Jump to content
Essential

С какво масло карате

Recommended Posts

Колеги интересно ми е с какво масло карате турбо колите си и от къде се снабдявате с него? Гледмам колеги продават примерно Мотул Компетишън за по 55 лева 2 литра уж внос от Германия или Англия. Възможно ли е да е читаво едно такова масло и въобще какво масло ще ми препоръчате за турбо кола ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Accord 2,0 TDI - Comma 10W40. От магазина :P. Доволен съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W60 е перфектно за турбо мотори и за атмосферки които се юркат здраво.Аз карам само с такова и съм доволен.Преди месец пробвах това японското ENEOS 10w40 и след 2000км го изхвърлих.Първите 1000-1500км беше добре но после взе да го хапва здраво и забелязах че е станало лепкаво,а не мазно както трябва да е,абе пълен боклук.

Редактирано от ocean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега пробвам 5W40 - Cofran. Вече 1500км и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тези цени които си ми дал за Мотул са по- високи и от на Про Спийд, а те бяха вписани в сайта на Мотул като официален вносител.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този сайт които ги свалих има отстъпка от посочените цени http://www.motornimasla.com/ ;) Избора на масло е много индивидуален :) зависи от състоянието на мотора стила на каране климатични условия и т.н. :lol: Вземаш четеш ,пробваш и караш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ENEOS - 10W40

№1 In Japan

 

Публикувано изображение

Редактирано от Japan_PoweR
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз слагам от това ,за мотоциклети е и за по високи обороти http://www.jcmotors.com/p-16817-spectro-platinum-4-full-synthetic-engine-lubricant.aspx

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълна синтетика SAE 15W50 Spectro platinium 4

Пълната синтетика е 5W, полусинтетика 10W, минералното е с обозначение 15W

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега jorko,попрочетете малко за маслата :)15W50 300V Motul е двойно естерно 100% синтетика,Yacco Galaxy 15W50 е отново пълна синтетика.....По темата на колегата.Мотула - 300 V 15w50 ми беше перфе до около 3000 км,след това маслото изведнъж почернява и започва да изчезва.Selenia Racing 10W60- перфе,но карах малко км с него.Q8 Racing-евтино масло имам не повече от 2К км с него,за сега доволно чисто,налягането което ми показва уреда е точно каквото трябва.От горе изброените най-много съм карал с Мотул на 2 различни турбо бИгачки,но и на двете след 3К км става зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълна синтетика SAE 15W50 Spectro platinium 4

Пълната синтетика е 5W, полусинтетика 10W, минералното е с обозначение 15W
:lol: виж линка колега има и SAE 15W50 Ful Synthetic http://www.jcmotors.com/p-16853-spectro-platinum-sx4-full-synthetic-racing-engine-oil.aspx Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за Yacco някой може ли да сподели впечатление ? Колата не я ръчкам много, но... На мотул значи да не разчитам. Q8 Racing ще го потърся. Имам 2 литра масло Мотул 300В но няма да взимам още 2, а ще сменям марката. Из интернет намирам MOTO SBK RACING това ли е ? Драго от къде го купуваш това масло нещо неможах да намеря в София къде го предлагат ?

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам моята хонда хонда с MOTUL 6100 10W40 и него бара много съм доволен мисля че става и за турбо,вносител prospeed. вече втора смяна не е мръднало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 и аз карах лятото с Q8 Racing и наистина учудващо добре се държи колата (според уреда за налягане на маслото) Много добри налягания държи на висока температура и съм много доволен от това масло.Махнах го на 3000км понеже не ми се искаше да карам зимата с него и сега на пролет отново ще си взема такова :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето,всяка кола си харесва някакво масло....Особенно турбо колите.На колегата ми MR2 Turbo в момента е с Мотул 300В и още след 7-800 км беше катран черно.Общо взето проба му е майката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за Yacco можете ли да дадете мнение ? Q8 как му вървят цените, че неможах да намеря никъде каталог с цени, а магазина в който го има ми е далечко за да ходя само да проверя цената? Мисля и аз да пробвам това масло, пък ако не му понесе ще се пробва друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За масло Yacco виж Форума на маздаджиите,а за Q8 вносител е Косер провери там.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за Yacco можете ли да дадете мнение ? Q8 как му вървят цените, че неможах да намеря никъде каталог с цени, а магазина в който го има ми е далечко за да ходя само да проверя цената? Мисля и аз да пробвам това масло, пък ако не му понесе ще се пробва друго.

Аз карам с Yacco.Екстра е маслото,няма ментета.Ама какви са тия смешни теми и разсъждения тук-хора,купувайте си масло от всяка марка-само да е истинско.А не 'японско' бутилирано някъде си.Отделно ако на тубата пише , че е Но.1 в Япония - това е доста подозрително:)Да не говорим стандарта който покрива че е смешен,не виждам как може да е Но.1 с него точно пък в Япония.Както и да е,питате за някакви съвсем обикновени коли тук,а сте се засилили да им слагате Компетишън,Галакси и 10W-60 масла-слезте на земята.Отворете си сервизните книжки на моделите и ще видите какво казва да им слагате Хонда.Мотоциклетно масло може да се слага в кола,ама какъв е смисъла?Отделно,карам мотори и това от линка ти за сефте го виждам;)Както и да е,вместо да си правите експерименти просто пробвайте с разлини марки масла с доказан произход и преценете сами.Вместо да наливате луди пари в двойни естерни формули,хвърляйте си маслото на 5000км и си карайте с 10W-40 или 5W-40/50 но не го дръжте повече от 5000км в двигателя си.Дейли колата ми дойде с 10-40,смених го с 5-40 на Yacco просто да видя как ще й се отрази този вискозитет щото е на 200 000км по километраж.Гледам , че не я бърка и следващото пак ще е такова сигурно.Следващото ще е Fuchs и така....На пистовата кола ми препоръчаха 10-60 на една френска и неизвестна марка в БГ,ама там е друга бира.Карайте си цивилните коли с нормални и качествени масла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да ми кажеш да отида и да си купя най- обикновено масло 10-40 за турбо кола ? И то не заводски турбо кола ? Мисля, че някоя пълна синтетика би се представяла по- добре пък и хората така говорят, затова и поисках мнението на хора които карат турбо коли. Би ли споделил неизвестната марка масло за България. И предлага ли се някъде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен марката и гъстотата на маслото също и режима на работа на двигателя има значение.И наи скъпото и добро масло да сме налели ако караме като за рали и то почернява по барзо и почва да го гори по малко :(за кола с правено турбо според мене и от други хора които с това се занимават масло с гъстота 5W40 идва рядко и лесно го дърпа ;)

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с BP 15W40 и съм доста доволен много добре се държи !!! Но по принцип е хубаво Зимата да се кара с по тънко масло а лятото по плътно ... зависи пак и от колата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 15в40 и 5в40 кое е по-тънко? и кое е зимно и кое лятно масло? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...