alekangg 0 #1 Публикувано 5 Януари, 2011 (Редактирано) Здравейте, преди време бях питал за някои модели на Хонда, но така и не взех нищо. Стремях се към друг вид автомобил, но така и не се реших и на него. В момента карам малка и бърза кола, няма да казвам марка, японска е и е от рода на сивик 1,6 с 160 коня. Винаги съм харесвал typer-r, но не ми е харесвала цената и интериора. Иначе плюсовете са ясни, здрава и доста бърза. Сега съм намерил един сивик, който е на 130к км 2003год, има сложен допълнително диференциал на Kaaz и окачване, останалото си е серийно за модела. Чел съм доста, че поради голямата мощност на предно, има понякога проблеми с завиването. Точно затова се зарадвах, когато видях дифа. Потърсих във форума, но има доста малко информация за тези модели. Интересува ме как е мотора, знам че е хонда, но все пак има ли нещо, на което трябва да се обърне внимание при евентуална покупка? Ето и снимки.http://www.coches.net/honda-civic-20-ivtec-type-r-3p-gasolina-2003-en-pontevedra-25096858-covo.aspxhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2563/97705122104239736012942464237Hk007Nptw2pQPKg3UfS.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/1877/42080334815496674701294246434h6RYuT2d6uenJvGVYAh8.JPGБлагодаря предварителноЗабравих да кажа,че живея в Мадрид, колата ще се кара тук. Редактирано 5 Януари, 2011 от alekangg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 5 Януари, 2011 Здрасти,Не се радвай много за KAAZ-a,аз съм с такъв 1,5 WAY и е супер некомфортно за всекидневна градска употреба.Колегата policeman предполагам ще се включи,като собственик на такава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #3 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) Благодаря Драгич,включвам се и аз Първо добре дошъл във Бг.Форума на Хонда! Мотора е К20А2 и е страхотен агрегат.Аз имам същият и съм много доволен.При мен са 120000км. ,карам с 5W30 на Кастрол и грам не го пипа.Разхода е повече от приличен(да не кажа супер икономичен) градскоми даде последно 10.5/100-за сравнение Прелюда Н22А ми дава 12-14/100.Динамиката е страхотна,а ВТЕК-а е брутален Тази от снимката е фейслифтова,което ще рече с по-новото табло и лупи на фаровете.Цената е добра,като имаш в предвид,че само дифа е към 1000лв.(може и повече да е),а читаво окачване от 1000$ на горе.Седалките са много удобни и не изморяват.Недостатък е радиуса на завиване-малко са куци в това отношение 7Ген.Може би защото правя сравнение с 4WS при Прелюда .Автомобила си заслужава,ще останеш доволен За сега мога само суперлативи да изкажа за колата. Редактирано 5 Януари, 2011 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekangg 0 #4 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) Благодаря за бързите отговори.policeman кажи нещо за този диф на кааз. Собственика, каза, че дава и оригиналният, но както видях, един колега писа, че не е добре с него... Някой може ли да даде точни данни за ускорението. Гледам пише 6,8с и за по-новият модел го дават 6,6, а той е по-тежък..Как става това? Разхода ще ми е перфектен, като гледам, дори да е малко повече. Никой не каза, къде трябва да се наблегне при гледането. Интересува ме нещо около мотора, понеже той е по-специфичен. Четох, че е малко слаба от към спирачки. Предполагам, че е стабилна. Най-вече държа в една кола, да ускорява и да е стабилна. Редактирано 5 Януари, 2011 от alekangg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #5 Отговорено 5 Януари, 2011 За диференциала не мога да кажа нищо,че не съм слагал таъв.Колегите да кажат за него.Спирачките са повече от добри,поне при мен е така-незнам кой твърди,че не са добри Тайп-Р -а ми спира много по-добре от всички Хонди,които съм сменил.Ускорението е добро по спомени мисля беше 6.6,а на JDM версията,която е 220к.с. е 6.4.Но това е малко относително Гледай дали държи стабилен празен ход мотора.Няма нищо специфично друго около този мотор освен,че е с верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekangg 0 #6 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) Не знаех, че има хондови мотори с верига! Още по-добре. Относно дифа, съм разбрал погрешно, мислех, че и двамата с Dragi4 имате такъв. Относно спирачките освен, че съм виждал оплаквания, сравнено с други коли от същия клас е най-зле. Примерно меган турбо, фокус турбо, мазда 3 мпс. Но все пак, не е болка за умиране. Редактирано 5 Януари, 2011 от alekangg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekangg 0 #7 Отговорено 5 Януари, 2011 Здрасти,Не се радвай много за KAAZ-a,аз съм с такъв 1,5 WAY и е супер некомфортно за всекидневна градска употреба.Колегата policeman предполагам ще се включи,като собственик на такава Ще обясниш ли малко повече, какво имаш предвид? Винаги съм си мислел, че е голям плюс, все пак на коли с предно и над 200 коня, слагат фабрично дифове. Защо не е удобен? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 5 Януари, 2011 Карал ли си колата която смяташ да купиш и знаеш ли какво точно е LSD-то на KAAZ с което ти я продават.Моят както ти писах е 1,5 WAY състезателен "шпер".При леко навит волан независимо от скороста с малка или равна газ "шпера" е в някакъв си негов незаключен режим и блъска зверски на вътрешните карета,при маневра на място или тръгване с навит волан се чува тракане като на разбити карета.Ей това му е неудобството За предимствата няма да говоря като даваш газ в завоя дръж яко волана Иначе аз нямам Type R,просто Хондичка на предно.За спирачките:карал съм с подобни и си спират ,но не са връх на сладоледа(300мм дискове).Мегана и Форда ,както и много още коли на подобни коне са с 4 бутални апарати.Това е от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #9 Отговорено 5 Януари, 2011 Абе плюйте ме ама как аджеба ви харесват тея англииски тролейбуси при положение ,че на пазара се предлага и това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11272390843401086&f1=details Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekangg 0 #10 Отговорено 5 Януари, 2011 Не съм карал колата, дифа е КаазDBH2020Code no 71243-453 1.5 wayЩе трябва да слагам оригиналния май.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #11 Отговорено 6 Януари, 2011 Dragi4 ти е казал съвсем точно за KaaZ 1,5 way. Аз бях със същия и не издържах, въпреки че не карам колата често. Ако ще си я караш като градска кола, по-добре си върни оригиналния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #12 Отговорено 6 Януари, 2011 Dragi4 ти е казал съвсем точно за KaaZ 1,5 way. Аз бях със същия и не издържах, въпреки че не карам колата често. Ако ще си я караш като градска кола, по-добре си върни оригиналния.Еми покарай я и реши дали те кефи.Поздрави!пп Колата от линка в Мобиле е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #13 Отговорено 7 Януари, 2011 И в завой не ми харесва шпера, 'бута предницата', дърпа ти волана, поведението при завиване е доста неестествено. Вярно, че по-рано можеш да настъпиш газта, но според мен не си заслужава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekangg 0 #14 Отговорено 7 Януари, 2011 Колата е доста далеч от мен и затова исках да знам струва ли си предварително. Явно дифа, не струва и трябва да го сменям, а това са пак пари.. Също трябва да купувам други амортисьори или да карам с оригиналните, понеже единия преден имал проблем KW били. Иначе най-хубавото от всичко е, че е на голям зор човека и приема моята кола и доплащане от моя страна. Вчера ми каза една сума, за моята кола, но днес е увеличил оценката и съм доволен вече. Ще помисля и ще пиша, ако е взема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #15 Отговорено 7 Януари, 2011 Абе плюйте ме ама как аджеба ви харесват тея англииски тролейбуси при положение ,че на пазара се предлага и това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11272390843401086&f1=detailsако се разсъждава трезво-няма кой да те плюе,всеки знае,че само К20-то е ценно,оттам на татък е ебати кошницата тази кола,само фанатизирани фенове могат да я хвалят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekangg 0 #16 Отговорено 7 Януари, 2011 Забравих да питам, къде се произвеждат тези сивици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #17 Отговорено 7 Януари, 2011 Англия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #18 Отговорено 7 Януари, 2011 Точно тоя който си посочил във линковете е европейски , сглобяван в Англия , но има и такива JDM , но са само с десен волан сглобявани в Япония . Съответно Япоските превъзхождат Англиските по доста параграфи , като най малкото са с 20 коня по силни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #19 Отговорено 7 Януари, 2011 (Редактирано) Леко доуточнение: Сивик 7а ген, 3 врати хечбек е правен единствено и само в Англия, специално 3 врати Хечбека си е и английска разработка. Независимо дали за Европа, дали за САЩ или Япония е продавана, независимо дали е била с D14 или K20 (Type R), 3 вратata 7-a gen. е правена само в Англия. Но специално за Японкя, Type R-a (в друг вариант не е предлаган там този 3 врати хечбек) японците въпреки че са го внасяли от Англия, са го доработвали и пипвали оттук - оттам. Така, че дори и JDM-ската Civic Type R си е реално английска хонда, с "японски тунинг" (по-мощна версия на мотора, за япония е предлагана с червени Рекаро седалки, с които евро версията е предлагана само и единствено през 2003-а година - юбилейния модел по повод 30 години Сивик, още някои дреболии, като например че за япония е предлаган бял ьвят, а за европа не и т.н.).PS: съдейки от снимките които предостави момчето на интериора.... тази шофьорска седалка неграмотно кърпена ли е или просто ме лъжат очите (май е първото) и този претапициран волан (също кофти изпълнение), говори за кола на немалко пробег или най-малкото немърливо ползвана. Имай си едно на ум при огледа, мирише ми на здраво юркана кола. Редактирано 7 Януари, 2011 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekangg 0 #20 Отговорено 8 Януари, 2011 И аз се зачудих какво е това на седалката. Собственика е писал, че имала износване на волана, но не знаех, че е пипан. Не знам защо, все пак 2003 и 130к звучат съвсем нормално, още повече, че града в който е колата, е по-малък от Варна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове