Jump to content
sa6o46

Всичко гасне! за 1 секунда и после се оправя?.....

Recommended Posts

Вчера както си карах, на скорост с 50-60 да кажем, и изведнъж двигатела изключи, оборотомера и километража показаха 0 (колата се движеше и двигатела се въртеше защото беше на скорост) това стана за 1 секунда, и после всичко си заработи нормално! ЦД-то не прекъсна, свиреше си... само двигатела и уредите на таблото....Днес пак ми го направи тоя номер, пак така за 1 секунда... много е странно, какво може да е? някой да се е зблъсквал?колата е японски сивик 1.5 96'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делкото, провери си компа за грешки, при мен даде 15-та и излезе комутатор. Правеше същото, караш си, изгасва мотора, изклюяваш от контакт, пак даваш и тръгва.Най добре иди да говидят, иначе са само догадки разбира се.

Редактирано от Mirchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главното реле?

това дето "цък"-а като дадеш контакт и направи "чек"-а ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делкото, провери си компа за грешки, при мен даде 15-та и излезе комутатор. Правеше същото, караш си, изгасва мотора, изклюяваш от контакт, пак даваш и тръгва.Най добре иди да говидят, иначе са само догадки разбира се.

мога ли в "домашни условия" да проверя за грешки ли трябва в серивиз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ми се е, или ingnition switch-зад самия патрон прегарят едни пластини или регулатор на напрежението ,намира се в алтернатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главното реле?

това дето "цък"-а като дадеш контакт и направи "чек"-а ли?
да. И на мен ми правеше такива мизерии,но го препоих 2-3 пъти отзад и се оправи :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случи веднъж...но нали съм "жичкаджия" сетих се къде е причината. Оказа се контактният ключ...по-точно клемите в кутийката която задеиства самият контактен ключ при завъртането му. Разглобява се лесно, махат се капаците при волана (3 винта май бяха) патронникът е в дясно, контактната кутийка е в ляво на кормилният вал, малка бяла с неправилна форма и около 5 кабела. Отваря се внимателно, вътре има контактни пластини..при мен бяха нагорели и имаше тънък черен слой като лак, точно този нагар ми правеше магарийте. Зачистих го внимателно, смазах го много леко с контактна смазка (може и обикновенна грес) за да не клеясва лесно, затворих всичко по обратният ред, отне ми 20 мин...и от тогава вече 4 години нямам проблем. Да не забравиш да откачиш акумулатора преди това... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен гореизброените причини алармата също може да прави такива номера. При мен тя беше причината за подобно гаснене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алармата ми нее връзвана към запалването или към имобилайзера, при отключване се деактивира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случи веднъж...но нали съм "жичкаджия" сетих се къде е причината. Оказа се контактният ключ...по-точно клемите в кутийката която задеиства самият контактен ключ при завъртането му. Разглобява се лесно, махат се капаците при волана (3 винта май бяха) патронникът е в дясно, контактната кутийка е в ляво на кормилният вал, малка бяла с неправилна форма и около 5 кабела. Отваря се внимателно, вътре има контактни пластини..при мен бяха нагорели и имаше тънък черен слой като лак, точно този нагар ми правеше магарийте. Зачистих го внимателно, смазах го много леко с контактна смазка (може и обикновенна грес) за да не клеясва лесно, затворих всичко по обратният ред, отне ми 20 мин...и от тогава вече 4 години нямам проблем. Да не забравиш да откачиш акумулатора преди това... :honda:

и аз се сетих за контактния ключ, пробвах в движение да го завъртя, действително като изключа запалването прави същото нещо (спира двигателя и уредите на таблото) , но също пробвах и да го мърдам леко докато карам за да видя дали няма да има някакво прекъсване от лош контакт, няма, върви си колата, много е странно че го прави винаги за около 1 секунда и после се оправя и нито следа от някакви проблеми... Редактирано от sa6o46

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи и си провери акомулатора.Мен ми го правеше преди същото и един два дни по-късно при палене-няма никой.Всеки един магазин за акомулатори ще ти го прегледат.Някой се правят на интересни и искат 5кинта.Алтернативата е моментно късо. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двигателя и таблото изключиха но музиката си свиреше, фаровете също мисля че светеха, така че акомулатора отпада май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как се проверява за грешки компютъра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...