Jump to content
dpenev

CTDI - Триябва ли да духа от капачката на маслото?

Recommended Posts

Здравейте Колеги,Днес ходих да гледам една кола с цел покупка. Honda Accord 2.2 CTDI. по документи на 100 000 км.При работещ студен двигател отвих капачката за маслото и от там се дигна малко бял пушек и след това започна да пръска ситно доста черни капчици масло.Повторих същото упражнение при загрял двигател и този път пушека беше повече. Човека който продаваше колата ми каза че това било нормално за коли с горен вал.Не знам какво имаше той предвид, то нали по-често разпределителния вал е горе (да не кажа че винаги е там)Също така имам чувството че пушека от ауспуха беше по-сив от нормалното.Моля за коментарДимитър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам не трябва да духа от капачката за маслото ,обаче мойта с перфектен мотор и духа !Чувал съм че е сериозно като духа от щеката за маслото ,но сигурно е като опипаш аспуха на колата -трябва да не е окъден със сажди или ако има да се изтриват лесно от пръстите като ги разтриеш ,замазват ли ти се пръстите от аспуха значи гори масло ,евентуално намаляла компресия и т.н!Купиш ли я ти предстои основен ремонт!Ама нека и колегите спецове да се изкажат по въпроса пък тогава я мисли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на която и да отвориш ще пръска,не трябва да пуши син пушек от пръчката на маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери как е водата в разширителното казанче , виж дали няма отаена слуз на капачката на маслото - ако във водата има "боклуци" , които като ги разтриеш те цапат и я има тази слуз на капачката - бягай далече от тая кола ;) Ако е намаляло нивото на водата - бягай също ;) Нормално е да подухва леко при отворена капачка , но да има и пушек ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

Днес ходих да гледам една кола с цел покупка.

Honda Accord 2.2 CTDI. по документи на 100 000 км.

 

При работещ студен двигател отвих капачката за маслото и от там се дигна малко бял пушек и

след това започна да пръска ситно доста черни капчици масло.

 

Повторих същото упражнение при загрял двигател и този път пушека беше повече.

 

Човека който продаваше колата ми каза че това било нормално за коли с горен вал.

Не знам какво имаше той предвид, то нали по-често разпределителния вал е горе (да не кажа че винаги е там)

 

Също така имам чувството че пушека от ауспуха беше по-сив от нормалното.

 

Моля за коментар

Димитър

 

Нормално е леко да има, но не чак да духа много ,винаги има картерни газове ............това че духа, може да се дължи на запушена филтрация на картерните газове , което за точно този модел са малко вповечко случаите .....

Добре е да знаеш ,че този мотор пукат колекторите , които не са от чугун ,а от някаква сплав ,която не можах да я заваря........

Още нещо,трябва да се провери и турбината как е, за да няма изненади от към финансова гледна точка...............турбината може да се строши и да направи мазало в мотора, ако се счупи перката.........

Публикувано изображение

При експоатация на турбо мотор , трябва да се съобразяваш с факта че след като спреш, никога не се гаси мотора веднага ,а се оставя да работи 3-5 мин. на празен ход и тогава гасиш.........маслото се сменя на всеки 8-10 000 км.не повече.........

Това че излиза по сивкав пушек ,може да е от 3-4 причини,но най честата е именно че гори масло откъм турбината........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...