Jump to content
plaMeN4o

колеги помогнете колата ми не иска да запали

Recommended Posts

карам сивик хеч 96г.1.4 90к.с.D14A4 японка и онзи ден ми се случи следното:заредих си накумулатора,че беше паднал,сложих го колата запали поработи известно време и взе да мени работата на двигателя на 2-3 цилиндъра,след това се изфорсира и се оправи,но катоя загасих и опитах отново да я запаля, не успях.ток има бензин същио ама не ще.даите съвет какво да правя от какво мойе да е или каде да я закарам да ми кажат како и е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За начало можеш да си провериш дистрибуторната капачка. Случвало ми се да има конденз вътре(симптомите бяха подобни), почисти ако има нужда. Все пак само 3 болта са и ще се справиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък вариант - имобилaйзер. Но би следвало да свети някаква лампа на таблото за него да индикира проблем.

Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почистих капачката,палеца,прожерих бобината нали хвърля ток(хвърля м-у 500-600Волта)смених и комутатора и нямам имобилайзер.и не ще и да чуе!не зная вече кво да гледам и да правя?даите м нения защото без кола не може

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си ангренажния ремък, ама добре го виж, дали е опънат както трябва, може да се разхлабила обтяжната ролка и да е прескочила зъб,два, три :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен същия проблем се оказа от температурен датчик http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53826&st=0&p=1057160860&fromsearch=1entry1057160860

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ремъка е добре опънат не е прескиочил а ако проблема е в този датчик не трябва ли поне да се опита да запали дори и на 2-3 щото тя въобще не се обажда ама грам и я теглих и беше загрялаи не ще да чуе! дали самото еку не се е прецакало или де да знам кфо става дали да не я закарам на диагностика дали там ще ми кажат какво и е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш контакт - бензиновата помпа върти ли? Бензин има в резервоара или подкачва нормално помпата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата си е наред.като дам контакт си работи даже като въртя повече на стартер замирисва на бензин ама не пали.днес гледах свещите и искрата не е много силна ама я има.дали да не се е случило нещо вътре в двигателя(гарнитури, сегменти или мнещо такиова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни капачката на делкото, и някой да завърти все едно ще пали, виж дали ти се върти палеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е бобина , не хвърля достатъчно силна искра .Искрата ти трябва да е силна и да се вижда добре дори и през деня . Това си е мое мнение , разглеждай и на колегите мненията , от някаде може да скокне зайчето :)Успех и весели празници :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз днес си скубя косите от същия проблем снощи се прибрах и си беше всичко нормално днес като тръгнах да я лаля кум 12 12.30 стартера варти ще се пръсне замерисва на бенсин и не иска и не иска тръгнахем да я бутаме с комшии и пак не иска и така я оставих на улицата и преди малкко като се прибирах пак минах да я пробвам ииии пак не. в софиа съм от скоро и незнам кум кои да се обърна а пък в тиа студени дни напражооо е аз без кола. а тая бобина каде се намира за която гожори колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, може да се е изтъркал съвета ,но пробвайте с други свещи. ей така да си отметните евентуална причина. при мен беше тази. на 10 000км NJK made in france направо приключиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за бубината .Тези 600 волта как ги измери-за там трябва киловолтметър,който да е с високо входно съпротивление и да не събаря напрежението,което трябва да е 10-20хил волта ,не знам колко точно ама не е под 1000.Вземи бобина за проба най-добре за да се разбере дали проблема е с токовете ,понеже си пробвал комутатора че работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колеги след като си закарах колата на сервиз се оказа че проблема е бил в компа(споики)и някакво реле над компа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...