Jump to content
crv honda

не работи задния диференциал

Recommended Posts

Колеги пластините на съединителя в дрифа са износени и неможе да зацепи.Питах в хонда и казаха 1800лв. за пакета.Моля ако някой има идея да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най лесно е да си купиш 2ра ръка от друг джип като твоя,но гледай да е бил без теглич,защото не се знае какво е дърпал колко кг и колко време ,може да се окаже по зле и оттвоя :tooth:ПП: Добре е да напишеш в темата какъв модел е джипа година и двигател някой мже и да има на части и да ти помогне :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, трябва да си Менталист за да отгатнеш ква е колата на колегата, камоли кво е дриф !!! Хубаво че ника му го издава но до тук. ЦРВ ама синьо ли е бяло ли е, металик ли е, с аларма ли е или не, как да разберем че да му помогнем за дрифа, при различните цветове дрифа е различен !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така ми е мноого интересно какъв е тоя дриф "пакет" 'дето в хонда (?!) го продават за 1800 лв.? Както се казва: "Истината, Боби е в пакета!" :):D И за да не бъдем съвсем грубо иронични - по темата (ако човека с 1 пост все пак някога влезе отново да прочете): CR-V-та на части много, цъкаш из мобиле.бг, тук във форума също има колеги, които се занимават с търговия на авточасти, търсиш, питаш, обикаляш няколко морги - и така. Това ми се струва най-разумния вариант в случая. Ако парите са ти в излишък - може и да вземеш нова оригинална част от Бултрако на споменатата от теб цена...+ цената за труд може и да надхвърлиш 2 бона за ремонта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е хонда CR-V II 2006г. 2.2 I-CDTI СИВМЕТАЛИК. Сега я карам само на предно предаване,защото от зад въобще не реагира диференциала.Ако някой има идея от къде мога да намеря втора ръка работещ моля да каже.

Редактирано от crv honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да змаете някой да лепи феродо на пластините на съединителя в диференциала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, не си прави експерименти!Намери си Диф на старо, отвори го, прегледай го, пълни с масло и карай!Незнам защо колегите ти отреагираха толкова ироночно?!? 1800 лв от бултрако е висока цена, но има и друг вариант.Напиши ми номера на шасито, ще ти извадя оригиналните номера и ще питаме в щатите колко ще струва.Със сигурност ще е много по- ниска цената!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених диференцияла с друг.Когато тръгна на задна след 3-4м диференциала блокира и колата направо спира , трябва да дам малко напред и отпуска.Идея от какво може да е това нещо.Сложих ново масло от хонда.И понякога при остри завой също блокира и върти на една страна,все едно има блокаж на диференциала.Диференциала е същия като моя стария.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега деферинциала ти трябва да е със шпер щом са ти износени пластините нее проблем има вариянт да се поръчат други пластини трябва да го видя и ще ти кажа вариянтите за решаването на проблема наи евтиния варянт е около 150 200 лв във части и пластините ти не са феродови а от порест чугун но могат да се заменят

Редактирано от krakadal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти пратя снимки на диференциала или на пластините.По тях вече нама никакво покритие само метала е останал.НЕ знам дали е чугун или корк с метални стружки,като на пистовите моторите.Някакъв имейл за връзка.Хондата е със всички екстри за модела,може и да има шпер но незнам дали е така.А случайно да знаеш да ли може да се намери диск за навигацията за българия.

Редактирано от crv honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега проблема ти е по сериозен и идва от раздатката и пет дифа да смениш ще е все сьщото,и аз имах сьщия проблем с една toyota :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега проблема ти е по сериозен и идва от раздатката и пет дифа да смениш ще е все сьщото,и аз имах сьщия проблем с една toyota ;)

колегата е напълно прав във твоя случеи имаш проблем във привода за задния деференциял така наречената раздатъчна кутия по принцип този lsd диф когато нее зашперван работи като обикновен и няма логика от пластините да не работи но за пластините има лек нее толкова проблем ти си оправи раздатката първо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги диференциала блокира само на остри завой и на задна само като завивам.На право няма никакъв проблем.Без кардана съм сега и няма микакъв проблем при движение напред на зад нищо не става. На подемник с кардана се движат всички колела без нищо да блокира или някакъв шум.Диференциала не иска да отпуска/както работи нормално диференциал при разлика в ъгловите скорости на двете колела/ в завой и вътрешното колело в завоя буксува,а на право няма ядове.

Редактирано от crv honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...