crv honda 0 #1 Публикувано 23 Декември, 2010 Колеги пластините на съединителя в дрифа са износени и неможе да зацепи.Питах в хонда и казаха 1800лв. за пакета.Моля ако някой има идея да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 23 Декември, 2010 най лесно е да си купиш 2ра ръка от друг джип като твоя,но гледай да е бил без теглич,защото не се знае какво е дърпал колко кг и колко време ,може да се окаже по зле и оттвоя ПП: Добре е да напишеш в темата какъв модел е джипа година и двигател някой мже и да има на части и да ти помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 29 Декември, 2010 Да, трябва да си Менталист за да отгатнеш ква е колата на колегата, камоли кво е дриф !!! Хубаво че ника му го издава но до тук. ЦРВ ама синьо ли е бяло ли е, металик ли е, с аларма ли е или не, как да разберем че да му помогнем за дрифа, при различните цветове дрифа е различен !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #4 Отговорено 30 Декември, 2010 Също така ми е мноого интересно какъв е тоя дриф "пакет" 'дето в хонда (?!) го продават за 1800 лв.? Както се казва: "Истината, Боби е в пакета!" И за да не бъдем съвсем грубо иронични - по темата (ако човека с 1 пост все пак някога влезе отново да прочете): CR-V-та на части много, цъкаш из мобиле.бг, тук във форума също има колеги, които се занимават с търговия на авточасти, търсиш, питаш, обикаляш няколко морги - и така. Това ми се струва най-разумния вариант в случая. Ако парите са ти в излишък - може и да вземеш нова оригинална част от Бултрако на споменатата от теб цена...+ цената за труд може и да надхвърлиш 2 бона за ремонта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv honda 0 #5 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) Колата е хонда CR-V II 2006г. 2.2 I-CDTI СИВМЕТАЛИК. Сега я карам само на предно предаване,защото от зад въобще не реагира диференциала.Ако някой има идея от къде мога да намеря втора ръка работещ моля да каже. Редактирано 2 Януари, 2011 от crv honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv honda 0 #6 Отговорено 12 Февруари, 2011 колеги да змаете някой да лепи феродо на пластините на съединителя в диференциала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #7 Отговорено 13 Февруари, 2011 Човече, не си прави експерименти!Намери си Диф на старо, отвори го, прегледай го, пълни с масло и карай!Незнам защо колегите ти отреагираха толкова ироночно?!? 1800 лв от бултрако е висока цена, но има и друг вариант.Напиши ми номера на шасито, ще ти извадя оригиналните номера и ще питаме в щатите колко ще струва.Със сигурност ще е много по- ниска цената! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv honda 0 #8 Отговорено 20 Февруари, 2011 Колеги смених диференцияла с друг.Когато тръгна на задна след 3-4м диференциала блокира и колата направо спира , трябва да дам малко напред и отпуска.Идея от какво може да е това нещо.Сложих ново масло от хонда.И понякога при остри завой също блокира и върти на една страна,все едно има блокаж на диференциала.Диференциала е същия като моя стария. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krakadal 6 #9 Отговорено 20 Февруари, 2011 (Редактирано) колега деферинциала ти трябва да е със шпер щом са ти износени пластините нее проблем има вариянт да се поръчат други пластини трябва да го видя и ще ти кажа вариянтите за решаването на проблема наи евтиния варянт е около 150 200 лв във части и пластините ти не са феродови а от порест чугун но могат да се заменят Редактирано 20 Февруари, 2011 от krakadal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv honda 0 #10 Отговорено 20 Февруари, 2011 (Редактирано) колега да ти пратя снимки на диференциала или на пластините.По тях вече нама никакво покритие само метала е останал.НЕ знам дали е чугун или корк с метални стружки,като на пистовите моторите.Някакъв имейл за връзка.Хондата е със всички екстри за модела,може и да има шпер но незнам дали е така.А случайно да знаеш да ли може да се намери диск за навигацията за българия. Редактирано 20 Февруари, 2011 от crv honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #11 Отговорено 20 Февруари, 2011 колега проблема ти е по сериозен и идва от раздатката и пет дифа да смениш ще е все сьщото,и аз имах сьщия проблем с една toyota Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krakadal 6 #12 Отговорено 20 Февруари, 2011 колега проблема ти е по сериозен и идва от раздатката и пет дифа да смениш ще е все сьщото,и аз имах сьщия проблем с една toyota колегата е напълно прав във твоя случеи имаш проблем във привода за задния деференциял така наречената раздатъчна кутия по принцип този lsd диф когато нее зашперван работи като обикновен и няма логика от пластините да не работи но за пластините има лек нее толкова проблем ти си оправи раздатката първо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv honda 0 #13 Отговорено 21 Февруари, 2011 (Редактирано) Колеги диференциала блокира само на остри завой и на задна само като завивам.На право няма никакъв проблем.Без кардана съм сега и няма микакъв проблем при движение напред на зад нищо не става. На подемник с кардана се движат всички колела без нищо да блокира или някакъв шум.Диференциала не иска да отпуска/както работи нормално диференциал при разлика в ъгловите скорости на двете колела/ в завой и вътрешното колело в завоя буксува,а на право няма ядове. Редактирано 21 Февруари, 2011 от crv honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове