Jump to content
FuckHonda

d15b2

Recommended Posts

Някакви идеи какво се случва с горенето.

Богата смес - ламда

На свободен ход загряла мирише на бензин през аспуха

Течове няма по резервоара и магистралите

Катализатора не съм го махал :lol:

Градско сменям под 3 хиляди оборота

За пояснение 5 генерация 95та година.

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Ламбда сонда.2.Дебитомер.3.Кофти бензин.4.Темп.датчик.5.Каране на къси разтояния6. Регулатор на налягането на бензина7. `Пикаеща/и/ дюза /и/ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомер хонда няма. За друг датчик "чека" ще свети.Колега,откачи ламбдата от буската и да светне чека няма страшно.Колата може да омуднее,но виж как ще да е положението с миризмата и разхода и пиши пак :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е само това

А една ламбда сонда колко ще струва да се подготвя психически

и къде във Варна правят кадърно диагностика и разбират от Хонди, моля ви колеги помогнете :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,а чека свети ли? Откачи си сондата както ти казах и ако се пооправи разхода е на добре.А читава диагностика има един варненски колега,ама нещо не ги намирам координатите му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А една ламбда сонда колко ще струва да се подготвя психически

40-60 lv. Зависи от марката , има и малко по -скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дам на контакт свети чека и изгасва след 2-3 секунди, тогава паля и повече не светва.Утре по светло ще откача ламбдата и ще покарам няколко дена така да видя как е разхода.Възможно ли е компютъра да е насъбрал някакви грешки още от преди да я купя :lol:

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не свети значи няма такива. Тая лампа е за това-ако има грешка да светне.98% залагам на ламбдата. Тя с времето "омуднева", но докато набие грешка минава доста време. На 3та кола около нас/2 на брат ми и едната на майстора на баща му/. Та и там така се получаваше-смърди и харчи много. С откачането на сондата проблема се реши почти.Е после вече след слагането на газовите и вървежа се оправи.п.п.Теро ти го е казал-от 60 кинта нагоре за нова сонда :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А читава диагностика има един варненски колега,ама нещо не ги намирам координатите му.

MIYAMOTO. Казва се 0878977123-Дидо намира се до Метро.Това намерих в нета за него. Всички негови посетители са доволни. :) Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема ти идва от сондата и катализатораПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтри сменял ли си? ии иди при миамото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пък проблема идва или от пренатегнати клапани, или (за пореден път) от грешно зацепен ремък.Ако е от ламбдата чека ще светка извънградско след поддържане на едни и същи обороти за известно време. Градско при динамично шофиране ецу'то почти не я "поглежда" нея, следи главно другите датчици по мотора.Другите варианти за повишен разход (но не чак толкова драстичен де) са задръстен горивен филтър, кофти свещи, запушен регулатор както каза колегата горе и разни други дреболии. Помисли първо правил ли си нещо свързано с по-главните възможни проблеми и след тва ще го мислим... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги вазможно е и мап-сензора да е скапан или да има спукан маркучна мапа,потанчиометара на дросела да дава лъжлива информациа на компа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...пипал ли си делкото??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проверили си маслото,защото може бензина да се меша с маслото,ако е като боза значи не е добре,но да не те плаша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...пипал ли си делкото??

Делкото не съм го пипалМаслото ми е чисто ( не меши за сега :cool: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има бензин в маслото значи са пропикали дюзите . На ровера Ф18А3 ми бяха пропикали дюзите и ми се дигна нивото на маслото ама след като ги промиха в ултразвукова вана се оправи проблема. Не сьм засичал обаче разхода защото карам на гас повечето време. А ти пробва ли да откчаиш ламдата за проба както те посьветваха колегите. Тогава компа ще задава усреднени стойности без нейното наличие и да видиш дали пак ще мирише на бензин зад ауспуха .

Колега проверили си маслото,защото може бензина да се меша с маслото,ако е като боза значи не е добре,но да не те плаша.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не забравиш накрая да споделиш каква е била причината :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мапа ти е до горивния филтар внего влиза едно вакомче и една букса .провери вакома да не е начепен или изваден :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda-та ходи на диагностика1. Смениха свещите и въздушният филтър2. Ламбдата беше умряла със старите свещи на тихи обороти, пробуждаше се на средни обороти след минутаCO-то беше 0.35; след смяна на свещите падна до 0.15 (при заводска норма - 0.10)3. След смяна на свещите сондата проработи и на тихи обороти4. Ще има нужда от реглаж на клапани, понеже 3ти и 4ти цилиндър не работят добре, особено на 3ти свеща беше почерняла ;)За сега мисля, че няма да разбера колко струва Ламбда сондата ;)

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и честито че си се оправил. Научих нещо ново как сондата се влияе от свещите и до какьв разход може да се стигне при скапани такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че майстора завъртя делкото посока "напред" след смяната на свещите. Може това да е помопгнало за CO-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...пипал ли си делкото??

Какво става ако е пипано делкото и не е центрирано правилно????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че майстора завъртя делкото посока "напред" след смяната на свещите. Може това да е помопгнало за CO-то

Колега и аз съм от Варна при кои ходи за диагностика и колко струва тая работа????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...