Jump to content
Japan_PoweR

D15B2 прекъсва след като загрее

Recommended Posts

значи като запаля колата докато е студена няма никакви ядове.. работи реже се без никакви проблеми, но след като загрее почва да прекъсва по-следния начин...давам газ прекъсне 1 път и се изреже със закаснение... пускам и давам пак. прекъсва по същият начин.доста отвратително се получава след като сменям предавките по често.закачих и един мост на буксата за диагностика.. дадох на контакт и чека.. светна без да угасва..някакви идеи къде да търся проблема???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,пробвай първо да ресетнеш еку-то .И после като загрее ,да се опиташ да прочетеш за грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имменно така го правя колега...чакам да загрее и да почне да прекъсва гася слагам на буксата и чека светва по следния начин!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери буксите дето влизат в еку-то да няма влага или нещо да са се окислили,защото негасненето на лампата показва неизправно еку.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще опитам но едва ли е това...това ЕКУ го свалих от работеща прекрасно д15-каслед като мислих че от него е проблема, но ето че нее!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

негасненето на лампата показва неизправно еку.

Грешка. Означава, че няма грешки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Негасненето на лампата показва че има някъде прекъсна кабел или хлабава букса или неизправно еку . Ако съм аз бих сменил първо свещите проверка на кабелите и дистрибутора,хлабините на клапаните (много важен момент студена се форсира топла прекъсва) и ангренажния ремък (може да прескочи до 4-зъба на разпределителя и няма да има грешка на еку)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4-ри зъба ще запали ли въобще ? :DП.П:Теро ,тези дни ще сменям ремъка да пробвам а ? :DП.П 2:Кофата за клапаните е от тебе

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Негасненето на лампата показва че има някъде прекъсна кабел или хлабава букса или неизправно еку .

 

Я пробвай пак, защото Nikolay Kozloduy е написал вярното нещо.

 

 

За 4-те зъба трябва да пробваме :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако прескочи един зъб напред или назад на Д15Б2 вярвай ми ще разбереш моментално без значение дали е топла или студена, личен опит в едната от посоките изобщо не може да се кара в другата не съм пробвал да я карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега Публикувано изображение

4-пъти кратки светвания с пауза и пак се повтаря същото това е код (1111) имам 2-хонди с obd1 сменявал съм най-малко 14-ecu и ми дават код 1111 и всеки път работи по един и същи начин без никакви проблеми

 

Публикувано изображение

Редактирано от civic_siR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, а да ни светнеш къв е тоя код 1111 :D да не е 112 и да идва бърза помощ да оправи колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене има нещо такова или подобно и аз съм с Д15б2 обаче незнам как да разбера каква е грешката някви мостове някви букси ?! ако може да ми обясните !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене има нещо такова или подобно и аз съм с Д15б2 обаче незнам как да разбера каква е грешката някви мостове някви букси ?! ако може да ми обясните !

от страната на пасажера .... под жабката точно то страничната греда има 1 или 2 букси (при 5 ген не ги помня). Тази с 2-та кабела я бриджваш (замостваш, окъсяваш и т.н.) . Даваш на контакт и снимаш какво се случва с лампата на таблото и тука все някой ще ти каже ако има грешка и каква е тя :) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от страната на пасажера .... под жабката точно то страничната греда има 1 или 2 букси (при 5 ген не ги помня). Тази с 2-та кабела я бриджваш (замостваш, окъсяваш и т.н.) . Даваш на контакт и снимаш какво се случва с лампата на таблото и тука все някой ще ти каже ако има грешка и каква е тя :)

или по на просто обяснено...СЯДАШ от дясно до шофьора и бръкаш под жабката от десния и горен ъгъл и търсиш букса с два кабелабуксата е или синя или сива...вкарваш и един кабел дето да направи късо саединение! даваш на контакт и чек лампата почва да ти светва!броиш колко пъти светва продължително и колко пъти светва краткотрайно!и казваш тука броя на светванията!това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи като запаля колата докато е студена няма никакви ядове.. работи реже се без никакви проблеми, но след като загрее почва да прекъсва по-следния начин...давам газ прекъсне 1 път и се изреже със закаснение... пускам и давам пак. прекъсва по същият начин.доста отвратително се получава след като сменям предавките по често.закачих и един мост на буксата за диагностика.. дадох на контакт и чека.. светна без да угасва..някакви идеи къде да търся проблема???

Колега незнам кв'о е това с тези букси досега не ми се е налагало и дано да не се.Просто искам да ти споделя моя случай който беше съштия.Студена върви обаче почне ли да загрява глъхне и прекъсва.Оказа се при мене че е капачка и палец.След това си беше Ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...