Jump to content
NANI

Вече съм един от вас :D

Recommended Posts

Здравейте, току що ми доставиха една сребриста "англичанка"(исках японски седан, aмa много исках) 1,5 V-tec,ще я регистрирам другата седмица,а до тогава ще я заведа да и залепят тавана,защото беше увиснал ;) Някой ще сподели ли освен смяна на масло и ремъци какво друго трябва да направя,има ли слаби места по окачването и изобщо с макферсон ли е,че даже и това не съм погледнал още :) Колкото до мотора..... не бях карал нищо подобно,никога не съм очaквал, че 1.5 мотор е способен на такова нещо ;)

Редактирано от NANI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за тавана не изненада никой :) По-бих се изненадал ако не е увиснал . Не е макферсон! Слабо място на окачването е задните големи тампони ... както при всички подобни Онди. Ама то не е гаранция, че няма да има някой шарнир или малък тампон за смяна. Ама все пак стара кола все ще има нещо да се смени. Също слабо място предните амортисьори. Ако в големите студове ти увисне едната страна на предницата и стане като каруца не се шашкай ... просто амортисьорите са за в коша ;) Този 1.5 е доста приятен за каране, защото има доста прилични ниски обороти. За сметка на това високите са скопени ама за нормално каране е добре. Доста икономичен двигател (то в същност за това е създаден). Честито и безаварийно ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията,иначе колата не издава никакъв притеснителен шум при преминаване през неравности :),а колкото до амортисьорите и тези задни тампони- какви цени имат горе долу?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам да ти е честита новата придобивка. Да се кефиш много на Витечето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мерси,може би се прецаках,но това е живота,трябва си рискове до сега дори не се бях качвал в хонда,пък аз взех,че направо си купих :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега с много здраве да си я караш и много безаварийни километри ти желая. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,дано да е така,защото ми писна да оправям предници на аудито,дано англичанката е по-сполучлива :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, на теб ти е писнало да оправяш предница на Ауди, а аз какво да кажа като на 6м ремонтирах преден и /или заден мост на Рено? Със същото каране моята англичанка, която е като твоята м/у впрочем, не съм пипнал нищо по ходовата част. Егати якото животно! Като я купувах отидох в сервиз с продавача и хората там се чудеха как така се продава кола без никакъв проблем по окачването :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега за колата! Я кажи сега, кога ще я видим, коя година е? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е, много безаварийни ;) Погледни задните големи тампони. Има доста голяма вероятност да са напукани (защото може би са оригиналните). Общо взето това е нещо, което се сменя на 5-10 години :) Цената е 70-80лв на тампон(оригинален). Не си се прецакал, защото това е Honda. Вярно, правена в Англия, но е Honda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мерси,може би се прецаках,но това е живота,трябва си рискове до сега дори не се бях качвал в хонда,пък аз взех,че направо си купих :lol:

Първо да ти е честита и много безаварийни километри.За прецакването НЕ си 99% съм сигурен. Направих същото като теб ама с Акорд преди четири години и не съм съжалил и за миг и това е истина :lol: От фен на немците от BMW сега вече съм 99% процента сигурен каква ще ми е следващта кола - Хонда ако някой има смелостта да се усъмни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, с тоя разход,който дава мисля,че ще преживея някой и друг ремонт :lol: Иначе колата е '98-ма година,като изключим тавана интериора и е отличен- 4 ел. стъкла,климатик с регистрацията ми излиза 4000 лева,барабар с обслужването,винетки и т.н. :lol: Като я регистрирам ще я снимам ,въпреки че всички сте виждали сива англичанка от 98-ма година :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,колега и много безаварийни километри :lol: Като един лек минус само бих отбелязал,че неравностите по пътя се усещат бая в купето...Иначе за този двигател съм чувал доста добри отзиви и според мен не си се прецакал :lol: Ще чакаме снимки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Съвета ми е да й смениш маслото в скоростната кутия с Honda MTF, за да нямаш ядове после.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това масло? Колко пари да приготвя и намира ли се лесно? Ама как нахално питам ,а? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това масло? Колко пари да приготвя и намира ли се лесно? Ама как нахално питам ,а? :lol:

Най-добре да ти го сменят в Бултрако към 50лв ми излезе на мен с труда. Honda MTF(Manual Transmision Fluid) е маслото. Но ако го сменяш задължително с това на Хонда.Иначе предполагам могат да ти го пратят и с колет, аз така от тях съм поръчвал коректор за боя. Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито колега,да си я караш дълги километри.Наистина много икономичен мотор имат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A също искам да ви питам за оплътненията около вратите,някъде четох,че били слабо място,какво е решението на този проблем,ако се появи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и със здраве да си я караш!Аз вече 3,5 години я карам ,същия мотор и няма никакъв дерт.Е сменял съм амортисори задни ама се налагаше,и предно стъкло незнам от какво се счупи но не е болка за умиране:).Относно тампоните съм сменял и тях 50 лв беше бр. А има един филтър зад жабката, малко смотано се сваля но го има,смени и него.Успех:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Безаварийно занапред и да се радваш на колата, така както всички в този форум :worthy:Филтърът на купето е хубаво да не го забравиш, че ще почнеш да се оплакваш от запотяване вътре в колата.

Редактирано от Bai_Georgi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо обаче нещо не мога да се отпусна в тази кола,струва ми се някак нежна незнам защо,все едно,че всеки момент нещо ще се счупи и я карам като новобранец ,повече от 90 не и вдигам :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,все забравям да ви попитам нещо-тъй като съм от едно село до Петрич а тук,както и в самия град хондиите са голяма рядкост въобще не знам от къде мога да си взема някакви части(ако се наложи).Незнам до колко е сполучлива покупката ми,ама поне се различавам от останалите в движението- основно немски коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не те притеснява. Да не се и налага, но информация за надеждни части на горе/долу нормални цени има тук във форума. Относно колко е сполучлива покупката сам ще прецениш след време. За пример такава сметка си дадох едва на втората година след покупката - качваш се зареждаш и караш.. та тук има нещо съмнително! Но и до днес е същата скука. Скука, която стои далеч докато си вътре в колата :ph34r: Сдържам се да напиша нещо за показателите на японския седан към който се беше насочил (със същия мотор!) но тази кола също е много добра. Безавариино каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,насочил се бях към японски седан,но тогава все още не бях продал аудито, когато го продадох такъв седан с V-tec не открих :ph34r: Надявам се само,че англичанката ще е по-надеждна от аудито,за сега знам само,че е по-икономична и динамична :ph34r: Също така съм забелязал,че сивика има по-тежък волан(не,че ми пречи),но на аудито ми беше по-лек волана за въртене,притеснява ме да не би да има проблем,но за сега не съм чул никакви странни шумове само едно леко скърцане отзад :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,насочил се бях към японски седан,но тогава все още не бях продал аудито, когато го продадох такъв седан с V-tec не открих :ph34r: Надявам се само,че англичанката ще е по-надеждна от аудито,за сега знам само,че е по-икономична и динамична :ph34r: Също така съм забелязал,че сивика има по-тежък волан(не,че ми пречи),но на аудито ми беше по-лек волана за въртене,притеснява ме да не би да има проблем,но за сега не съм чул никакви странни шумове само едно леко скърцане отзад :ph34r:

Ако скърца при неравност при дупки и т.н., значи задните големи тампони са за смяна. И при мен беше така, сега като ги смених няма скърцане. Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът и при мен е по-тежичък, винаги е бил такъв. Като я купувах мислех, че има проблем с хидравликата, но не беше така. Части можеш да си поръчаш винаги и почти отвсякъде с куриер. За сервизите е по-сложен въпроса, те няма как да дойдат до вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварийна. Задните големи тампони само от Бултрако ! 70лв са. Ментета се сдухват много бързо и евтиното ти излиза скъпо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло МТФ само в бултрако излезе ми 62 лв и ми направиха преглед на колата безплатно по 19 лв литъра наливно и 15 лв за работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво от Бултрако,ама аз като съм от дивата индия,от къде да си намеря такова масло? Тук дори и един свестен майстор,който разбира от японски машини няма,основно немски "бегачки" карат,вчера смених маслото,сложих и Mobil 10/40,после видях,че май е правено в Турция:bow:Гледах и Castrol и той същата работа,май трябваше да послушам един зяпач,който ми каза да сложа някакво по-евтино английско.... Абе общо взето тежко е да имаш японски автомобил тук,където живея,но не съжалявам,че смених аудито с хонда :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво от Бултрако,ама аз като съм от дивата индия,от къде да си намеря такова масло? Тук дори и един свестен майстор,който разбира от японски машини няма,основно немски "бегачки" карат,вчера смених маслото,сложих и Mobil 10/40,после видях,че май е правено в Турция:bow:Гледах и Castrol и той същата работа,май трябваше да послушам един зяпач,който ми каза да сложа някакво по-евтино английско.... Абе общо взето тежко е да имаш японски автомобил тук,където живея,но не съжалявам,че смених аудито с хонда :wacko:

Звънни на Бултрако(София), кажи им, че искаш Honda MTF масло и да ти го пратят по куриер с наложен платеж и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се замислял за куриер,утре ще питам ,благодаря колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...