка. Сега ако някои имат по 50-60% отстъпка в Косер може и да стане. Във еврото комплекта на закс беше около 500 лв и то с поръчка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-vtec 6 #23 Отговорено 15 Април, 2014 Преди 1 година за D15Z8 EXEDY комплект 350лв,но непомня от къде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове