FuckHonda 20 #1 Публикувано 2 Януари, 2011 (Редактирано) Някакви идеи какво се случва с горенето. Богата смес - ламда На свободен ход загряла мирише на бензин през аспуха Течове няма по резервоара и магистралите Катализатора не съм го махал Градско сменям под 3 хиляди оборота За пояснение 5 генерация 95та година. Редактирано 2 Януари, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #2 Отговорено 2 Януари, 2011 1.Ламбда сонда.2.Дебитомер.3.Кофти бензин.4.Темп.датчик.5.Каране на къси разтояния6. Регулатор на налягането на бензина7. `Пикаеща/и/ дюза /и/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 2 Януари, 2011 Дебитомер хонда няма. За друг датчик "чека" ще свети.Колега,откачи ламбдата от буската и да светне чека няма страшно.Колата може да омуднее,но виж как ще да е положението с миризмата и разхода и пиши пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #4 Отговорено 2 Януари, 2011 Дано да е само това А една ламбда сонда колко ще струва да се подготвя психически и къде във Варна правят кадърно диагностика и разбират от Хонди, моля ви колеги помогнете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 2 Януари, 2011 Добре,а чека свети ли? Откачи си сондата както ти казах и ако се пооправи разхода е на добре.А читава диагностика има един варненски колега,ама нещо не ги намирам координатите му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 2 Януари, 2011 А една ламбда сонда колко ще струва да се подготвя психически 40-60 lv. Зависи от марката , има и малко по -скъпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #7 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) Като дам на контакт свети чека и изгасва след 2-3 секунди, тогава паля и повече не светва.Утре по светло ще откача ламбдата и ще покарам няколко дена така да видя как е разхода.Възможно ли е компютъра да е насъбрал някакви грешки още от преди да я купя Редактирано 2 Януари, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 2 Януари, 2011 Щом не свети значи няма такива. Тая лампа е за това-ако има грешка да светне.98% залагам на ламбдата. Тя с времето "омуднева", но докато набие грешка минава доста време. На 3та кола около нас/2 на брат ми и едната на майстора на баща му/. Та и там така се получаваше-смърди и харчи много. С откачането на сондата проблема се реши почти.Е после вече след слагането на газовите и вървежа се оправи.п.п.Теро ти го е казал-от 60 кинта нагоре за нова сонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #9 Отговорено 2 Януари, 2011 http://drive.bg/index.php?ModelId=18020&cPath=10104_10148 http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?action=results&searchType=searchByCar&id=4613 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) А читава диагностика има един варненски колега,ама нещо не ги намирам координатите му.MIYAMOTO. Казва се 0878977123-Дидо намира се до Метро.Това намерих в нета за него. Всички негови посетители са доволни. Редактирано 2 Януари, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #11 Отговорено 2 Януари, 2011 Според мен проблема ти идва от сондата и катализатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #12 Отговорено 3 Януари, 2011 филтри сменял ли си? ии иди при миамото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #13 Отговорено 3 Януари, 2011 Според мен пък проблема идва или от пренатегнати клапани, или (за пореден път) от грешно зацепен ремък.Ако е от ламбдата чека ще светка извънградско след поддържане на едни и същи обороти за известно време. Градско при динамично шофиране ецу'то почти не я "поглежда" нея, следи главно другите датчици по мотора.Другите варианти за повишен разход (но не чак толкова драстичен де) са задръстен горивен филтър, кофти свещи, запушен регулатор както каза колегата горе и разни други дреболии. Помисли първо правил ли си нещо свързано с по-главните възможни проблеми и след тва ще го мислим... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #14 Отговорено 3 Януари, 2011 колеги вазможно е и мап-сензора да е скапан или да има спукан маркучна мапа,потанчиометара на дросела да дава лъжлива информациа на компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #15 Отговорено 3 Януари, 2011 Къде се намира мап-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #16 Отговорено 3 Януари, 2011 ...пипал ли си делкото?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
generalaa1 1 #17 Отговорено 3 Януари, 2011 Колега проверили си маслото,защото може бензина да се меша с маслото,ако е като боза значи не е добре,но да не те плаша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #18 Отговорено 3 Януари, 2011 ...пипал ли си делкото??Делкото не съм го пипалМаслото ми е чисто ( не меши за сега ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #19 Отговорено 3 Януари, 2011 (Редактирано) Ако има бензин в маслото значи са пропикали дюзите . На ровера Ф18А3 ми бяха пропикали дюзите и ми се дигна нивото на маслото ама след като ги промиха в ултразвукова вана се оправи проблема. Не сьм засичал обаче разхода защото карам на гас повечето време. А ти пробва ли да откчаиш ламдата за проба както те посьветваха колегите. Тогава компа ще задава усреднени стойности без нейното наличие и да видиш дали пак ще мирише на бензин зад ауспуха . Колега проверили си маслото,защото може бензина да се меша с маслото,ако е като боза значи не е добре,но да не те плаша. Редактирано 3 Януари, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #20 Отговорено 3 Януари, 2011 И да не забравиш накрая да споделиш каква е била причината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #21 Отговорено 4 Януари, 2011 колега мапа ти е до горивния филтар внего влиза едно вакомче и една букса .провери вакома да не е начепен или изваден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #22 Отговорено 4 Януари, 2011 (Редактирано) Honda-та ходи на диагностика1. Смениха свещите и въздушният филтър2. Ламбдата беше умряла със старите свещи на тихи обороти, пробуждаше се на средни обороти след минутаCO-то беше 0.35; след смяна на свещите падна до 0.15 (при заводска норма - 0.10)3. След смяна на свещите сондата проработи и на тихи обороти4. Ще има нужда от реглаж на клапани, понеже 3ти и 4ти цилиндър не работят добре, особено на 3ти свеща беше почерняла За сега мисля, че няма да разбера колко струва Ламбда сондата Редактирано 4 Януари, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #23 Отговорено 4 Януари, 2011 Браво и честито че си се оправил. Научих нещо ново как сондата се влияе от свещите и до какьв разход може да се стигне при скапани такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #24 Отговорено 4 Януари, 2011 Забравих да спомена, че майстора завъртя делкото посока "напред" след смяната на свещите. Може това да е помопгнало за CO-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #25 Отговорено 24 Януари, 2011 ...пипал ли си делкото??Какво става ако е пипано делкото и не е центрирано правилно???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #26 Отговорено 24 Януари, 2011 Забравих да спомена, че майстора завъртя делкото посока "напред" след смяната на свещите. Може това да е помопгнало за CO-то Колега и аз съм от Варна при кои ходи за диагностика и колко струва тая работа???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове