Jump to content
Васил Влахов

Една Плевенска Хонда полудя ....турбо сектата се увеличава

Recommended Posts

От днес турбо сектата се увеличи с още един член :D честито на колегата mi6ankin (Иван)....и честито на плевенската Хонда група за турбо возилото :D

Колата е Хонда Кончерто с Д16А9 (вече ТУРБО) и засега отзивите са само положителни ,макар че имаше малко доуточняване на настройките .

Много безаварийни му пожелавам на Иван и само радостни емоции с новата придобивка .... ии дано се надъха скоро да ъпгрейдва мотора. ето и малко снимки от мен ....

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито колега,да си я караш с кеф и да нямаш никакви проблеми с нея п.с. с тоя малък кулер скоро маи ще ъпгрейдва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и от мен честито,и радвам се,че ме послуша:D Много съскащи километри:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали знаеш... Кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф ! :D Безаварийни километри ти желая и с здраве да си я караш !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления! Сега долу горе колко коня е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... И какво налягане държи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,много безаварийни километрип.с. имах д16а8 турбо,колата вървеше много стабилно,бях много доволен,желая ти много щастие с колицата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали знаеш... Кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф ! :) Безаварийни километри ти желая и с здраве да си я караш !

То не ти прави кеф,ама и тва е като жена с големи цици,с времето увисват....ЧЕСТИТО И ОТ МЕНЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Плевен не се ли мият колите в коша :) това онова дето се продаваше тука ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Плевен не се ли мият колите в коша :lol: това онова дето се продаваше тука ли е ?

мият се но от Плевен до варна са 320 км през локви и незнам дали си минавал бяла попово влиза и в багажника

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съскащи километри и от мен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съскащи километри и от мен :D

поздрави и от мен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри ти пожелавам! Евала на Плевенската група! :DДай малко повече подробности, с какви карантии е мотора, на какво налягане, мерихте ли я на дино (Васил Влахов спомена нещо за настройки).. :D А и ако имаш снимки на самия автомобил, също са добре дошли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора засега е сток Д16А9(като изключим ,че е с турбо :D )..няма нищо сменено по него. Кара се на близо половин бар налягане-толкова успяхме да докараме с тази генерация и крайно гърне. Мисля,че след смяната им ще има още малко подобрение...Колата не сме я качвали на дино и не знаем какви кончета е в момента....само засега знам,че Иван е доволен от поведението на колата плюс,че вече има победа над Волво С80 ....за други жертви не знам :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е болест, която те полазва и трови кръвта във вените ти с нейния бензинов дъх, излизащ измежду металните устни на 100-октановата й усмивка! :censored: :censored: :censored:Ай честито и много 100 октанов изгорен по родните пътища и писти :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и от мен.И да не забравиш да кажеш колко кончета е като мине през дино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво става с хондата ???

за сега е добре, страх ме е да да кажа по добра оценка ,за да не дръпна дявола за опашката и да ми се случи нещо лощо .Нямам парички за да я кача на диното, но и това с времето си.Но като цяло много е приятна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като събереш парички,смени първо генерацията и крайното гърне,ако не си го направил вече де,колата ще тръгне доста повече,нищо чудно и да ти се качи налягането :dry: .С какъв съединител караш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и аз имам същия мотор,но без турбо.Поздравления от мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като събереш парички,смени първо генерацията и крайното гърне,ако не си го направил вече де,колата ще тръгне доста повече,нищо чудно и да ти се качи налягането :) .С какъв съединител караш?

генерацията и крайното гърне са сменени но преди това та с две думи гърнето доста задържа генерацията е на ф.50 но аз съм възрастен човек и съм доволен и на това,съединителя е нов но обикновен но по голямата част от карането ми е пенсионерско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много добре изглежда, а в момента къде по-точно в Плевен може да се види, че искам да я снимна оттук- оттам :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години на всички фенове, живи и здрави бъдете! Опитах се да пиша ЛС на колегата с Кончертото, обаче нещо се е бъгясало и не успях. Понеже и аз съм се захванал със същата работа на моето Кончерто може ли да помоля за снимки как е станало с предната броня и кулера? Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята на целия проект,започна някаде 2009г.Първо от д15б2 стана д16а9post-5488-0-49089300-1325824178.jpgpost-5488-0-30314400-1325824258.jpgПосле, след една година като се понакефих на д16ката към края на 2010г Policeman ми вкара една муха в главата и се започна отново, ;Размисли и страсти от господин Вучков;-ще слагаме охлюв.Да ама какъв, оригинален турбо кит на GReddy- който е доста скъп или евтиния вариянт събран от тук от там.Да евтин ,евтин еми ако охлювът се окаже ;гол охлюв;- х.й, и хайде на вариянта GReddypost-5488-0-64713800-1325826009.jpgpost-5488-0-27112100-1325826036.jpgpost-5488-0-81305300-1325826044.jpgИзмина още една година и май и на нея се накефих ,но реших да видя какво има все пак под капака .Та декември 2011 хайде на разходка до Шумен post-5488-0-11897500-1325826416.jpgТова е моята одисея-;нищо не се знае латино сериялът може и да продължи,;

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

124kw-166кс на колелата.Добър резултат :) .Ще споделиш ли на какво налягане си и с какви дюзи.Сложи някоя снимка с монтирана броня и на интериора,все пак си първия в БГ с турбо Concerto.Пожелавам ти много безаварийни и съскащи км :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня с червения гащиризон ,какво рови там :D :D :D ? Дюзите са си стокови 240

Редактирано от kleni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня с червения гащиризон ,какво рови там :D :D :D ? Дюзите са си стокови 240

Аз съм зад него и го.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да не е кончертото, с което идвахте до Шумен Ивко като настройва на Полицая 4-тата генерация? :rolleyes:

Редактирано от Ростислав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се заинтересовах от налягането на колата :) Предполагам е доста ниско и се извинявам ако пише по нагоре просто не го видях, но с каква електроника кара колата ???

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целият кит е Греди,вкл. електрониката.Кара се на 0.5 бара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интерестно... далеко си иначе щях да те замеря с една атмосферна машина :)

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...