Jump to content
alekangg

Питане за Type-r

Recommended Posts

Здравейте, преди време бях питал за някои модели на Хонда, но така и не взех нищо. Стремях се към друг вид автомобил, но така и не се реших и на него. В момента карам малка и бърза кола, няма да казвам марка, японска е и е от рода на сивик 1,6 с 160 коня. Винаги съм харесвал typer-r, но не ми е харесвала цената и интериора. Иначе плюсовете са ясни, здрава и доста бърза. Сега съм намерил един сивик, който е на 130к км 2003год, има сложен допълнително диференциал на Kaaz и окачване, останалото си е серийно за модела. Чел съм доста, че поради голямата мощност на предно, има понякога проблеми с завиването. Точно затова се зарадвах, когато видях дифа. Потърсих във форума, но има доста малко информация за тези модели. Интересува ме как е мотора, знам че е хонда, но все пак има ли нещо, на което трябва да се обърне внимание при евентуална покупка? Ето и снимки.http://www.coches.net/honda-civic-20-ivtec-type-r-3p-gasolina-2003-en-pontevedra-25096858-covo.aspxhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2563/97705122104239736012942464237Hk007Nptw2pQPKg3UfS.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/1877/42080334815496674701294246434h6RYuT2d6uenJvGVYAh8.JPGБлагодаря предварителноЗабравих да кажа,че живея в Мадрид, колата ще се кара тук.

Редактирано от alekangg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,Не се радвай много за KAAZ-a,аз съм с такъв 1,5 WAY и е супер некомфортно за всекидневна градска употреба.Колегата policeman предполагам ще се включи,като собственик на такава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Драгич,включвам се и аз:D Първо добре дошъл във Бг.Форума на Хонда!;) Мотора е К20А2 и е страхотен агрегат.Аз имам същият и съм много доволен.При мен са 120000км. ,карам с 5W30 на Кастрол и грам не го пипа.Разхода е повече от приличен(да не кажа супер икономичен) градскоми даде последно 10.5/100-за сравнение Прелюда Н22А ми дава 12-14/100.Динамиката е страхотна,а ВТЕК-а е брутален:) Тази от снимката е фейслифтова,което ще рече с по-новото табло и лупи на фаровете.Цената е добра,като имаш в предвид,че само дифа е към 1000лв.(може и повече да е),а читаво окачване от 1000$ на горе.Седалките са много удобни и не изморяват.Недостатък е радиуса на завиване-малко са куци в това отношение 7Ген.Може би защото правя сравнение с 4WS при Прелюда:D .Автомобила си заслужава,ще останеш доволен;) За сега мога само суперлативи да изкажа за колата.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори.policeman кажи нещо за този диф на кааз. Собственика, каза, че дава и оригиналният, но както видях, един колега писа, че не е добре с него... Някой може ли да даде точни данни за ускорението. Гледам пише 6,8с и за по-новият модел го дават 6,6, а той е по-тежък..Как става това? Разхода ще ми е перфектен, като гледам, дори да е малко повече. Никой не каза, къде трябва да се наблегне при гледането. Интересува ме нещо около мотора, понеже той е по-специфичен. Четох, че е малко слаба от към спирачки. Предполагам, че е стабилна. Най-вече държа в една кола, да ускорява и да е стабилна.

Редактирано от alekangg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За диференциала не мога да кажа нищо,че не съм слагал таъв.Колегите да кажат за него.Спирачките са повече от добри,поне при мен е така-незнам кой твърди,че не са добри:D Тайп-Р -а ми спира много по-добре от всички Хонди,които съм сменил.Ускорението е добро по спомени мисля беше 6.6,а на JDM версията,която е 220к.с. е 6.4.Но това е малко относително:) Гледай дали държи стабилен празен ход мотора.Няма нищо специфично друго около този мотор освен,че е с верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че има хондови мотори с верига! Още по-добре. Относно дифа, съм разбрал погрешно, мислех, че и двамата с Dragi4 имате такъв. Относно спирачките освен, че съм виждал оплаквания, сравнено с други коли от същия клас е най-зле. Примерно меган турбо, фокус турбо, мазда 3 мпс. Но все пак, не е болка за умиране.

Редактирано от alekangg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,Не се радвай много за KAAZ-a,аз съм с такъв 1,5 WAY и е супер некомфортно за всекидневна градска употреба.Колегата policeman предполагам ще се включи,като собственик на такава :D

Ще обясниш ли малко повече, какво имаш предвид? Винаги съм си мислел, че е голям плюс, все пак на коли с предно и над 200 коня, слагат фабрично дифове. Защо не е удобен? :):D
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал ли си колата която смяташ да купиш и знаеш ли какво точно е LSD-то на KAAZ с което ти я продават.Моят както ти писах е 1,5 WAY състезателен "шпер".При леко навит волан независимо от скороста с малка или равна газ "шпера" е в някакъв си негов незаключен режим и блъска зверски на вътрешните карета,при маневра на място или тръгване с навит волан се чува тракане като на разбити карета.Ей това му е неудобството :D За предимствата няма да говоря :) като даваш газ в завоя дръж яко волана :D Иначе аз нямам Type R,просто Хондичка на предно.За спирачките:карал съм с подобни и си спират ;),но не са връх на сладоледа(300мм дискове).Мегана и Форда ,както и много още коли на подобни коне са с 4 бутални апарати.Това е от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе плюйте ме ама как аджеба ви харесват тея англииски тролейбуси при положение ,че на пазара се предлага и това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11272390843401086&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал колата, дифа е КаазDBH2020Code no 71243-453 1.5 wayЩе трябва да слагам оригиналния май..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 ти е казал съвсем точно за KaaZ 1,5 way. Аз бях със същия и не издържах, въпреки че не карам колата често. Ако ще си я караш като градска кола, по-добре си върни оригиналния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 ти е казал съвсем точно за KaaZ 1,5 way. Аз бях със същия и не издържах, въпреки че не карам колата често. Ако ще си я караш като градска кола, по-добре си върни оригиналния.

Еми покарай я :)и реши дали те кефи.Поздрави!пп Колата от линка в Мобиле е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в завой не ми харесва шпера, 'бута предницата', дърпа ти волана, поведението при завиване е доста неестествено. Вярно, че по-рано можеш да настъпиш газта, но според мен не си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е доста далеч от мен и затова исках да знам струва ли си предварително. Явно дифа, не струва и трябва да го сменям, а това са пак пари.. Също трябва да купувам други амортисьори или да карам с оригиналните, понеже единия преден имал проблем KW били. Иначе най-хубавото от всичко е, че е на голям зор човека и приема моята кола и доплащане от моя страна. Вчера ми каза една сума, за моята кола, но днес е увеличил оценката и съм доволен вече. Ще помисля и ще пиша, ако е взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе плюйте ме ама как аджеба ви харесват тея англииски тролейбуси при положение ,че на пазара се предлага и това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11272390843401086&f1=details

ако се разсъждава трезво-няма кой да те плюе,всеки знае,че само К20-то е ценно,оттам на татък е ебати кошницата тази кола,само фанатизирани фенове могат да я хвалят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да питам, къде се произвеждат тези сивици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тоя който си посочил във линковете е европейски , сглобяван в Англия , но има и такива JDM , но са само с десен волан сглобявани в Япония . Съответно Япоските превъзхождат Англиските по доста параграфи , като най малкото са с 20 коня по силни :shifty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко доуточнение: Сивик 7а ген, 3 врати хечбек е правен единствено и само в Англия, специално 3 врати Хечбека си е и английска разработка. Независимо дали за Европа, дали за САЩ или Япония е продавана, независимо дали е била с D14 или K20 (Type R), 3 вратata 7-a gen. е правена само в Англия. Но специално за Японкя, Type R-a (в друг вариант не е предлаган там този 3 врати хечбек) японците въпреки че са го внасяли от Англия, са го доработвали и пипвали оттук - оттам. Така, че дори и JDM-ската Civic Type R си е реално английска хонда, с "японски тунинг" (по-мощна версия на мотора, за япония е предлагана с червени Рекаро седалки, с които евро версията е предлагана само и единствено през 2003-а година - юбилейния модел по повод 30 години Сивик, още някои дреболии, като например че за япония е предлаган бял ьвят, а за европа не и т.н.).PS: съдейки от снимките които предостави момчето на интериора.... тази шофьорска седалка неграмотно кърпена ли е или просто ме лъжат очите (май е първото) и този претапициран волан (също кофти изпълнение), говори за кола на немалко пробег или най-малкото немърливо ползвана. Имай си едно на ум при огледа, мирише ми на здраво юркана кола.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се зачудих какво е това на седалката. Собственика е писал, че имала износване на волана, но не знаех, че е пипан. Не знам защо, все пак 2003 и 130к звучат съвсем нормално, още повече, че града в който е колата, е по-малък от Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...