Jump to content
ivorpetkov

Интерсувам се от Civic VII Sedan

Recommended Posts

Е не мое да не сбъркам в заглавието :)Здравейте,Нещо ме е завъртяла шайбата да се "ъпгрейдвам", макар и не на всяка цена защото сегашната ми колица си ме слуша вярно, но все пак:В този точно момент съм се спрял на едни Civic VII Sedan.Наясно съм, че колкото по-ново толкова по-голямо дърво (най-ми е терсене за предното окачване), но съм склонен да преглътна поевтинената конструкция в името на по-малкото годинки. Все пак съм и леко раздвоен дали да си сменя хубавата колица за някое дръвце, макар и по-ново, но както се казва "който го е страх от мечки да не ходи в гората".Набелязал съм си едни конкретни автомобили. Ето тези.Ходих (Бултрако) да ги гледам - по VIN излизат японски. Това е и основната причина за избора ми. Странно е, че са с барабанни спирачки отзад.Били byback. При предложени 5 идентични автомобила е близко до ума, че са били фирмени, което е леко притеснително.Малко ми се струва рядък модела за BG, та имам едно наум за проблеми с консумативи и части, ама то нали не трябват :)Проблем е и че не могат да се видят всичките, нищо, че са обявени - едни са продадени, други са извън София, а трети - дадени временно по клиенти.Та ако някой има инфо за конкретните автомобили, за типични слабости за модела или пък някакви други ценни съвети за подобно обновяване ще съм благодарен да драсне някой ред или пък на ЛС.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още: за кой ли пазар е предназначена тази модификация - в Европа са рядкост, а в САЩ и Канада пък не са 1.6, а 1.7?Най-много съм виждал такива в Турция, но си мислех, че там са местно производтво.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите наистина са били служебни автомобили на фармацевтична компания и са върнати , но не знам причините . Това което знам е , че Бултрако си ги държат от 2008-ма година насам :) Когато взехме Акорда от тях се бяхме насочили към тези Сивици , тогава цената им беше мисля към 18 000 лв и този , който видяхме беше натисната леко задната броня . За мен лично цената им е доста висока , но си има и екстри - каско , мисля гаранция 6 месеца , предполагаем известен произход. Това , което обаче няма как да не се отбележи , че са рядкост и по чути коментари заради голямата си издържливост , заедно с Джазз и HR-V са Хондите ходили най-рядко в сервиз :) Според мен за толкова дълго време прекарали паркирани е редно да ги огледаш добре за ръжди , поскърцвания , кога са правени смените на масло и какви са смените изобщо - историята . Разбира се Бултрако винаги може да са "пропуснали" да впишат някоя друга смяна ;) Лично аз се бях насочил към тези Сивици , но нямам все още изгодно предложение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре трябва да се огледат, защото имам преки впечатления как се карат някои служебни коли при нас. Не е нормално един "бизнес" седан да бъде докаран до съществен разход на масло, потрошена ходова част и други дефектирали възли за по-малко от 5г... В моя пример съм го наблюдавал с Митсубишита и Орели на търговски представители в подобна фирма. Някой хора пазят колите, други карат нарочно така, че да се счупят. Оглеждай и тествай колкото можеш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой даде тези цифри (15000 лева почти) за тези 6 годишни СИВИЦИ, ще му кажа "Честито балък". За тези пари се намира без проблеми вече Акорд 7-а ген на същата възраст (при повече търсене и късмет попадащ на 2.2 дизел, който гори по-малко от тези 1.6 бензинови мотори в сивиците) ако искаш Сивик, срещал съм за такива суми и Сивик 8-а ген. Седан, американския вариянт (с по-различните фарове, стопове, брони и т.н. спрямо Евро Седана), да не говорим какви други коли НЕ Хонди човек може да купи за 15000лв, просто е безумие за 7-а ген. тази цена.Ивайло Петков: ти видя ли с очите си, че VIN-а на тези коли започва с "J", т.е. сигурен ли си, че са Японски или просто така ти е казал някой от Бултрако ? Защото точно този модел е правен в Турция, правен е и в Сев. Америка, но както сам спомена за там са с 1.7 мотори, отделно имат други разлики по екстериор и интериор (най-значими разлики отвън са други на вид, по-големи огледала, липсващи малки мигачи на предните калници, фаровете са други), а тези на вид са правени за Евро пазара. Да, в Япония са правени такива Сивици, но главно за местния пазар (т.е. десен волан), не съм сигурен напълно, но може и за някоя друга азиятска държава (движение с ляв волан) и евентуално бултрако да са докопали от такива коли (както преди време предлагаха CITY, който нито е предлаган за Европа, нито за Япония, нито е правен в Япония, но факт бе, че такива коли имаше в БГ, кой знае от къде дошли - Тайван, Тайланд...). В който и да е случай, много пари са това за Сивик на 6 години, при това пред-пред последен модел (всеки момент излиза Сивик 9-а генерация и 8-ците и другите хептем ще се обезценят, не бързай).

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...видя ли с очите си, че VIN-а на тези коли започва с "J"

Да, в завода в Сузука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оставим настрана финансовата страна. Също и не си падам по 8-ма генерация.

...се намира без проблеми вече Акорд 7-а ген на същата възраст (при повече търсене и късмет попадащ на 2.2 дизел...

Бих казал, че дизелови Акорди 7-а ген се предлагат повече от бензиновите.Не смея да си зема дизел и тва сие. Пък бензинката Акорд си е ламя за градско.В тези Сивици ми харесва, че са японски и че нямат никакви излишни системи освен минималното необходимо.Не ми харесва продавача - мисля, че е нелоялен и менти, но това му е и работата.Както и че са рядък модел и не ми е ясна поддръжката.То ше си покаже. Засега задържам топката, че те и без това наличните ги продадоха, остана един в Пловдив и един при клиенти и един неясно къде. Както казах ги вадят вдна по една, не знам какво целят, но да ти дойде купувач в състояние "лапнал въдицата" за 3 години залежала кола и търговеца да го върне с мотива, че колата е нам къде си - е тва го има само там - явно ич не им дреме ще продават ли или не. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана 7-ца е рядкост за Европа като цяло, но части се намират. Неща които трябва най-много да те притесняват са едрогабаритните (капаци, калници, фарове...), но сме вече 2011, от САЩ се поръчва вече всичко и не е трудно да се набавят части. Подръжката... това си е просто Сивик с Д16 мотор, нищо кой знае какво не виждано и уникално. Неща като накладки, елементи по окачване предполагам са много подобни с тези като от англичанките 7-а ген, ако ли не - ebay.com или американския сайт от "масовите поръчки". Донякъде те разбирам, наистина е може би една от последните "прости" коли, не натъпкани с електроника. Но цената си остава важен аргумент, а именно - много висока. Реалната цена на такава кола за според мен не трябва да е над 10000, макс 11000 лева (трябва да е просто перфектна, едва ли не като нова за тези пари), при положение, че в Пловдив бяха вкарали същия модел седан от САЩ - след фейслифта (в Пловдив съм забелязал няколко автокъщи вкарват яко хонди от сащ, както и да е) и такава кола я продаваха за 7000лв, което е ОК цена за 6 - 7 годишна кола и то Сивик (среден клас кола, повече практична и евтина за ползване, от колкото удобна и луксозна), такава обява гледах в мобиле.бг преди около 4 - 5 месеца по спомен. Т.е. това е примерна добра оферта, не тези кретенски почти 15000лв, голям праз, че имала "безплатно" каско и нещо друго зарибяващо. Много са и парите просто. Виж, ако беше Хибрид, 15000лв се ядваха, но не е. !!!

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчед ми съсипва една такава от каране вече 4 години.Докарахме я от Америка,а сега си зарежда 'плод и зеленчука' с нея :);) .Сменил е предни амортисьори,ламбда сонда и един тъп датчик в главата.Прецени сам.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тези специално 7ици седаните, а и купетата са си като по краен фейслифт на 6 генерация. Таблото е почти идентично, каросериите също. Иначе са хубави. Има една в Бургас, но е под бранда на Акюра. Кожа и сумати други екстри. Това че има екземпляри правни в Турция си е голям риск поне според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма Сивик под бранд на Акура :D започват от Акорд на горе :huh: или поне на мен така ми е известно - сподели какво си видял ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, има, има. Acura EL - предлагана е само за Канада. Вижте в гугъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми се бъгна браузъра. Моля някой да изтрие настоящия пост!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно Acura EL e, както каза ADH.http://en.wikipedia.org/wiki/Acura_EL - второ поколение.Даже и цвета е същия като на тази от снимката, но е с черен кожен салон:http://en.wikipedia.org/wiki/File:Acura_1.7EL.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко :D жалко , че не са я предлагали с по-сериозни двигатели каквато е тенденцията в Акура :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ще му кажа "Честито балък"...

Е, вече можеш да го направиш. :rolleyes:Много добри впечатления от хората в пловдивския дилър на Бултрако. Направиха всичко възможно (не е ли логично) да ми продадат автомобила и успяха.Дали съм се "набълбукал" или не времето ще покаже.С това темата се изчерпа. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега Петков,Имаш ли вече снимки (интериор/екстериор) на конкретния екземпляр?Имам малко впечатления от американското купе на 7-мата генерация Сивик, но не знам тези как са. Ако са сходни, колицата е направо пушка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна каква беше спазарената цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна каква беше спазарената цена?

Съвсем леко надолу от обявената + каско за една година.Има и гаранция 6 месеца, но параметрите й са ми неизвестни все още :)Направиха и леко обслужване на момента - масло и филтри.Двигател, интериор и ходова част са OK.Външния вид за дилетанти като мен също си е добър, но според един приятел - pro от бранша - който който беше с мен не е - некадърно пребоядисани детайли, както и непребоядисани с козметични драскотини. Той всячески се опита да ме откаже от покупката.Аз обаче го исках тоя автомобил и ей на.Върнахме се до София без проблеми, а стрелката не бензина не мръдна от max.На окло 120,130 излизат едни мноо фини вибрации във волана - почти неусетни.Надявам се да е от кофти гуми. :) Друго заега няма.Или пък така да предава неравностите по пътя електическия усилвател на волана. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки не ми се качват докато не си стане и "де юре" моя.Нищо особено не е, Километрите са 50 000.Имаше и оферта за Acord 7 за 17K и нещо, но предвид тенденцията с горивата си исках Civic и туйто.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...