Jump to content
impact

помощ колеги-проблем с парното голям ужас

Recommended Posts

здарвеите колеги :P нещо ми се прецака парното на колата сивик 94гколата загрява ама парно няма :) а когато изляза да карам по магистралата почва да духа малко ама като сам в града е мн зле в това време дано някои да знае какав е проблема :D благодаря на отзовалите се предварителнопоздрави :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай малко повече инфо-така може и никой да не ти помогне.Кога се получи проблема?Когато ти пипаше, да го настройш ли?Ей такива му работи.Не духа ли изобщо, дори и 1,2,3,4 степен.Ако духа само студено и колата ти загрява повече от нормално, значи не ти е обезвъздушена системата.Самото копче за топло и студено е на механичен принцип и е с жило.Провери под жабката да не ти е откачено и да не иска да отвори клапата за малкото радиаторче на парното.п.п.обясни по-подробно

Редактирано от spas21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не ти е запушено радиаторчето ? Ако е запушено , няма как да духа топло,вентилатора си духа на студено :):P Дай повече информация ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж двата маркуча който влизат в купето за радиаторчито дали са топли, ако са топли не ти отваря клапата за топлото и вече търсиш проблем с жилото и обратно ако са студени запушен радиатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още една причина е ако си сложил газова и ако не е вързана правилно пак може да ти духа халадко.Примен е такъв проблема половината от топлината минава през изпарителя така заобикаля парното и не стига топлината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги значи колата си загрява нормалнообаче в купето не духа топло а студеноперката на вентилатора си варти ама духа мн мн мн студеносамнява ме да не е проблема в обезваздушаването на систематащото преди седмица си слагах малко филтарче за картерните газове а трабите за антифриза и за газовете са заедно и махнах и двете:P мойе и това да е както каза колегата по горе а маркучите са леко топли на са горещи както е логично да бъдат ако някои знае как се обезваздушава системата на парното нека сподели ;) ще сам му мн благодарен поздрави;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студен мотор :1. Отваряш кранчето на парното на ТОПЛО2. Сваляш капачката на радиатора3. Доливаш в радиатора колкото събере антифриз почти до горе4. Палиш двигателя и изчакваш докато отвори термостата (да се стопли долният маркуч на радиатора)5. Като отвори термостата би трябвало мотора да си сръбне колкото антифриз му трябва, доливаш в радиатора до горе, слагаш му капачката и газ. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кранчето на парното пуснато ли е ? Както те посъветваха и другите колеги,провери двата мъркуча които влизат в купето,ако са топли проверяваш клапата за въздуха(под централната конзола ще видиш закачено жилото от плъзгача),ако не ,проблема ти е в кранчето.Системата си се обезвъздушава сама, просто пълниш радиатора до горе, и разширителният съд на Макс+ парното на 6 :PАко стрелката за температурата на таблото играе, в смисъл извънградско пада ,си смени термостата.П.П:Кранчето ти е отпред в коша при двигателят,под бензиновият филтър

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам ако се получава като офтопик, но при обезвъздушаването, когато е отворена капачката на радиатора и се запали двигателя, ако нивото на течността започне да се покачва и да прелива от радиатора преди да е загряла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а каде се намира това кранче на парното:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това ти е кранчето :P

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо такова:

Публикувано изображение

на него е закачено жилото от конзолата на парното, намира се където ти е показал колегата по-горе..

Редактирано от eddy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги утре ще се опитам да го обезваздуша дано е от това:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.ген сивик купе д15б7 се обезвъздушава от едно болче което се намира отпред в горната част на двигатела където е закрепен горния маркуч идващ от радиатора това болче е с дупка като пуснеш парното палиш и задържаш педала на газта на около 2500 об.(най добре някой да държи газта на това положение) а другия отвива леко това болче (но само се разхлабва не се равива напълно) и от него 6те започне да излиза въздъх и после вода като проте4е само вода се стяга и готово.А да не се губи антифриз се взема едно маркуче прозрачно и се нанизва на това болче маркучето се потапя в празна бутилка след което като започне да се обезвъздушава се вижда кога има въздух и кога се е обезвъздушила напълно колата.Мисля 4е и на д15б2 се обезвъздушава по този начин.На д16а8 ,а9 и з5 се самообезвъздушава сама.Дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги благодаря реших проблема :) благодаря на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не сподели поне как го реши, и какъв беше проблема де факто. :)Утре-другиден някой друг ще му се яви същия проблем, ще мине през твоята тема и като няма описано кво е станало и как се е отстранило...ще си пусне нова тема. (N-та на брой)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не сподели поне как го реши, и какъв беше проблема де факто. ;)Утре-другиден някой друг ще му се яви същия проблем, ще мине през твоята тема и като няма описано кво е станало и как се е отстранило...ще си пусне нова тема. (N-та на брой)

Да се случваше за пръв път...да не му се сърди човек....а то :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големият ужас се оказа.. малък проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко може момчето да стой на топло вътре в колата и да се радва на новото си отопление :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета не ме садете просто ми е мн скапан нета и незнам дали и сега ще стане да изпратя това саобяение;) проблема беше следния понеже слагах малко филтарче за картерните изпаренияи при монтажа когато вадех маркучетата които са две едното за газовете а другото за антифризаизтече малко антифриз(но несам и подозирал че това щее проблем за парното но уви беше):) и направих това което ме посаветва колегата по горе :D 1-во при студен двигател отваряме капачката на радиатора и ако има нужда доливаме (антифриз или концентрат )2-ро палим и чакаме да загрее гвигателя 3-то парното трябва да е на топло когато загрее термостата си дръпва малко антифриз и работата е ток:D --------НО ---------трябва да се внимава докато загрява двигателят да не кипне антифриза поздрави и никои да не си взима нет на ГЛОБУЛ:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...