Jump to content
dima78

Ужас - забелязах теч на масло, на помощ!

Recommended Posts

Всъщност още по-голям ужас - течовете са два! Единия е от мотора - точно под дистрибуторната капачка. На снимката мисля се вижда:

Публикувано изображение

 

А другия е на задно дясно колело. Открих го при ГПТ сега. Свалих барабана, поизчистих и сега е по-добре, но вероятно тр да се сменя нещо. Има ли ги тези гумички за цилиндърчето в магазина или ще трябва да припасвам от некоя друга марка?

Публикувано изображение

 

Случвало ли се някому такова бедствие на хондата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теч 1: може да е от делкото, гарнитура на капака на клапаните, главата. теч 2: ако ти тече цилиндърчето- сваляш го и го мяташ в коша. Новите са по ~17 лв. Там експерименти не е хубаво да се правят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачното цилиндърче можеш да си купиш от: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=40389Опитай се да разбереш от къде е теча. Най-лекият вариант е от гарнитурата на капака на клапаните,кято можеш да и сам да смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура на капака на клапаните е 11,28лв и като гледам май пуска от там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура на капака на клапаните е 11,28лв и като гледам май пуска от там

Цената откъде е, колега? Може и на ЛС ако се притесняваш от реклама :) Благодаря на всички ви отзовали се!Цилиндърчето явно ще се сменя. проверих цената му на 2 места - 27 и 30лв. Е, не е под 20, но дано е читаво!За теча на мотора уикенда ще отворя делкото. Ако е мокро ще търся семеринга, ако е сухо ще взема една гарнитура - и без това тр регулирам клапани. Колко лв е приблизително семерингата - за 14Д мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачното цилиндърче можеш да си купиш от: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=40389Опитай се да разбереш от къде е теча. Най-лекият вариант е от гарнитурата на капака на клапаните,кято можеш да и сам да смениш.

Оказа се още по-лек вариант - прилагам снимка тук, която е красноречива. Малък казус ми бе да намеря подобна гумичка, без малко да скъсам от някой презерватив но бащата откри преди това друга. Заспа, и засега теч не съм забелязал.Смених и цилиндърче - Не съм забелязал теч засега. Спира коректно, въпреки че ми се струват слаби задните.. обезвъздуших иначе добре, на няколко пъти.Така и така поразглобих направих и един реглаж на клапаните - на 2 завъртания на вала. Нагласих ги на 20 и 25 изпускателните - как мислите добре ли е за тоя мотор, има и газ? Сложих и една нова гарнитурка и затворих. Засега от цялата галимация забелязвам само +ве.ПП: Без малко да разбутам центровката, но се сетих да отбележа предварително. В този дух да попитам - какво трябва да се гледа кога искаш оттам да пипаш работата на мотора?Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели къде и какво е това. Аз не съм майстор и имам същия теч, не е от капака на главата та най-вероятно ще е същото като теб.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О-пръстен на делкото...имам същият теч но не му е дошло още времето...сваляш го и търсиш същия по размер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...