Jump to content
Diyan_Petrov

След swap на D15b2 какво ще стане с газовата уредба?

Recommended Posts

Здравейте,тези дни четох и гледах доста теми и проекти относно Swap на D15B2 моно към пълен инжекцион. Общо взето разбрах от какво се нуждая за да стане цялата гимнастика. Сега обаче имам един въпрос, който ме мъчи. Понеже в момента колата е с газова уредба, какво ще стане с нея? Трябва ли да я изолирам или ако реша да я ползвам след swap-а какво трябва да се доработи.Колата е Honda civic 93г. hatchback.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да минеш после към газов инжекцион,но 1000 лв..?Сложи си инжекцията щом си решил и ходи да ти направят газовата на плочка пак,ама тя па ще ти утепа въздуха във високите обороти.№ти вариант-намираш си външна помпа за бенз до 0.4 бара макс,делко от д14а1 или д13б2/щото нз твойто дали ти върши работа/ и една дуал карб систем от д14а1 и си в живота като намериш кой да ти ги сложи и настрой. Газовата после е на 2 плочки и не спъва колата.На газ върви,а на бензин иска да излита ;) Има и 3та варинт-сложи си ламбда конторл на газовата и като я натискаш върви и харчи,ама поне на газ върви и ме съмнява да има разлика с като на бензин...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...