Jump to content
В16А2

JDM

Recommended Posts

Колеги, изцяло в добрия тон (нещо, което много ме радва) на темата искам да попитам за какво говорим - за това какво означава абревиатурата JDM, или за JDM стила? ...

 

Въпросът в първия пост на автора беше -

"По-JDM ли е Honda с десен волан, от Honda с ляв?..."

 

За какво говорим тогава, ако не за "JDM vs JDM стил"!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами такъв беше въпроса да :(А и точно това ме учудва, защо някои хора убеждават себе си и другите, че ако същия перфектен JDM автомобил е с ляв волан (да го наречем тунингован в JDM стил с JDM части, JDM мотор и т.н.), няма да е по-добре за нашите пътища с лява дирекция, а ще е по-зле. Как по-точно ще е по-зле? С това, че няма да е излязъл от завода така, може би? Ами няма да е, и какво от това? Стига да е направен качествено и професионално, и то говорим 1:1 с модела за Япония, как ще намерите разликата, ако не видите къде е волана или японските табелки.Ако сте манияци на фабричното, добре, донякъде има смисъл. Но и такива не сте, защото си слагате на JDM-ките K&N филтърчета и хубави колектори и генерации най-малкото, прав ли съм? Тогава какво остава? Някакво необяснимо привличане към неудобствата и рисковете на десния волан и нищо повече не виждам аз.JDM не означава "абсолютно сток" автомобил, произведен за Япония. JDM стил не означава с десен волан. Туй то.

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи според мен, колите които найстина са JDM, в пълния смисал на думата - произведени в и за японския пазар (като показания CRX и няколко други в темата), нямат място в тази тема, защото няма как нещо, което, така да се каже,да е по-JDM от тях. Да се съсредоточим върху JDM стила!Пример Civic VTI EG6 произведен за Европа: един с десен волан за Англия и един с ляв за континенталната част на европа, да кажем Франция. Колите попадат в ентусиасти с еднакъв вкус, със прилични средства и се тръгва по пътеката към JDM стила: интериор, екстериор, седалки, волан, джанти, окачване, двигател, лсд скорости и пр. и пр. и накрая имаме две еднакви коли с еднакви части, по еднакъв начин направени, едната правена за Англия с десен волан, другата правена за Франция, съответно с ляв волан.Коя от двете е по-JDM?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как, кое, френското!?!?!?!?!?Има един голям плюс - дава поле за изява на стрийт рейсърите! Не се чудят, как ще изпреварят тези N на брой балъци пред тях!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП. JDM стил може да е и BMW, да. Какво толкова учудващо, или все още не разбрахте, че не говорим за "автомобили за японския пазар", а за стил, идея, виждане..

 

Тук много си се объркал и по-голяма глупост честно казано не бях чувал скоро. Я обясни на неразбиращите специално в това БМВ къде видя JDM стил??? В накипрените джанти или в карбоновите боклуци?? Или пък в пейката отзад на багажника?

 

И още нещо, пред кола правена за Англия (с десен волан) и пред такава, правена за останалата част на Европа (с ляв волан) естествено че ще избера тази с левия. Но ако трябва да избирам между EG6 с ляв волан и JDM EG6 винаги ще избера втората.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това БМВ е по-скоро NFS стил, не виждам нищо JDM, което, колкото и да се пънат някои колеги означава - japanese domestic market :( Вместо да чепкаме дали астра или пежо са по-Jdm, предлагам всеки да напише, какво му се харесва, в т.н. JDM Хонди:Нека започна със ЦРХ 2-ра генерация, допадат ми ветробраните, калобраните, пълния ел. пакет, климатроника, светещата емблема на багажника, стъкления покрив, антената за паркиране, уникалната за времето си музика - Honda super sound, уникалния полукожен салон, сигурно изпускам нещо, но който се сети да ме поправя...п.п. извинявам се за полуграмотния пост :)

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kато няма какво друго сега се хванахте за това BMW, оставете го него. И всъщност е Japanese Domestic Market.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако трябва да избирам между EG6 с ляв волан и JDM EG6 винаги ще избера втората.

Едно си баба знае, едно си бае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам един голф с оранжеви мигачи полиран теглич и ярко зелени джанти, има и климатик бая е jdm :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2, мойте уважения, но ставаш буквалист. Просто видимо не може да разбереш какво ти говорят колегите. Нека те карат техния Джи Ди ем, ти карай твоя Джи Ди Ем и има мир :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам един голф с оранжеви мигачи полиран теглич и ярко зелени джанти, има и климатик бая е jdm ;)

Стига де :hondarulez: Добре, взимам си назад думите за BMW-то, да кажем просто че е вдъхновено леко от японското автомобилопроизводство, без да споменаваме JDM стил. Иначе, добре ти е с левия волан? Удобно, сигурно и нормално се чувстваш? Дори и твоята кола е пример за моята гледна точка, защо не започна с обръщане на дирекцията като искаш "истинска" Honda?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам те какво имаш предвид просто не е нужно да е jdm за да ти е изчистена и готина колата ;) jdmките са си jdmки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много почнахте да се засягате и да преиначавате думите на Стамен. Истината е, че най-готин Дел Сол, най-готин Сивик, Акорд, Прелюд е такъв, който е правен ЗА Япония. Екстрите, оборудването, малките неща правят една кола уникална. Да, такива екстри могат да се намерят (ама не се намират правени от Европеец или Американец, а именно от японец) и да се накипрят на една Хонда правена за Европа, но тогава чувството, че тази кола е "редена" от теб или някой тукашен "майстор", а не е асемблирана от ЯПонец... чувството е друго, едното е чувство, че си си направил кола за теб, другото е чувство, как караш нещо което не всеки го има и така си е направено в завода. И особено CRX-а с жълтия салон - къде може да видите ЗАВОДСКО такава красота правена за Европа - никъде. Да, при някой автотапицер може да ти направи и по-красиво за няма и 500лв... но чувството, усещането, егото е друго. Просто всичко опира до това какъв човек си и как разсъждаваш и приемаш нещата.Това, че е с десен волан донякъде е минус, но реално се свиква и не е болка за умиране. Аз лично съм карал няколко десняци Хонди и не ми е болка за умиране нито за изпреварване, нито за маневриране. Някои немогат дакарат кола с ляв волан и масово наблюдавам хора, които като маневрират на задна се обръщат с главата назад и гледат къде карат (ами тия странични огледала за какво са :rolleyes: ). Така, че който може да си кара с ляв, ще може и с десен. Който си не става и по средата да го сложиш - пак ще прави малоумни маневри по паркинзите и т.н.

С такава тапицерия са Мерцедес 190 от 85-та година и е пълна отврат тоя цвят, нещо като поврърнато такова. Това си е мое мнение, но тоя цвят е .. :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам те какво имаш предвид просто не е нужно да е jdm за да ти е изчистена и готина колата :rolleyes: jdmките са си jdmки

Добре казано, не мога да не се съглася поне донякъде. Радва ме, че си поприказвахме и поспорихме 7 страници без да се изложим. :) Спокойно можем да спрем тука, вярвам че изложихме всички възможни гледни точки. Интересна дискусия се получи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо немога да вържа звук с картина, едно се чува друго се вижда !!!

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека започна със ЦРХ 2-ра генерация, допадат ми ветробраните, калобраните, пълния ел. пакет, климатроника, светещата емблема на багажника, стъкления покрив, антената за паркиране, уникалната за времето си музика - Honda super sound, уникалния полукожен салон...

На мен пък тези неща не ми харесват ... ветробраните, калобраните, антената за паркиране (?!?) само влошават аеродинамиката; стъкления покрив, пълния ел. пакет, климатроника пък влошават теглото и тежат на двигателя, музиката далеч не е уникална, само би ме било жал да я махна; същото е и за салонаЕдна такава 'JDM'-ка е идеална за музей или да я изкарваш за кръгчета като оня от клипа. Но за ежедневка или пистарка, винаги бих предпочел EDM CRX - пък тия 'екстри' сам ще си ги сложа, и ще ми харесват и повечеОтносно екстрите, просто японците имат за висок клас коли, които европейците имат за среден, а американците - за нисък. Както никой не би си купил Пежо 106 със кожен салон, така и извън Япония никой (освен малцина маниаци) не оценява CRX с толкова екстри. Още повече специално за немския пазар са правени сивици без шибидах - че Ханс обича да му е евтино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една позабравена тема която мисля добре ще се впише тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44506&hl=manual&st=0Както и тази, която си е актуална:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23042

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...