CombiMan 29 #1 Публикувано 19 Януари, 2011 (Редактирано) Здравейте! Маховикът ми е разглобен и се оказа, Че се е изметнал. Намерих моя размер, но 2 разлиЧни тегла: 7,100 и 7.400 кг. Според вас, как влияе теглото и кой е по-добре да избера? Няма да се състезавам с комбито, то е ясно, но все пак каква разлика би следвало да се оЧаква като ускорение или работа на празен ход и т.н. С други думи, сега ми е паднало дали ще повлияят тия 300 гр. за добро или за лошо? Редактирано 19 Януари, 2011 от войводата/cls Колега, не замеÑ�твай букви Ñ� цифри(4,6, и Ñ‚.н.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #2 Отговорено 19 Януари, 2011 Чел съм във Форума,че т.нар. олекотени маховици се слагат за спортно каране и са под 5кг.,така че според мен при тебе няма никакво значение кой от двата ще сложиш.Ако не съм точен,който знае повече да каже . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilkocivic 1 #3 Отговорено 19 Януари, 2011 С по-лек маховик при потегляне на ряз двигателя е по освободен и върви по леко, а при пета скорос каране извън грацко може да се налага да слагаш по ниска предавка на някой по-голям байр и това е за хора харесващи оборотите и барзото набиране. С по-тежък маховик ефекта е по-мудна кола, но извън грацко каране набереш си една скорост и спомага с тежеста си на въртене да върви колата с по-малко натиск на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 19 Януари, 2011 И един мърмот завива маховика в калник от 4ген. Не е лошо да си тествал нещо и тогава да се говори, а не щото така ми е казал бай киро лададжията. (Кире, нямам предвид теб ) CombiMan , 300 грама няма да ги усетиш въобще Какъвто намериш, все тая 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 19 Януари, 2011 И аз тъкмо това щеше да кажа ,щом ти е паднал по-лек вземи него .Ако изобщо усетиш нещо ще е в положителна посока Ако изгубиш и 5км от максималната си скорост или да буташ по-ниска предавка заради маховика Ивайло да не се казвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 19 Януари, 2011 (Редактирано) И един мърмот завива маховика в калник от 4ген. Не е лошо да си тествал нещо и тогава да се говори, а не щото така ми е казал бай киро лададжията. (Кире, нямам предвид теб !!! !!! ) CombiMan , 300 грама няма да ги усетиш въобще !!! Какъвто намериш, все тая !!! Бай Киро го е тествал многократно и е казал на Илкосивик - що нападаш колегата с тия мАрмоти, като е прав? !!! Е верно, че 300-те грама са нищо разлика. !!! П.П. За четене! Редактирано 19 Януари, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 19 Януари, 2011 (Редактирано) И кое му е вярното ? това ? а при пета скорос каране извън грацко може да се налага да слагаш по ниска предавка на някой по-голям байр или това ? набереш си една скорост и спомага с тежеста си на въртене да върви колата с по-малко натиск на газта. !!! !!! п.п. Мърмот се пише с "Ъ", другото е мармот и се пише с "А" !!! !!! !!! !!! Редактирано 19 Януари, 2011 от teror1sta 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 19 Януари, 2011 (Редактирано) Дообре,От темата "за четене" като изключим,че разбрах че стартера/каквото и да е това/ върти маховика/10 кила кьомбе/ друго не разбрах !!! Са на д13ката ако и плясна един маховик от икономик/май е най-лекия де го има/ или прежала лев за халуминиев,който ако не е кефи и у пункто коф ше ми е ефекта? !!! п.п.Базикам се,знам кой елемент какво е,но няма ли някоя тема обяснена като хората? Защо на двигател икономик му слагат най-лекия маховик,а не на бегачковия? Ясно е, че има мин и макс тегло,но обяснено научно и на по-прост български/верно са за толкова прост като за мен май-няма,ама ще се напъна да си го допреведа !!! / няма ли?п.п.2 По-темата. Жорката е прав-взимай който намериш. 300грама са нищо,само да пасне по размер !!! Редактирано 19 Януари, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #9 Отговорено 19 Януари, 2011 Благодаря Ви за отговорите! Купих по-лекия, който се оказа точно толкова тежък, колкото моя, остава да го монтират и да мирясам. !!!П.С.: @войводата/cls Колега, знам за цифрите, но писах постинга от телефона ми, докато пътувах за Пловдив. Тъпата кирилишка клавиатура, не стига, че е много дребна и едвам се натиска без стилус, ами и няма буквата "Ч". Ако някой знае за кирилица на HTC HD2 с Windows mobile 6.5 да свирка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #10 Отговорено 19 Януари, 2011 !!! @CombiMan - Аз ползвам ето тази на телефона.Също съм с HTC и WinMobile 6.5http://www.microinvest.net/micron.phpили тук http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=54379 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
treibala 11 #11 Отговорено 20 Януари, 2011 разликата е много малка но е хубажо да земещ по лекиа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #12 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Трактористе, научно обяснение точно на теб няма да ти давам, доказано е с тестове, а ти тестове няма да направиш никога! По-лекия маховик убива колата в баир и това е един от многото минуси за всекидневна кола.п.п Модераторчетата да не ми трият постовете, ако обичат, пък аз ще пробвам да не се нервя Редактирано 20 Януари, 2011 от rulemaker 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #13 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Егати от 2 страници да се чете тъкмо прочетох първата и втората изчезна неразбрах кво става нататък,имаше брадва от страна на трънчо Както и да е Аз съм карал на Прелюд 133 коня тежък маховик и лек малховик /олекотен от моя страна,беше баси и яката форма орязан по черетжи и преличаше на японска звездичка/ ефекта беше по кофти старт/квото и да направих неуспявах да дам данните с тежкия на старта/ ,по-добра динамика на мотора/респонс/ и по-голяма макс скорост !Сега сивика го карам с 3кг маховик преди да му сложа турбото сток мотор на писта сливен дадох 15,75,слад монтажа на турбо чарколяците доста по тежки биели разреден мотор/от 9,2:1 на 8,5:1 / ,но с по-лек маховик колата беше по-пъргава/по добър респонс/ но така и не я замерих на 400м с този сетъп но без турбото да надува.ПП: Към пловдих ходих за настройки с 4 големи човека в колата без надува турбината за да не я счупя колата ,просто на атмосферен вариянт но с турбо което надуваше в атмосферата колата не се задуха нито за миг камо ли да усетя пад в мощноста заради лекия маховик !ПП2 За мен лично попадне ли ми вариянт да тунинговам кола задължително и махам маховика,все едно някой да ме накара да бягам с чувал с 50кг на гърба и без чувал ,Вие какво бихте избрали как да бягате с тежест или без ? А ако някой ми каже че като набере скорост с чувалчето на гърба ще му е все таз ще му сложим едно да проверим ПП# Ръгайте смело маховици стига да имате кеш Редактирано 20 Януари, 2011 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #14 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) небивалиците продължават. До Пловдив като ходи къде видя баир за да усетиш как умира колата? Твойта кола сток ежедневка ли е? Иии това с килата на гърба няма абсолютно нищо общо с маховика ама ... тя и колата ти беше 400+ коня нали.Де*ба, как не са се сетили да ги правят тия коли без маховици, така сигурно направо щяха да летят Редактирано 21 Януари, 2011 от rulemaker 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #15 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Има баир повярвай ми пътя от Бургас още като се тръгне има баири Както и да е ,като карах колата ми беше далече от сток ,разбирай го в по лоши условия обясних защо !Относно колко коня е колата ми вече е подминала тази граница от 400те коня ,ак не ми вярваш може да ми платиш разноските за дино /което така и така скоро ще се наложи да правя отново,но си чакам някоя друга част /Дали не са се сетили да правят коли без маховици а?Ф1 нямат защо ли ????? А да автоматиците колко кг маховик имат ?????Който кара автомат явно си му мре колата в баирите ПП: Дадох пример не само със сивика ми ,а и с прелюда ми който имах там примера беше доста по ясен за хора като теб които четът това което им е удобно !ПП2: Ти колко коли си карал с леки маховици ?Или само споделяш нещо което си чул някъде си ?ПП3 : Ти винъги ли си прав ?Ако е така от сега да спра да се мъча да ти отворя очите? Редактирано 21 Януари, 2011 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 21 Януари, 2011 Пак за четене... Погледнете "физически характеристики" - има едни формули за някаква Ек, I, кое от какво зависи и т.н. Ако някой нещо не схваща да каже - ще се светка! "Маховикът е машинен елемент, служещ за намаляване неравномерността при въртене. Принципът му на действие се състои в съхраняване на необходимата кинетична енергия през работния процес. Например, при двигател с вътрешно горене това е енергията, необходима за въртене на коляновия вал при подготвителните тактове. Маховикът осигурява възможността на двигателя да преодолява кратковременни претоварвания (инерционен акумулатор). Маховикът представлява масивен чугунен диск със значително удебеляване в периферията (венеца). При двигателите с вътрешно горене, върху периферията му е запресован зъбен венец за въртене на коляновия вал от пусков двигател (стартер, пусков мотор)". П.П. От wikipedia. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #17 Отговорено 22 Януари, 2011 Има баир повярвай ми пътя от Бургас още като се тръгне има баири Както и да е ,като карах колата ми беше далече от сток ,разбирай го в по лоши условия обясних защо !Относно колко коня е колата ми вече е подминала тази граница от 400те коня ,ак не ми вярваш може да ми платиш разноските за дино /което така и така скоро ще се наложи да правя отново,но си чакам някоя друга част /Дали не са се сетили да правят коли без маховици а?Ф1 нямат защо ли ????? А да автоматиците колко кг маховик имат ?????Който кара автомат явно си му мре колата в баирите ПП: Дадох пример не само със сивика ми ,а и с прелюда ми който имах там примера беше доста по ясен за хора като теб които четът това което им е удобно !ПП2: Ти колко коли си карал с леки маховици ?Или само споделяш нещо което си чул някъде си ?ПП3 : Ти винъги ли си прав ?Ако е така от сега да спра да се мъча да ти отворя очите?1 кола с лек маховик съм карал, но повярвай ми доста повече от теб съм се интересувал от маховици,имам кой да питам за тия неща (вместо да ги чета във форумите), а за 400-те+ коня ще си замълча, тая тема одавна е приключена и видяхме резултата 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #18 Отговорено 22 Януари, 2011 Колега вместо да чета аз предпочитам метода грешка проба , така че прав си че си се интересувал повече ,аз много малко 1вия ми маховик го олекотявах ,втория закупих от фиданза,Ти чети ние ще караме ,но е глупаво да спориш ,защото бил карал ,ти ако си карал щеше да си сложиш виждам че го раздаваш състезател А относно резултата за 400те коня няма как да си видял нещо си ,защото има не повече от 15тина човека които са видяли резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове