Jump to content
stm

Моляза съвет - обмислям да си взема Хонда CR-V или HR-V

Recommended Posts

Първончално обмислях да си търся Рав 4 , но понеже търся бензинова версия /за скъпата подръжка на дизела много ме наплашиха/ и с тези цени на бензина поставянето на газов инжекцион е неизбежно - поне за мен . Имам нужда от малко по-висок и по -проходим автомобил -мисля че това ще ми върши работа ,имам претенции само за 3 неща : 1.Да е 4х4 2.Да е с 4-ри врати 3.Да е що годе икономично и да е сравнително издържливо - да не се троши през ден и дадава само дефекти Знам че ЦР- В не е типичното 4х4 но на мен мисля че ще ми е напълно достатъчно . Та така да се върна на темата - понеже за Рав 4 ме отказаха с поставянето на газов инжекцион и ме насочиха към бензиновите на Хонда. Какво ще кажете вие - как се държи двигателя /автомобила / след поставянето на газова ?Проблеми , впечатления ?Насочил съм се към CR - v понеже има идеално място за поставянето на кръгла газова бутилка - което при HR-v липсва. ПОлсе гледам този 2.0 бензиновв двигател е до 2002 и е 147 к.с. , след 2002 пак е 2.0 но е 150 кс. - КОи е по-подходящ за газифициране?Какъв разход дават на газ тези автомобили да речем в голям град - София , Варна ?а извънградск как са ?Кои модел ще препоръчате до 2002 или след това? Какви са слабите места на тези автомобили - ако има такива - съединители , двигатели , ходови част и т.н. Ще съм благодарен за всичката информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V правилно си решил, няма проблеми с ГИ, слагаи хубав ГИ, реглаж клапани, колата няма слаби места, уникална машина е, оригинално масло в диферинциала задължително след покупката. Разсход е Пловдив на газ 11.5 в града независимо от сезона, разсход извън града 10,5-11 скорост до 120. Недостатъци- шумна е при високи скорости, тва е друг недостатък няма, всичко е плюсове. Не назорваи съединителя, тва е лека кола не джип :) По добре е от ХРВ там трудно се намира с 4 врати. Сори че пиша така ама гледам транспортер ша си купувам ауди :) АКо имаш още питаи после ще съм по подробен, много инфо има тук http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=462

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, ами какво да ти кажа. Наблюдение по CR-V нямам, но мога да ти дам малко инфо за HR-V. Леля ми има такова с 4-ри врати, но не е 4х4. То е с двигател 1.6, 105 к.с. не е Vtec изпълнение. Като цяло колата си е пъргава, за градски условия е супер, не е много голяма, има и газов инжекцион и дава разход 10,5 - 11,5 в трафик. На магистрала поддържа спокойно 130 км/ч. Клирънса и е висок и съответно по големи скорости вече се усещат. За 4х4, доколкото ми е известно, нека някой ме поправи ако греша, няма бутон в купето за включване или изкючване. Знам само че при превъртане на предните колела едва тогава прехвърля движението на задните, сиреч си е с постоянно предно предаване. За возия, моите впечатления са че си вози твърдичко, но пък е лесна за управление. Надявам се да съм ти бил малко от малко полезен. Виж погледни и темите които съфорумците са ти оставили. :) Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам само че при превъртане на предните колела едва тогава прехвърля движението на задните, сиреч си е с постоянно предно предаване.

Това също се нарича 4х4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали съзнаваш че ако се наложи да прехвърли целия въртящ момент на 1,2,3 гуми това е невъзможно окопаеш ли се някъде малко по сериозно край трябва да викаш нещо с блокажи на диференциалите да те измъкне. Тава си е лека кола която е много добра в града зимата но за истински офроуд и дума не може да става. До колкото съм запознат може да се подобрят много нещата с допълнителна електроника която работи през ABS-а тя може да се направи дори само на предните гуми(за коли с предно) но не съм се интересувал сериозно защото моята няма АБС. като превърти(ят) някое(някой) от колелата натиска спирачката за да изравни скоростта му с другите колела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За истински офроуд автомобил без лостове за включване на 4х4, бързи, бавни и т.н. е пълна глупост. наблюдения имам за ЦРВ 2 ген. и мога да кажа, че доста добре се справя зимата и не чак толкова пресечен район

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V - английско, HR-V - японско... :unsure: Ако това има значение за теб, да знаеш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V - английско, HR-V - японско... :unsure: Ако това има значение за теб, да знаеш...

CR-V 1 ген. си е японско , 2 генерация е английско ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 1-ва ген.CRV '97+ не са ли И английски?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят се къде ли не - Англия, Тайланд, Филипините, Тайван... Даже и в Япония. :unsure: Вероятността обаче да намери тук японска сглобка е много малка. Завода в Суиндън е точно за това - да "храни" Европа. Карал съм CR-V 2 от Бултрако и внесено от Canada - made in Japan. Двете коли нямат нищо общо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, доста ги разбирате нещата.Аз явно съм късметлия, както и всички останали които познавам с ЦРВ 1-ва ген.Най-лесния начин е да си погледнеш първата буква от VIN номера, ako e J значи е произведено в Япония.Правете разлика м/у произведено в Япония, но за продажба в Европа( EDM) и за продажба на местния пазар (JDM). Имат малки разлики моделите за различните пазари, но пак си остават произведени в Япония :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правим разлика. Съвсем случайно VIN-ът ми започва с RD1.Въпросът ми беше - дали всяко

...CR-V 1 ген. си е японско ...

Май не е.п.п.Сорри за офф-аУспех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правим разлика. Съвсем случайно VIN-ът ми започва с RD1.

Да, и дори не е 17 символа като нормален VIN, а доста по малко :lol: JDM , но все пак е японско производсво, както и моето което е със 17 символа и започва със JH (Japan Honda).Някой да даде доказателства за противното - т.е. да напише VIN на ЦРВ 1-ва ген. което е правено в Англия :lol:Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...