Jump to content
plamen79

свети чека на црв

Recommended Posts

колеги имам въпрос,ако някои знае моля да помогне, карам црв на газ и чека ми светва и гасне постоянно,на бензин е ок грешката е пише висок волтаж на ламбда сонда това мисла че е по богата смес,иначе колата върви без проблем има ли опасност за изгори сондата,иначе грешката е моментна,благодаря предварително:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си с газов инжекцион, забележи в кои граници на оборотите ти светва чека,после отиди да ти настроят сместа/бедна,богата/ в тези граници и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да де ам нещо не става момчето си игра 4 часа,но не можа да го угаси въпроса мие дали ще имам ппоблем с ламбда сондата ако си карам така като ми свети,има ли опастност да изгори,иначе колата си върви перфектно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам същия проблем, гадната жълта лампа ми светваше и преди да сложа газов инжекцион, а сега с него пак същото. Оправя се само с махане на клемата на акумулатора, иначе няма проблем по време на движение. Забелязах, че при мен светва, когато карам с по-висока скорост - сътветно на по-високи обороти. Пиши, ако откриеш причината, защото на мен не можаха да ми кажат категорично от какво е, а и вече не знам къде да отида (става въпрос за Плевен).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При каране на газ - често пъти изгаря ламбда сондата, защото изходящите газове са с по-висока температура. Като изгори сондата - колата си върви пак "нормално", но вече компа няма обратна връзка за горивната смес - богата или бедна и си работи в някакъв среден режим. Колкото и нормално да ви се струва това вървене не е много добре - най-малко разхода ще се вдигне поне с 2 л./100 км. В някой сервизи имат универсални сонди (около 100 лв.), които издържат и при работа на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mandata, спри се малко с глупостите, дето пишеш - да изгаря често тая ламбда, колко често да изгаря... :D

Иначе ги чаткаш нещата... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mandata, спри се малко с глупостите, дето пишеш - да изгаря често тая ламбда, колко често да изгаря... :tooth:

Иначе ги чаткаш нещата... :lol:

 

Абе къде чул , къде не разбрал колегата . Може би вместо `изгаря` има впредвид прегаря , защото към повреждане на датчика може да доведе и прегряването на корпуса му. Прегряването може да е от неправилно установен ъгъл на изпреварване на запалването или от силно преобогатена горивна смес. От своя страна горивната смес може да е преобогатена от замърсен въздушен филтър, неисправен регулатор за налягането на горивото в системата, неработещ датчик за температура на охлаждащата течност и др.А на въпроса на автора на темата с ЦРВ-то: Чека ти свети на газ , защото съм почти сигурен че си с обик. ГУ без ламбда симулатор. Редактирано от bleid 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под изгаря "често" имам в предвид, че се среща проблема при много коли, които са с обикновена газова уредба и разбира се не само Хонда, а всякакви. Това ми е 6-та кола на газ и 1-ва Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята гасне, а моята като светне чека и отива на 1600-1800 оборота на празен ход. Грешките бяха 14 и 17- Датчик за скоростта и регулатор на оборотите. Днес си взех моторче за празен ход от Хонда Акорд и оборотите заспаха - 800.При мен проблема беше и на газ и на бензин. Още ли не си го оправил! Сподели за да се набира опит от проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акордите нЕмат "моторче за празен ход" и много е писано... ;)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...