Jump to content
sa6o46

Прекалено лек волан при висока скорост

Recommended Posts

Воланът ми е много лек, при ниска скорост и паркиране е удобно, но при по висока скорост става много неприятно, при всички ли е така, или имам някаква повреда в сервото....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът ми е много лек, при ниска скорост и паркиране е удобно, но при по висока скорост става много неприятно, при всички ли е така, или имам някаква повреда в сервото....

Не е лошо да кажеш, каква кола караш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повредата ти е че трябва да ходиш на реглаж,там ще ти направят и диагностика на окачването,но най-вероятно всичко ще е от реглажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да кажеш, каква кола караш ;)хм, преди излизаше при профила....Сивик 96-та хечбек 6-ген

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще направя регулаж значипо принцип на моята кола има ли функция на сервото да втвърдява волана при по висока скорост?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега по-горе ти е написал за накрайниците,аз имах същия проблем,смених левия накрайник и колата заспа,волана се втвърди на по-висока скорост,десния не съм го гледал,от мързел....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега по-горе ти е написал за накрайниците,аз имах същия проблем,смених левия накрайник и колата заспа,волана се втвърди на по-висока скорост,десния не съм го гледал,от мързел....

ако е накрайник няма ли да има луфт във волана, при мен няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам......При мене нямаше,свалях накрайника по друга причина,имах някво гадно скърцане и мислехме дали е шарнир или нещо друго и попаднахме на накрайника,клатеше се като бебешки зъб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивиците поне японските имат "твърда хидравлика" защото се водят по спортна натура.(Твоита незнам защо е мека) шарнирите виж горните.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивиците поне японските имат "твърда хидравлика" защото се водят по спортна натура.(Твоита незнам защо е мека) шарнирите виж горните.

Не знам колко им е твърда хидравликата,ама на японската ми д16а-пеш е по лека от на английската ми икономка,явно имам и други повреди......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък мисля че на сивиците са им леки воланите защото самото име подсказва градска кола и нали в градско малко е трудно да се кара като изтърван.. и моя е много лек и всичко ми е перфектно по предницата! а сега кажете

Редактирано от TEHKO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,виж си налянето в гумите.По принцип при по-напомпани гуми от необжодимото се получава така.Ако имаш накрайник или нещо друго, значи ще тропа/треска/скърца.п.п.На японските сивици е по-твърд волана.На англичанките е по-лек,но не са толкова стабилни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нее от гумите със сигурност.не съм карал друг сивик и немога да преценя, но ми изглежда твърде "нехармонично" лек волана в сравнение с поведението като цяло на колата, защото е доста пъргава и динамична а лекия волан просто прецаква цялото удоволствие от завоите...та така, надявам се да е някаква повреда в нещо защото иначе незнам как може да се подобри управлението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще останеш разочарован :) бързия волан пак е яко :) то и без тва сивика мн мн не требва да го сучиш с над 150-60 че вече му се отлепят гумите от пътя :) пък ако ти е толкова болно просто махни хидравликата или източи масалцето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще останеш разочарован :) бързия волан пак е яко :) то и без тва сивика мн мн не требва да го сучиш с над 150-60 че вече му се отлепят гумите от пътя :) пък ако ти е толкова болно просто махни хидравликата или източи масалцето :)

ми той освен че е лек е и сравнително бавен... иначе съм пробвал със загасен двигател и нее зле, но пак е бавен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На купето ми е перфектен волана, много добре се държи, инак съм карал хечове и наистина е така лек и е кофти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,здравйте.Не знам дали точно тук е мястото за въпросат ми,но все пак...Карам Хонда Сивик 8ма ген....днес като запалих колата и ми излезе съобщение,да проверя еди коя си система,чийто символ е Жълто воланче с удивителна ?Предполагам това е течността за сервото...или греша...реших все пак да погледна ,но не мога да намеря каде се намира.Искам да попитам първо това ли значи символа...и ако да...каде по-точно се намира течността за сервото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,отскоро карам прелюд ,но при мен проблема е ,че волана е доста тежък и твърд .Това нормално ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си течноста на хидравликата и кормилните накрайници като начало и после пиши.Иначе е малко по-твърд иначе от на сивик примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количеството на течността е ок ,но има миризма на изгорял бакелит или на метал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течността ли?Смени я, няма да помогне мирисането! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...