Jump to content
enigma

Проблем с компресията

Recommended Posts

Колеги ,след като H22 -ката ми не издържа към 12к оборота се наложи да отворя мотора и да сменя изкривените изпускателни клапани.Въпреки ,високите обороти беше прехвърлила само два зъба на ремъка и всичко останало си беше на място :D -нямаше излишни части в картера.Държа да отбележа че колата ми е 1991 година и се очаровах от състоянитето на лагерите и сигментите.Ревизирах си целия мотор -лагери ,сигменти,гумички на клапани ,гарнитури и тн.След като и клапаните бяха напаснати ,колата се сглоби и подкара лекичко както учат дебелите книги.Сега обаче има проблем след 1600-1700км пробег ,които не мога да разгадая и затова реших да споделя.Моля да няма излишни коментари ,а само такива които ще ми помогнат малко или много.Колата започна да "работи" на 3 цилиндара ,или по-скоро да прекъсва 1 цилиндар.Като свалих свеща е много черна - но не и мокра(това само на 1 цилиндар,другите са си ОК).Когато извадя кабела на въпросния първи цилиндар работата на колата се влоши повече-значи там все пак си има някакво искрене .Смених свеща -същото,смених кабела -същотоКогато карам колата на някаква предавка и отнема газта тя започва да придърпва.Във високите почти не се личи проблема,колата си дърпа смело .Не харчи масло ,не надува маркучите не харчи повече гориво.Закарах колата да се замери компресията-и уви на 1 цилиндар е едва 10.Интересното е че когато сложиха малко масло за уплатняване не се вдигна кои знае колко -към 11.Днес свалих главата-горивната камера на 1 цилиндар е катранено черна ,както и буталото.Другите камери и бутала са още чисти от лъскането което направих когато я отворих за първи път.Там има проблем -въпроса е какво не е наред.Налях със газ за горене камерите и буталата-няма никакво изпускане,или поне аз очаквах ,че от такава разлика в компресията ще е доста видима,но не . Забравих да напиша ,че проверихме хлабината на клапаните 2 пъти.Мисля си ,ако са се завъртяли ключовете на сигментите на 1 цилиндар в една посока щеше да има изтичане на газта,която налях много бързо.Какво мислите вие...? :shifty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм специалист, как е инжектора на този цилиндър и електрониката преди него :shifty:. Ако беше проблема само компресията проблема можеше да е от недобре напасване на леглата на клапаните :).Стори ми се преди време че корселина разтваря по добре нагарите. Ще ми е много интересно ако пробваш(разбира се ако е безопасно за двигателя) но определено наливай смело газ за да разтвори образува ли я се нагар който може да е стигнал и до сегментите. дано да не е стигнал до маслените че ако са така тънки както на сивика ми би трябвало направо да се хапеш отзад :D (лесно спичат)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алоууу къв нагар по сегментите кви пет лева ?!?!? Нали мотора на 1500км след ремонт ...Относно дюзата намери някой колега с такъв Прелюд и пуснете твоята дюза на неговия мотор да видиш дали не е запушена и да "пикае". На 2-3-4 колко ти е компресията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата започна да "работи" на 3 цилиндара ,или по-скоро да прекъсва 1 цилиндар.Като свалих свеща е много черна - но не и мокра(това само на 1 цилиндар,другите са си ОК).

А когато ти прехвърли зъби ремъка, на въпросният първи цилиндър ли бяха най "качествено" изкривени клапаните ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същият проблем на ЦРХ-а Б18Ц6 , само че не съм мерил компресията , единият ми цилиндър се губеше но не на цяло , сменях свещите , сменях кабелите , поръчвах ново делко от интегра комплект с капачката с кебелите и т.н.пълен комплект , свалих резервоара , сменихме и бензиновата помпа , сменях компютъра , абе направо ме заболя главата да сменям и все така единият цилиндър работи на 50% + - . Накрая познай , направо неможах да повярвам , звънях на кой ли не , приятели познати абе на много хора докато дойде реда и на Омбре . Звъннах му обяснявам му какво съм сменил , и той направо ми вика провери цетките на инжекторите , свалям аз инжекорите вземам въпросният инжектор от полу неработещият цилиндър и ЖОКЕР , свалям внимателно цетчицата и пробвах да духна с уста през нея но курец , немога , издуха ми се бузите като на автобусен шофьор пикучният мехур :lol: , но не пуска въздух шибаната цетка , свалям другата цетка на съседният инжектор и през нея си дишам спокойно. Викам охоооо жив и здрав да е бате Омбре , свалих всичките цетки на всички инжектори , смених с други и колата направо си заспа . Толкова излишни кинти и толкова нерви изхабих и накрая да излезе от такова дребно проблемче което се отстранява за 5 мин..Значи през въпросните цетки трябва да можеш да си духаш без проблем , запънат ли ти , да ти се издуят бузите и въздуха да минава трудно ги махай , не ги почиствай , по добре ги махай , защото са от много финна цетчица и най вероятно няма да може да се почистят.Дано да си отстраниш проблема ,провери въпросните цетки :D Айде успех :)

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,след като H22 -ката ми не издържа към 12к оборота

.... :lol::) Как ги видя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

счупен сегмент или още по зле -бутало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разяснено.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разяснено.

Е колеги така ли ще прикючи темата ??? Моля ви се кажете същината на проблема, че ми стана много интересно а и със сигурност ще е полезно 1 ден :) Извинявам се за ОФФ-а ама :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно -крив клапан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крив клапан-да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разяснено.

Е колеги така ли ще прикючи темата ??? Моля ви се кажете същината на проблема, че ми стана много интересно а и със сигурност ще е полезно 1 ден :) Извинявам се за ОФФ-а ама :P
Имах друго в предвид, просто не се до изразих. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно -крив клапан

jivaka от втория опит позна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...