dakatash 17 #1 Публикувано 8 Февруари, 2011 Здравейте колеги. Предварително се извинявам ако темата се повтаря но с търсачката не открих нищо. Преди два дена се появи странен проблем. При извън градско каране рязко вдигна температурата. Веднага пуснах парното и спрях без да гася мотора. Оказа се, че перката не върти. Проверих бушоните, но бяха наред. Вързах перката с директен плюс и завъртя. Може ли проблема да идва от термостата или някое термо реле, и ако да, къде точно се намират тези релета? Също така от известно време при студен старт колата пропушва отзаде силно и работи на три цилиндъра. Отдавна имам проблем с бутането на масло но си го следя редовно и доливам. В последствие този проблем изчезна но остана тракането на клапани в главата. Да отваряме ли мотора за ревизия и евентуален ремонт или да се търси направо друг мотор. И междодругото колата си върви. Има тяга и всичко но прави тези бели. Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 8 Февруари, 2011 Има един датчик на който казват термосуич 2. До колкото знам той включва перката. Също провери 2та маркуча дали са топли. Че на мен на англичанката се беше получило така, че термостата не отваряше и единия стоеше студен и пак не ми включваше перката. Дано съм бил полезен. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #3 Отговорено 8 Февруари, 2011 Смени си датчика на радиатора за начало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 8 Февруари, 2011 5 ген. нямат датчик там Виж термодатчика на термостата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 8 Февруари, 2011 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=51117&st=0&p=450247&hlhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=35185&st=30... Също така от известно време при студен старт колата пропушва отзаде силно и работи на три цилиндъра.... В последствие този проблем изчезна но остана тракането на клапани в главата. И междодругото колата си върви. Има тяга и всичко но прави тези бели. Благодаря ви предварително.Свещите читави ли са?Регулирай клапаните и доливай масалце - редовно или ремонтирай, което зависи от масалцето...П.П. Това с пропушването при студен старт и работата на 3 цилиндъра не е добър симптом - дано са свещи! Редактирано 8 Февруари, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #6 Отговорено 8 Февруари, 2011 Колеги благодаря изключително много. Значи перката заработи след няколко вкарвания и изкарвания точно на този термо-ключ. Отдавам го може би, че е било клеясало или нещо такова, но перката вече върти. Лошото е, че се оказа загуба на антифриз. Това пропушване отначало (което интересното е, че се случи само няколко пъти) ни води към един извот, а той е издухана гарнитура на главата. Откакто имам автомобила (около година и половина) няистина нямам никакви проблеми по окачването, ходовата част и прочие. Единствено тази загуба на масло, която надявам се са само гумички, защото окажат ли се сегменти става доста скъпо. Колкото до колегата Себулба съгласен съм с него на 100%. Свещите са сравнително нови, но може и да има дефектна, понеже само при студен старт се е случвало това и може би когато достигне някава температура и свещта тръгва. Утре ще закарам колата на майстор да каже какво точно ще излезе и най-вероятно ще се наложи да я отворим. Но така или иначе поне ще сменя гумичките и дано да спре с това горене на масло. Наистина бяхте полезни благодаря ви още веднъж. Ще ви държа в течение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 8 Февруари, 2011 (Редактирано) Свалите ли главата сменяйте и сегментите.В повечето случаи горенето на масло е от тях.П.П:Цените са ориентировъчни:сегменти-120лв,гарнитура картер-20лв,гарнитура глава-60лв,шлайф-20лв,труд-зависи от майстора Редактирано 8 Февруари, 2011 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #8 Отговорено 8 Февруари, 2011 Направо да си кажа. Колко парички ще отидат сегментите? То всичко друго е относително. Труд, шлаифане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #9 Отговорено 8 Февруари, 2011 Отвориш ли я сменяй всичко гарнитури, сегменти,биелни лагери, гумички.Сменяш и караш без вече да ги мислиш.Не прави "Български" работи да смениш само половината неща и после пак да я отваряш.Аз имах една хонда на 180 хил.и смених всички тези неща и я карах до 450 хил.след което я продадох.Повечето коли които купуваме втора употрба са над 200 хил. не гледай километража Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 9 Февруари, 2011 Колегата е много прав! Отваряш ли сменяй всичко квото има нужда. Аз поне съм на този принцип, че да не го мисля после кое в какво състояние е. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #11 Отговорено 9 Февруари, 2011 (Редактирано) Добре де колеги аз имам същия проблем от оно време ......смених датчика /този който е на картинката по горе / , смених термостата смених доста работи + гарнитура = 2 месеца и пак перката спря да ми върти и сега е на ръчен режим докато запаля и включвам перката гарнитурата и тя замина и ся да видим лятото кви ядове ще имам с нея .... Редактирано 9 Февруари, 2011 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове