Jump to content
buleka vti

Увеличат максималната разрешена скорост

Recommended Posts

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/za-razreshenata-skorost-po-magistralite.htmlА в България доколкото разбрах се канят за нови ограничения.И накъде вървим?Увеличени данъци,такси,застраховки,винетки-минетки и хубави родни пътища с кръпки и дупки по тях :) Как веднъж поне някоя "умна"глава от министерството не направи нещо , че хората и потърпевшите шофьори да си кажат хеееееееейййййй то и у нас имало хора, които да мислят за страдащият Българин зад волана!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще огранича участието си в темата до следните два цитата:

 

В Полша вдигат максимално допустимата скорост по пътищата

 

От 31 декември в Полша увеличават максималната скорост на движение по пътищата до 140 км/час.

Това разбира се, важи за магистралите, но промяна има и в максималната допустима скорост по останалите пътища. По междуградските пътища максималната допустима скорост вече ще бъде 120 км/час, съобщава сайтът Polskie Radio Online.

Това означава, че фактически скоростта по магистралите може да достигне 150 км/час, а по обикновените пътища до 130 км/час, защото в Полша не санкционират водачи движещи се със скорост по-висока от допустимата с 10 км/час.

Разрешената скорост на движение в Полша е сред най-високата в Европейския съюз. Само в Италия максималната разрешена скорост е по-висока – от 2010 тя е 150 км/час. Разбира се, да не заравяме и Германия, където има много магистрали по които няма въобще ограничение на скоростта.

В същото време в Полша смъртността след пътнотранспортни произшествия е относително висока – 143 души на 1 милион ПТП, докато средно в ЕС е 78 души.

 

и

 

Най-опасните пътища в ЕС – в Румъния, Гърция, Полша и България

 

Най-безопасни са пътищата във Великобритания, където миналата година са били регистрирани 38 смъртни случая при пътни произшествия на един милион жители, съобщи интернет сайтът „Амстердам нюз“, като се позова на проучване на Европейския съюз и Международната автомобилна федерация.

На второ място се нарежда Холандия с 39 смъртни случая на 1 млн. жители.

Средната стойност за Европа според проучването е 69 смъртни случая при транспортни произшествия на 1 млн. жители.

Най-опасни според проучването са пътищата в Румъния и Гърция, със 130 смъртни случая на 1 милион души от населението.

Следват Полша със 120 смъртни случая, България със 118 и Латвия със 112.

Повечето от загиналите в пътни произшествия са пътници в катастрофиралите автомобили.

На второ място се нареждат пешеходците (една пета от всички смъртни случаи), мотоциклетисти – 14 на сто, и велосипедисти – 6,6 на сто.

 

Повече няма да пиша, защото знам как ще протече темата. Който има глава на раменете - да я ползва по предназначение.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У нас вече бързо ще карат предимно богатите. Аз като човек със сравнително плитки джобове си сложих "по-топли" свещи и ще си плавам бавно и икономично из пътищата. Почвам да не съжалявам, че съм с "мудния" Vtec...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в Италия максималната разрешена скорост е по-висока – от 2010 тя е 150 км/час.

Ха ето нещо интересно, рядко се качвам на магистрала тук, но ще го имам предвид. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България докато ни направят пътищата за да вдигаме по високи скорости, хората ще поткарат ниско прелитащи автомобили ;) . И ще станат ненужни, тези магистрали.

Редактирано от predatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, трябва да оправят знаците по пътищата. Например има участъци, които забраняват по-високо скорост от 60км/ч, а аз реално там мога да мина и със 130 !? ( говоря при липса на населени места и възлови участаци, вблизост! ) Ограниченията са правени когато са карали жигули и лади и т.н.

 

Иначе по темата, ограниченията по закон са наред, ще е хубаво ако дигнат по магистралата малко, но съответно и да се погрижат за пътната настилка.

 

user @ : Втория цитат, който си предоставил.. за смъртните случаи по пътищата.. е много относителна работа и според мен няма нищо общо с темата за ограниченията. Мога да ти изброя милион доводи по тази тема.

 

Ето ти един сериозен : Ако в България 80 на 100 взимат книжка. То във Великобритания и Холандия ( където съм вмомента ) взимане на книжка не е никак лека и евтина задача. Така, че процента на шофъорите при 1 милион англичани/холандци е доста по-малък от процента на 1 милион българи ;)

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, трябва да оправят знаците по пътищата. Например има участъци, които забраняват по-високо скорост от 60км/ч, а аз реално там мога да мина и със 130 !? ( говоря при липса на населени места и възлови участаци, вблизост! ) Ограниченията са правени когато са карали жигули и лади и т.н.

 

Иначе по темата, ограниченията по закон са наред, ще е хубаво ако дигнат по магистралата малко, но съответно и да се погрижат за пътната настилка.

 

user @ : Втория цитат, който си предоставил.. за смъртните случаи по пътищата.. е много относителна работа и според мен няма нищо общо с темата за ограниченията. Мога да ти изброя милион доводи по тази тема.

 

Ето ти един сериозен : Ако в България 80 на 100 взимат книжка. То във Великобритания и Холандия ( където съм вмомента ) взимане на книжка не е никак лека и евтина задача. Така, че процента на шофъорите при 1 милион англичани/холандци е доста по-малък от процента на 1 милион българи ;)

 

В написаното от теб се крие и отговора ;) .

Естествено, че в тези държави книжка не се взима лесно, а в България всеки един малоумник може и си вади книжка. Поради тази причина по българските пътища има страшно много неграмотни шофьори които НЕ мислят, нямат никаква култура и никакви елементарни познания за поведението на автомобила при висока скорост, заснежен, мокър и т.н. път, понеже много неща са претупани (по една или друга причина) на шофьорските курсове. Представи си на тези образи да им се повиши ограничението.

Не ме разбирай погрешно и аз съм против измислените участъци между градовете на които има ограничения по 60 40 дори и 20 съм виждал. Говоря за ограниченията по магистралите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо заставам до

Аз ще огранича участието си в темата до следните два цитата: ...Повече няма да пиша, защото знам как ще протече темата. Който има глава на раменете - да я ползва по предназначение.

... защото това

...user @ : Втория цитат, който си предоставил.. за смъртните случаи по пътищата.. е много относителна работа и според мен няма нищо общо с темата за ограниченията. Мога да ти изброя милион доводи по тази тема.

... доказва неговото (нашето) виждане по темата.Весело Посрещане на Новата 2011

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ilias @ : прав си за ниската култура на нашите шофери. Моето мнение е, че разликата на катастрофите в нашата страна и някоя друга по-напреднала европейска държава не е никак голяма. Имам чувството, че тук се обръща прекалено внимание от страна на медиите. Виждам, че и ти пребибаваш може би временно или постоянно в Германия, можеш да подтвърдиш думите ми какво виждаш в новинарския блок и какво си виждал по пътя.За измислените знаци, почти всеки знае какво го очаква след това, не някой труден участък, а лъсната бяла астричка. КАТ още не могат да разберат, че тяхната работа не се състои в глобите, а в подпомагането на движението по пътищата.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква е разликата по статистики между България и други държави, там наистина има много фактори, а и медийте в България наистина доста си ги окрасяват нещата!Прав си, че в Германия наистина не се тръби колко катастрофи са станали през деня, но ако слушаш по радиото за задръствания винаги има някъде задръстване което е поради катастрофа. Минавал съм и покрай доста жестоки катастрофи. Една от причините е липсата на ограничение поради което става доста трудно да прецениш с колко километра се движи идващата отзад кола и дали ще имаш достатъчно време да навлезеш в крайна дясна лента с едва 120-130 за да изпревариш някой друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

решението е ако всеки стреля по камера може да ни обърнат внимание:D

Редактирано от jozefe85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D jozefe85 дали ще дочакаш заветните 50 мнения а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...